  • 21. Data: 2012-07-07 14:50:44
    Temat: Re: Klimatyzator przenośny
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:jt91fj$it4$1@inews.gazeta.pl...

    > i to jest celna uwaga, nie wszędzie można wystawić agregat za okno...

    btw ale mozna w okno, sa jeszcze tzw. klimatyzatory okienne

  • 22. Data: 2012-07-07 20:25:16
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Zaś zamiast samochodu można połączyć dwie taczki, bo też będą miały cztery
    koła.
    Bieganie z taczkami jest bardzo zdrowe, pot można zbierać i poddawać
    destylacji. W ten sposób oszczędza się na rachunkach za wodę i na
    kanalizacji.
    Małe zużycie opon.
    Polecam każdemu.
    I zwraca się ,a nawet generuje zysk.

    itd.

  • 23. Data: 2012-07-08 01:10:57
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zapinio <z...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Bieganie z taczkami jest bardzo zdrowe, pot można zbierać i poddawać
    > destylacji. W ten sposób oszczędza się na rachunkach za wodę i na

    Wiesz co zapinio. Ty albo taki, głupi że ledwo potrafi czytać albo syn
    sekretarza co po dziewięćdziesiatym ukradł kawałek wspólnego majątku albo taki
    cwaniaczek co jak dzisiaj ma trochę kasy to mu się wydaje że zawsze tak
    będzie, jesteś. Jak Cie stać kiedy są upały wyrzucać od 5 złotych wzwyż
    codziennie to to napisz. Mnie jeszcze stać bo mam dwa klimatyzatory. I dlatego
    ze mnie jeszcze stać to kombinuję jak by zrobić żeby mieć chłodno i nie
    wyrzucać kasy.
    Co roku w Polsce ludzie otwierają ok 250 tysięcy firm. A od pewnego czasu
    ilość firm w Polsce jest stała. Wiesz co to znaczy. Że rocznie w Polsce
    bankrutuje tyle samo firm co się otwiera. Ja tam złośliwy bardzo nie jestem.
    Ale widzę że tobie przydało by się być z rok zarejestrowanym w Urzędzie Pracy.
    Pokory byś trochę nabrał. A po tym roku dziadowania niech Ci wypali interes.

  • 24. Data: 2012-07-08 14:19:11
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Twoje "refleksje" na mój temat zupełnie mnie nie interesują.Jak zresztą
    niczyje.
    Natomiast zawsze tępię niedouków i technicznych analfabetów ,bo to jest
    lista techniczna jakbyś nie zauważył.
    Promowanie debilizmu technicznego jako antidotum na wszelkie problemy i
    pomysły małego Kazia są tylko tego godne.
    Niestety.Wiedza techniczna nie jest powszechna,bo znacznie łatwiej zostać
    specem od marketingu i zarządzania.
    Takie są zresztą zdolności umysłowe większości populacji co nie jest
    stwierdzeniem pejoratywnym, a pewnikiem socjologicznym.
    Oczywiście możesz snuć swoje wywody ,ale zawsze trafisz na kogoś kto wykaże
    ich techniczny debilizm.
    Owszem stać mnie na to aby raz na trzy lata, przez tydzień lub dwa, wydać
    nawet 10 złotych dziennie na działanie klimatyzacji.
    Normalnej klimatyzacji. Nie tej za 15 czy 20 tys. (złodziejstwo) i też nie
    takiej za 500 złotych (dla debili).
    KAŻDE rozwiązanie techniczne ma swoje niezbędne uzasadnione minimum kosztów,
    które trzeba ponieść aby w należyty sposób spełniało swoje zadanie.
    Bez wodotrysków, ale i bez przekonania, że oto jest się niezwykle zdolnym
    wynalazcą , który jest mądrzejszy niż przewiduje ustawa i z łatwością
    pokonuje prawa fizyki.
    Na tej liście jest parę osób dysponujących wiedzą, stosownym wykształceniem
    i doświadczeniem więc się ucz w pokorze, a nie usiłuj błyszczeć ,bo po
    prawdzie nie ma czym.

  • 25. Data: 2012-07-08 15:02:35
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zapinio <z...@g...com> napisał(a):

> [...]
    niczyje.
    Natomiast zawsze tępię niedouków i technicznych analfabetów ,bo to jest
    A tak przy okazji. Mam wrażenie że to pisał jeden grupowy niedouczony skręcacz
    rur. Masz brata bliźniaka czy tylko klonem jesteś?

  • 26. Data: 2012-07-08 16:00:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Twoje

    plum

  • 27. Data: 2012-07-20 12:47:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > btw ale mozna w okno, sa jeszcze tzw. klimatyzatory okienne

    klasyka :)

    ani wydajne, ani ciche, ani ładne :)