  • 1. Data: 2018-08-25 23:40:45
    Temat: Kleil ktos plytki na pianke montazowa?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Karton gips kleilem na pianke i jest super.

  • 2. Data: 2018-08-25 23:53:36
    Temat: Re: Kleil ktos plytki na pianke montazowa?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Karton gips kleilem na pianke i jest super.

     A ja mam słonia. Jak go posmyram za lewym uchem to zagra na trąbie, a
    jak posmyram go za prawym uchem to zatańczy.

  • 3. Data: 2018-08-26 00:12:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz jeszcze na przepis na chleb wodny?

  • 4. Data: 2018-08-26 00:40:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na sciane. Dwa metry kwadratowe mam do zrobienia. Nie chce mi sie pierdolic z jakimis
    zaprawami czy klejami rozrabianymi woda. Zostaje jeszcze opcja z klejem montazowym na
    bazie kauczuku neoprenowego. Myk w tym ze sciana nie jest zbyt rowna a klej montazowy
    najlepiej trzyma w cienkiej warstwie.

  • 5. Data: 2018-08-26 07:20:24
    Od: l...@g...com

    Do ścianki z polakierowanych desek kleiłem cokół klejem do gumolitu. Trzyma z 10 lat.
    Ale warstwa cienka, z nierównościami może być problem.

  • 6. Data: 2018-08-26 07:33:51
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 23:40:46 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Karton gips kleilem na pianke i jest super.

    gdzies tam kiedys próbowałem, o ile jestem zwolennikiem piany to głębia pamieci mi
    mowi ze piana wypychała płytki i nie dalo sie plaszczyzny utrzymac.

    b.

  • 7. Data: 2018-08-26 09:03:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    montazowym na bazie kauczuku neoprenowego. Myk w tym ze sciana nie jest zbyt rowna a
    klej montazowy najlepiej trzyma w cienkiej warstwie.

    piana do klejenia małych przedmiotów to nie najlepszy pomysł, bo będą
    "pływały" podczas zastygania piany. Już lepiej jakimś silikonem to
    przyklej (klej do szyb samochodowych polecam). ewentualne gruntowanie
    ściany chyba nie jest problemem? a jak jest, to maźnij tą ścianę
    rozcieńczonym klejem poliuretanowym, albo ostatecznie wikolem.
    ToMasz
    PS kafelki wielokrotnie kleiłem zwykłym silikonem sanitarnym i takie
    coś działa wyśmienicie. ale zawsze do równych powierzchni

  • 8. Data: 2018-08-26 13:15:34
    Temat: Re: Re:Kleil ktos plytki na pianke montazowa?
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    > jeszcze opcja z klejem montazowym na bazie kauczuku neoprenowego. Myk
    > w tym ze sciana nie jest zbyt rowna a klej montazowy najlepiej trzyma

    Piankoklej 60 sekund i masz przyklejone
    http://www.tytan.pl/pl/news/60-sekund-i-chwyta-szybk
    i-pianoklej-uniwersalny/
    https://www.youtube.com/watch?v=jbCP7KdaelY
    Kleilem w/w pianką plyty osb do sciany - rewelacja!

    Pzdr. T

  • 9. Data: 2018-08-26 13:57:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fajny ten klej. Plyty gipsowe kleilem najtansza pianka z marketu i jakos przez cwierc
    wieku nie chca odpasc.

  • 10. Data: 2018-09-06 22:06:05
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Uzytkownik pisze:

    > A ja mam słonia. Jak go posmyram za lewym uchem to zagra na trąbie, a
    > jak posmyram go za prawym uchem to zatańczy.

    Nie przesadzaj - jak dobrze wyczuć ilość pianki na jednostkę
    powierzchni, dobrze wyczuć, w którym momencie spieniania się pianki
    płytę docisnąć - to jasne, że się da. Jako technolog z urodzenia (a
    dalej - technik technolog procesów chemicznych, magister inżynier
    technolog elektronowy) - i taką technologię potrafię zaprojektować. I
    jako technolog z urodzenia mam tylko jedno pytanie - po psich...? Na
    klej gipsowy do płyt GK pracuje się znacznie łatwiej i bez zbędnego
    pośpiechu. Zenek nie wie jak klej z wodą rozmieszać? To niech łapy w
    majtki wsadzi i w bilarda pogra (kieszonkowego), a do klejenia płyt
    fachowca najmie.

    --
    Darek