  • 11. Data: 2010-02-09 12:57:45
    Temat: Re: Kinkiety z czujnikeim ruchu nad schody
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> wrote in message
    news:hkrlsj$1ve5$1@news2.ipartners.pl...

    > Wszystko się psuje. Jednak stosunek złożoności do jakości w moim
    > przypadku jest najkorzystniejszy :-)

    Raczej moja propozycja.

  • 12. Data: 2010-02-10 07:08:32
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    zobacz na lampy serii RS
    http://www.farol.pl/steinel-m-10.html

    ja np. bardzo poważnie rozważam zakup na schody i korytarze takie lampy:
    http://www.farol.pl/lampa-sufitowa-steinel-p-449.htm

    filmik reklamowy:
    http://www.youtube.com/watch?v=aVjMMQP8Yn8

    Zwracam uwagę na zastosowane tutaj rozwiązanie - RADAROWY CZUJNIK RUCHU,
    oraz jego umieszczenie pod kloszem co znacznie poprawia estetykę. Cena nie
    jest rewelacyjna bo podobne plafoniery ze standardowym czujnikiem można
    kupić za 80-90 zł, ale jak znam życie to zwykłe czujki ruchu stwarzają sporo
    problemów z regulacją.

  • 13. Data: 2010-02-10 12:21:08
    Od: Józek <a...@d...pl>

    "Art" <s...@o...pl> wrote in message

    > zobacz na lampy serii RS
    > http://www.farol.pl/steinel-m-10.html

    Dzięki serdeczne. Podoba mi się
    http://www.farol.pl/lampa-nascienna-steinel-p-75.htm
    l lub
    http://www.farol.pl/lampa-nascienna-steinel-p-74.htm
    l ale cena dość wysoka.
    Czy w Krakowie można zobaczyć te lampy? Są na tyle drogie, że zakup w ciemno
    bez sprawdzenia działania czujnika no i oczywiście wyglądu realnego nie jest
    rozsądne. Martwi mnie juz minimalny zasięg czujki 5m, ja potrzebuję max 1-2
    m, żeby dopiero stając na schodku oświetlenie się zapaliło.

    --

    Marek

  • 14. Data: 2010-02-11 08:36:11
    Temat: Re: Kinkiety z czujnikeim ruchu nad schody - zdjęcie
    Od: "Rylen" <r...@m...pl>

    Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Link do zdjęcia:
    >
    > http://yfrog.com/72img6816dj
    >
    > Czujnik w kinkiecie na górze i na dole powinien być skierowany w dół,
    > kable wiszą na samym początku i końcu schodów.
    >
    > --
    > Marek

    Kupiłem w ........ czujnik z oprawką (około 19zł) założyłem energooszczędną
    15W i przez tydzień chodziłem zadowolony...Do czasu aż pomierzyłem ile to
    pobiera
    w "standby" i tu się okazało że około 7W! Nie chciało mi się wierzyć więc od
    kolegi
    pożyczyłem inny miernik (innej firmy) i też coś około 7 W.Zresztą cała
    oprawka w "standby"
    była dość ciepła.
    ps: mierniki były takie z Allegro. Ale próbowałem też równolegle podpiąc
    żarówke 100W
    wiedząc o tym że przy małych mocach one przekłamują. Ale wynik był podobny .
    Ostatecznie sprezentowałem to koledze. Ale mam wyrzuty sumienia...
    Rylen