  • 11. Data: 2015-12-31 15:02:20
    Temat: Re: Klatka schodowa w mieszkaniu w bloku
    Od: "nowe-schody.pl" <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 12:01:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Schodek z laminatu to gora 5 dych moze kosztowac.

    Postęp technologiczny spowodował, że tak samo wyglądające rzeczy można kupić za
    złotówkę i za stówkę.

  • 12. Data: 2015-12-31 15:04:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 15:02:22 UTC+1 użytkownik nowe-schody.pl napisał:

    > Postęp technologiczny spowodował, że tak samo wyglądające rzeczy można kupić za
    złotówkę i za stówkę.

    Chyba postep marketingowy :-) Slawek przestan juz prosze pierdolic ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2015-12-31 15:50:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    1,20m2 forniru kosztuje od 10 do 50 zlotych. 1m2 pazdzierza z 20 zlotych z tego daje
    sie zrobic 1m2 schodow. Lakier obrobka pakowanie przy produkcji przemyslowej niewiele
    doloza do materialow. No chyba ze one recznie robione z jakiegos egzotycznego drewna.
    Cena 400 zlotych za grubsza polke z oklejonego fornirem pazdzierza to przegiecie.
    Zwlaszcza ze w marketach budowlanych mozna kupic klejone blaty do stolow. Najgorsza
    robota przy nich zrobiona. Blat okolo stowy i ze dwa pelne stopnie z niego wyjda. Za
    stowe stolarz z dobra pila potnie z 10 blatow. Za druga przepusci wszystko przez
    heblarke zeby to co bylo ciete bylo gladkie. Majsterkowiczowi wyjdzie z 70 zyli za
    stopien do polakierowania. To jest grupa na ktorej potrafia liczyc swoje pieniadze.
    Nawet bogaci do obrzydzenia uzytkownicy grupy mlotka i gwozdzi sie nie boja. Twoja
    oferta ma sens na grupie dentysci, adwokaci, moze jeszcze czlonkowie PO. Tam schody
    po 400 za stopien bez poreczy i wyciagi bora bora sie sprzedaja.

  • 14. Data: 2015-12-31 21:51:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Zalezy czy z osprzetem czy bez. Bez osprzetu sie zmiescisz, z osprzetem raczej
    > doloz jescze piataka.

    za 15 to bym prawie 3 swoje zrobił

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2016-01-01 16:55:19
    Od: "nowe-schody.pl" <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 15:50:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > 1,20m2 forniru kosztuje od 10 do 50 zlotych.

    Znam ten tekst. 80% klientów mówi go po pierwszym otrzymaniu oferty. Gdy dzwonią
    ponownie rok później już tak nie kalkulują.

  • 16. Data: 2016-01-01 17:12:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I przez rok na pietro po drabinie wchodza? Moje prywatne zdanie jest takie. Nie mam
    nic do schodow z oklejonego pazdzierza. One moga byc lepsze i trwalsze od zrobionych
    z desek. Dla mnie podana cena za stopien byla by nie do zaaceptowania bo to cena
    trzech szafek kuchennych a wyrob ze wzgledu na uzyte materialy nie moze byc zaliczony
    do luksusowych.

  • 17. Data: 2016-01-01 17:40:15
    Od: "nowe-schody.pl" <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 stycznia 2016 17:12:31 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > I przez rok na pietro po drabinie wchodza?

    Ten system służy głównie do odnawiania starych schodów.

  • 18. Data: 2016-01-01 17:47:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I super ze do odnawiania. Dla mnie nie wiecej niz stowe jest wart stopien ktory
    proponujesz za 400. Cena 400 nie ma zadnego logicznego uzasadnienia z wyjatkiem
    takiego ze ktos chce za duzo zarobic. Mam samochod wart z 10 tysiecy. Kup go ode mnie
    za 40 tysiecy. Wtedy ja od Ciebie kupie schody po 400 za stopien.

  • 19. Data: 2016-01-01 23:02:13
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 10:05:02 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > http://szyna.civ.pl/schody/5.jpg

    ten element "skosem w górę, wyprostować i w prawo" to gotowy był, czy robiony pod
    zastaną sytuację?

    --
    bajcik

  • 20. Data: 2016-01-01 23:06:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 stycznia 2016 23:02:15 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > ten element "skosem w górę, wyprostować i w prawo" to gotowy był, czy robiony pod
    zastaną sytuację?

    Pod wymiar - facet od ktorego kupowalem porecze mi pospawal :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.