  • 41. Data: 2009-05-13 21:34:52
    Temat: Re: Kiepski trawnik
    Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl>

    Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

    > da.
    >
    > http://books.google.com/books?id=0c0GAAAAQAAJ&pg=PA6
    70&lpg=PA670&dq=%22Docere+d
    > icere%22+nescit&source=bl&ots=6k2LiF4YK-&sig=UISx6-7
    XiakvLelLgvQafyp8-b8&hl=en&
    > ei=RCcLSr6uBeKntgfZmdCjAQ&sa=X&oi=book_result&ct=res
    ult&resnum=3#PPA670,M1

    > To "ben" to chyba już z frazy po niemiecku?

    Zdaje sie, że Google ogania Świat NA SWÓJ WŁASNY UŻYTEK (usa), Ty widzisz to
    czego ja googlami w pl NIE OGARNIAM.
    I TO JEST NIESPRAWIEDLIWE.
    POZDR. JERZY

  • 42. Data: 2009-05-14 01:25:32
    Temat: Google (bylo: Kiepski trawnik)
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Jerzy Nowak wrote:

    > Zdaje sie, że Google ogania Świat NA SWÓJ WŁASNY UŻYTEK (usa), Ty widzisz to
    > czego ja googlami w pl NIE OGARNIAM.
    > I TO JEST NIESPRAWIEDLIWE.

    Dobrze jest korzystać z takich Googli, które w tym momencie najbardziej
    pasują. Jeśli szukam czegoś po polsku, idę na stronę
    http://www.google.com/intl/pl/
    a w innych przypadkach na stronę
    http://www.google.com/

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz
    m...@g...com

  • 43. Data: 2009-05-14 03:49:52
    Temat: Re: Google (bylo: Kiepski trawnik)
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:4a0b7311$0$7922$9a6e19ea@unlimited.newshosting.
    com...

    > Dobrze jest korzystać z takich Googli, które w tym momencie najbardziej
    > pasują. Jeśli szukam czegoś po polsku, idę na stronę
> [...]

    Zawsze jest jeszcze CopernicAgent - wersaja darmowa, albo za parę dolców
    pełna, naprawdę dobry.
    http://www.copernic.com/

  • 44. Data: 2009-05-14 05:49:35
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:4a0b2873$0$11863$9a6e19ea@unlimited.newshosting
    .com
    Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

    > To "ben" to chyba już z frazy po niemiecku?

    Hejka. Nie ben tylko den czyli rodzajnik męski. Der, des, dem, den - tak
    się go odmienia przez przypadki.
    Jerzy Nowak wielkim znawcą łaciny jest. < rotfl >
    Pozdrawiam gotycko Ja...cki

  • 45. Data: 2009-05-14 06:15:30
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:653d.00000a23.4a0b2ea1@newsgate.onet.pl skryba
    <s...@o...eu> napisał(a):

    > Kiedyś na tej grupie rozmowy o trawniku były inne.
    > ;-)

    Hejka. Miło powspominać. :-)
    Pozdrawiam reminiscencyjnie Ja...cki

  • 46. Data: 2009-05-14 06:40:55
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    tak
    > się go odmienia przez przypadki.
    > Jerzy Nowak wielkim znawcą łaciny jest. < rotfl >

    Jednak ben - Jerzy ben Nowak...

  • 47. Data: 2009-05-14 11:21:38
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    To nazywam trawnikiem. Mysle, ze wiekszosc nazwie tak samo. jesli ktos
    lubi dziewicza nature to rzeczywiscie nie bedzie mu sie to podobalo
    ale po to wyjezdzam poza miasto do Puszczy lub na lake zeby napawc sie
    dziewiczoscia. W domu powino byc czysto i porzadek.
    Taki trawnik bede mial.

    Pozdrawiam
    dy

  • 48. Data: 2009-05-14 13:15:55
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Dy wrote:

    > jesli ktos
    > lubi dziewicza nature to rzeczywiscie nie bedzie mu sie to podobalo
    > ale po to wyjezdzam poza miasto do Puszczy lub na lake zeby napawc sie
    > dziewiczoscia.

    A ja w tym celu wychodzę do ogrodu (a jak pada, wyglądam przez okno).

    > W domu powino byc czysto i porzadek.

    Jak w wojsku! :-)

    > Taki trawnik bede mial.

    Nikt Ci nie zabrania...

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 49. Data: 2009-05-14 13:19:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

> [...]
    ale po to wyjezdzam poza miasto do Puszczy lub na lake zeby napawc sie
    dziewiczoscia. W domu powino byc czysto i porzadek.

    Trawnik watkotwórcy : http://picasaweb.google.com/Szymonias/Trawa

    jest brudny i nieporządny;)0 Ach sorry to nie trawnik tylko "trawnik"

    Krzysiek

  • 50. Data: 2009-05-14 13:22:28
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Dirko wrote:

    > Hejka. Nie ben tylko den

    Istotnie, przy maksymalnym powiększeniu widać, że to gotyckie "d".

    Pozdrowienia,
    Michał