  • 121. Data: 2013-09-24 16:45:16
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    news:l1s47l$e7c$1@usenet.news.interia.pl...

    > Moge tez sprzadac samochod, dom i wyprowadzic sie do lasu. Badz powazny.

    Ja widzę, że tu szkoda czasu z nimi rozmawiać :-)
    Ale może przeprowadzę test

    idźcie na stronę https://ostel.co/
    I zróbcie sobie konto tam. Adresu maila nie trzeba prawdziwego podawać.

    Następnie idźcie tu: /http://nightlies.csipsimple.com/trunk/
    i pociągnijcie appke:
    http://nightlies.csipsimple.com/trunk/CSipSimple-lat
    est-trunk.apk

    Następnie w czasie konfiguracji dodajcie konto wybierając z listy operatora
    OSTN, jest na dole i wpiszcie
    login np: kiki
    hasło **************
    serwer ostel.co

    Dalej w ustawieniach Sieci wybrać bezpieczny transport i zaznaczcie w nim
    TLS oraz na samym dole utwórz ZRTP, domyślnie jest wyłączone

    A w zakładce media włączcie
    - wykrywanie głosu
    - redukcja szumów czy jakoś tak zaraz dwa ptaszki obok siebie

    ----------------------
    I możemy prowadzić szyfrowane rozmowy

    dzwoniąc do mnie należy wybrać tryb TXT i wpisać

    k...@o...co

    :-)
    Anonimowy i szyfrowany numer voip :-) Bez zdradzania adresu IP i bez
    podsłuchu :-)

    Bez włączonego ZRTP i TLK nie rozmawiam :-)

  • 122. Data: 2013-09-24 16:49:08
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "kiki" <s...@l...pl> wrote in message

    Miało być ZRTP i TLS :-)

  • 123. Data: 2013-09-24 17:22:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Sep 2013 16:45:16 +0200, kiki napisał(a):

    > idźcie na stronę https://ostel.co/
    > I zróbcie sobie konto tam. Adresu maila nie trzeba prawdziwego podawać.

    Aha, i akurat w tym przypadku wierzysz, ze nikt Cie nie nagrywa, nie
    grzebie po ksiazce tel. itp.? Interesujace.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 124. Data: 2013-09-24 17:25:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    et...

    > Aha, i akurat w tym przypadku wierzysz, ze nikt Cie nie nagrywa, nie
    > grzebie po ksiazce tel. itp.? Interesujace.

    Dokładnie :-)
    To zaskakujące jak ludzie którzy wszędzie widzą spisek i nie ufają
    oficjalnej władzy chętnie przekazują swoje dane prywatnym firmom :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 125. Data: 2013-09-24 17:30:27
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Aha, i akurat w tym przypadku wierzysz, ze nikt Cie nie nagrywa, nie
    > grzebie po ksiazce tel. itp.? Interesujace.

    Szyfrowanie jest end to end, serwer jest tylko po to żeby przebić się przez
    NAT. Na serwerze nie ma strumienia w formie rozszyfrowanej.
    A jak chcesz swój serwer to kup raspberry pi i na niego jest Astersk ale
    możesz i sobie niekomercyjnie pobrać taki:
    http://www.myvoipapp.com/download/index.html

    Tam jest też nagrywanie rozmów w tych serwerach. Nagraj i zobacz co się
    nagrało. Podpowiem ci, że szum się nagra..

  • 126. Data: 2013-09-24 17:40:15
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "kiki" <s...@l...pl> wrote in message

    > Tam jest też nagrywanie rozmów w tych serwerach. Nagraj i zobacz co się
    > nagrało. Podpowiem ci, że szum się nagra..

    Więc tak.

    Kupujesz na Allegro Raspberry pi -> takie coś:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Raspberry_Pi
    Na Allegro wpisz nazwę, są tego dziesiątki.

    Instalujesz linuxa: http://downloads.raspberrypi.org/raspbian_latest
    Przy pomocy tego: http://sourceforge.net/projects/win32diskimager/
    Na starą kartę SD minimum 2GB chyba, ale lepiej 4GB

    Ściągasz http://www.myvoipapp.com/download/raspberry/mss_pi_u
    20.deb
    lub poprzez raspberry Asteriska ale ten pierwszy jest zrobiony dla mniej
    zaawansowanych

    Dodajesz userów i masz serwer voip w domu, a z telefonem chodzisz po
    mieście :-)

  • 127. Data: 2013-09-24 17:42:27
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "kiki" <s...@l...pl> wrote in message

    A pewnie angielskiego nie znaci wy dwaj to tu po Polsku :-)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Raspberry_Pi

  • 128. Data: 2013-09-24 17:42:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 16:45:16 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > Anonimowy i szyfrowany numer voip :-) Bez zdradzania adresu IP i bez
    > podsłuchu :-)

    problemem obecnych podsłuchów nie jest łamanie zabezpieczeń a
    otrzymywanie danych odszyfrowanych od dostawcy. I tu też nie masz
    pewności, że nie idą

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 129. Data: 2013-09-24 17:49:04
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:l1sbu0$jsf$3@dont-email.me...

    > problemem obecnych podsłuchów nie jest łamanie zabezpieczeń a
    > otrzymywanie danych odszyfrowanych od dostawcy. I tu też nie masz
    > pewności, że nie idą

    Ale od dostawcy nic nie uzyskasz, bo dostawca nie ma odszyfrowanych rozmów.
    Oczywiście jeżeli używamy CSipSimple i/lub Jitsi (http://www.jitsi.org)
    Można rozmawiać:

    Komputer-komputer
    Telefon-komputer
    telefon-telefon

    W zależności co chcesz osiągnąć. Można włączyć tryb bezpośredniego łączenia
    rozmowy czyli IP do IP albo żeby rozmowa leciała przez serwer. Zależy co
    komu pasuje w danej chwili.

    Klucze są negocjowane publicznie pomiędzy naszymi słuchawkami. Serwer tego
    nie może odszyfrować ani złamać. Właśnie w tym cały smaczek :-)

  • 130. Data: 2013-09-24 17:52:31
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:l1sbu0$jsf$3@dont-email.me...
    > Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 16:45:16 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    A jak nie masz Androida - w miarę szybkiego to zainstaluj sobie Jitsi
    http://www.jitsi.org)

    Konto SIP na https://ostel.co

    Wpisz sobie to konto do Jitsi - Jitsi to multikomunikator.

    i zadzwoń do mnie k...@o...co :-)

    w sumie to sobie zrobię stopkę z tym chyba zaraz :-)