  • 1. Data: 2015-12-30 17:22:05
    Temat: Klatka schodowa w mieszkaniu w bloku
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kuzyn kupił mieszkanie.
    Mieszkanie 95 m2 dwupoziomowe
    w środku klatka schodowa ze schodów betonowych
    Powierzchnia powiedzmy 12 m2.
    Pytanie ile kosztuje wykończenie jednego stopnia z gwarancją 2 lata.

    I jeszcze tak moje prywatnie pytanie ode mnie
    jaki jest sens kupować mieszkanie ze schodami w środku?
    Jak masz 60 m2 i potem kupujesz 95m2 z dwoma pełnymi
    łazienkami i klatką.

  • 2. Data: 2015-12-30 18:23:43
    Temat: Re: Klatka schodowa w mieszkaniu w bloku
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    W dniu 30.12.2015 o 17:22, Bolko pisze:
> [...]
    > Powierzchnia powiedzmy 12 m2.
    > Pytanie ile kosztuje wykończenie jednego stopnia z gwarancją 2 lata.
    Pytanie z serii "ile kosztuje kilogram samochodu?" ;-).

    Odpowiem tak. wykonawca z Sochaczewa (~50km od Wawy na zachód), za
    dębowe schody na 18 trepów, z dwoma spocznikami z ~1.7m? (na półpiętrze
    mam spocznik skręt 90*, stopień i spocznik znów skręt 90*), kładzione na
    wcześniej wylanym betonie, z listwami bocznymi. Słupy i poręcz dębowa,
    słup co 3 albo 4 schody (już nie pamiętam, nie jestem teraz w domu) a
    barierka z rurek równoległych do poręczy 3 szt. Kosztowało mnie to
    prawie. 11tyś.
    Czas pracy wykonawcy, 5dni, z czego dwa ostatnie dni to ekipa była ze po
    2h (lakierowanie i prace z tym związane).

    Coś takiego jak tutaj:
    http://img.galerkiwnetrz.pl/g/2_51890952_1554347_720
    930857917190_843886395_n.jpg
    tylko barierka ciągnięta jest do samego dołu (mam wolną przestrzeń pod
    schodami). Na zdjęciu wykończenie pod trepami jest jakaś biała płyta
    albo płytka ceramiczna? U mnie jest cienka deska dębowa.

    Ale gwarancję pisemną otrzymałem na 12m.
    --
    GreDi

  • 3. Data: 2015-12-30 19:06:50
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 30 grudnia 2015 18:23:45 UTC+1 użytkownik GreDi napisał:
    > Pytanie z serii "ile kosztuje kilogram samochodu?" ;-).
    Tak oczywiście.
    Natomiast chodziło mi o rząd wielkości

  • 4. Data: 2015-12-31 09:32:54
    Od: "nowe-schody.pl" <s...@g...com>

    W dniu środa, 30 grudnia 2015 17:22:07 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Pytanie ile kosztuje wykończenie jednego stopnia z gwarancją 2 lata.

    Systemem www.nowe-schody.pl z 2 letnią gwarancją na konstrukcję i 12 letnią na
    powierzchnię kosztuje bez balustrady około 400 zł za stopień.

  • 5. Data: 2015-12-31 10:05:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 09:32:58 UTC+1 użytkownik nowe-schody.pl napisał:

    > Systemem www.nowe-schody.pl z 2 letnią gwarancją na konstrukcję i 12 letnią na
    powierzchnię kosztuje bez balustrady około 400 zł za stopień.

    He he. Moje drewniane (4cm) jesionowe schody wyszly razem z balustradami i duzym
    spocznikiem (oraz podstopnicami) 5500 - dwa biegi, 16 stopni, czyli
    343 pln / stopien.

    http://szyna.civ.pl/schody/2.jpg
    http://szyna.civ.pl/schody/5.jpg
    http://szyna.civ.pl/schody/4.jpg

    Jak ktos woli panele za 400 pln to jest idiota :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2015-12-31 10:23:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba cie pojebalo. Na upartego za dwa stopnie mozna w ikei kuchnie w meble
    zaopatrzyc.

  • 7. Data: 2015-12-31 11:10:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 10:23:54 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Chyba cie pojebalo. Na upartego za dwa stopnie mozna w ikei kuchnie w meble
    zaopatrzyc.

    W Ikei? Chyba pomyliles markiety, w Ikei sensowne meble to od 10k sie zaczynaja:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2015-12-31 11:29:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > W Ikei? Chyba pomyliles markiety, w Ikei sensowne meble to od 10k sie zaczynaja:)
    > pozdr.

    10k? to ty hotel robisz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2015-12-31 12:01:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przed chwila sprawdzilem. Szafki stojace niskie od 125 zl, wiszace od 122zl stojace
    wysokie od 224zl. Jesli schody z laminatu nie sa sensowne to i szafki moga nie byc
    sensowne. Da sie za dwa stopnie nieduza kuchnie w nowe szafki wyposazyc? Da sie. Ikea
    darmo nie rozdaje i jeszcze zarabia to dlaczego jakis bandyta chce zarobic kilka razy
    wiecej na laminacie? Bo to bandyta. Schodek z laminatu to gora 5 dych moze kosztowac.

  • 10. Data: 2015-12-31 14:33:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 11:32:03 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > 10k? to ty hotel robisz?

    Zalezy czy z osprzetem czy bez. Bez osprzetu sie zmiescisz, z osprzetem raczej
    doloz jescze piataka.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.