  • 131. Data: 2013-09-24 18:44:50
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 17:30:27 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Szyfrowanie jest end to end, serwer jest tylko po to �eby przebi� si� przez

    http://niebezpiecznik.pl/post/nsa-jest-w-stanie-rozs
    zyfrowywac-polaczenia-ssl-4g-vpn-i-ssh-czy-to-koniec
    -bezpiecznej-komunikacji-w-internecie/

    NSA monitoruje nawet TOR'a, a Ty sie cieszysz jak lysy z grzebienia jakims
    szyfrowaniem hie hie :)

    I CO TERAS? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 132. Data: 2013-09-24 18:46:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 17:40:15 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Dodajesz userów i masz serwer voip w domu, a z telefonem chodzisz po
    > mieście :-)

    I po co to wszystko jak sluzby moga sie "wpiac" bezposrednio do Twojego
    mikrofoniku w telefonie w kazdym momencie? ;-) Welcome in hell :>
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 133. Data: 2013-09-24 19:12:58
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]

    > siďż˝ przez

    > NSA monitoruje nawet TOR'a, a Ty sie cieszysz jak lysy z grzebienia jakims

    Wiesz zawsze można do ściany przyłożyć stetoskop lekarski i słuchać przez
    ścianę.
    NSA nie łamie protokołów tylko ludzi, którzy nieumiejętnie ich używają.
    Każda instytucja ma roczny budżet. Nie stosując nic po prostu nagrać można
    wszystko jak leci.
    Czym świadomość ludzi jest wyższa tym budżety robią się mniej wystarczające.

    Ty coś cytujesz na czym w ogóle się nie znasz. W VPN-ach są stałe klucze,
    które można wykraść. Są nnatomiast inne metody uzgadniania kluczy, których
    wykraść się nie da. Zabackdoorzyć komputer każdy głupi potrafi o ile
    użytkownik jest lamerem.
    Przeczytaj jeszcze raz ten tekst z niebezpiecznika.

  • 134. Data: 2013-09-24 19:17:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 19:12:58 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Ty co� cytujesz na czym w og�le si� nie znasz. W VPN-ach s� sta�e klucze,

    > kt�re mo�na wykra��. S� nnatomiast inne metody uzgadniania kluczy,
    kt�rych
    > wykra�� si� nie da. Zabackdoorzy� komputer ka�dy g�upi potrafi o ile
    > u�ytkownik jest lamerem.

    To Ty przeczytaj raz jeszcze, konkretnie ten fragment:

    "2. Wprowadzaniu backdoorów do oprogramowania lub urządzeń, zazwyczaj
    poprzez oficjalny kontakt z producentami"

    Masz pewnosc ze Twoj telefon nie ma hardwaru do prostej analizy i wykradania
    kluczy, hasel etc i przesylania ich dalej ? :) Jak sam sobie telefon
    wyprodukujesz to moze bedziesz mial pewnosc ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 135. Data: 2013-09-24 20:05:09
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]

    > kluczy, hasel etc i przesylania ich dalej ? :) Jak sam sobie telefon
    > wyprodukujesz to moze bedziesz mial pewnosc ;)

    Ale to by musiał wykradać klucze sesyjne, które są generowane w trakcie
    dzwonienia i wymieniane w chwili nawiązania połączenia. Po drugie rozpowa
    jest przez internet, a nie sieć telefoniczną więc raz siedzisz i jesz w
    MCDonaldzie i korzystasz z wifi, raz gadasz z innej sieci. Na domiar łączysz
    się z różnymi osobami, w różnych lokalizacjach, różnie włączonych do
    internetu, a na to wszystko używasz różnych serwerów pośredniczących.
    Ukraść klucze to jedno a nagrać rozmowę to drugie.
    Trzeba by przeprowadzić wielką operację przeciw figurantowi.

    A cała reszta po prostu będzie korzystać z tej matematyki aby nie zostawiać
    niepotrzebnych danych i tyle ...

  • 136. Data: 2013-09-24 20:20:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 20:05:09 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com... W dniu

    > Ale to by musiał wykradać klucze sesyjne, które są generowane w trakcie
    > dzwonienia
    [ciach] a co to za problem jak masz backdora?

    PS: i cała ta zabawa po to by CIA nie dowiedziała się, że masz odebrać
    brudne gacie z pralni

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 137. Data: 2013-09-24 20:29:26
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:l1sl5j$s43$1@dont-email.me...
    > Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 20:05:09 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > PS: i cała ta zabawa po to by CIA nie dowiedziała się, że masz odebrać
    > brudne gacie z pralni

    Zapominasz, że jeszcze gdzieś pracujemy i omawiamy wielokrotnie poufne z
    naszego punktu widzenia sprawy.
    Giełdy, banki, prawnicy, wielki i mniejszy przemysł, handel zagraniczny czy
    nawet politycy w obrębie jednej partii politycznej.
    Jest nas wielu.

  • 138. Data: 2013-09-24 20:36:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 20:05:09 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Ale to by musiał wykradać klucze sesyjne, które są generowane w trakcie
    > dzwonienia i wymieniane w chwili nawiązania połączenia. Po drugie rozpowa

    W sumie to wystarczy ze hardwarowo podepna sie pod mikrofonik, co jest
    znacznie prostsze i przez ten sam Internet przez ktory bedziesz sie
    laczyl z tym calym zaawansowanym softem do szyfrowania - bedzie rownolegle
    leciala do PRISMA transmisja z owego mikrofoniku ;)

    > się z różnymi osobami, w różnych lokalizacjach, różnie włączonych do
    > internetu, a na to wszystko używasz różnych serwerów pośredniczących.
    > Ukraść klucze to jedno a nagrać rozmowę to drugie.

    j/w

    > Trzeba by przeprowadzić wielką operację przeciw figurantowi.

    W sumie nie trzeba - taki scalaczek dodatkowy to na pewno zaden problem.
    To nawet softowo mozna zapewne latwo zrobic.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 139. Data: 2013-09-24 21:45:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-24 15:43, masti pisze:

    > instalując appkę zgadzasz się na podane warunki i na uprawnienia
    > aplikacji. Jak Ci się nie podobają nie instaluj. A jak klikasz OK na
    > wszystko co się pojawi to już Twój problem

    Chodzi o to, ze apka zbiera dane bez wiedzy urzytkownika. Zajal sie tym
    jaki urzad. Poszukaj w sieci.

    Pozdro.. TK

  • 140. Data: 2013-09-24 21:47:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-24 16:23, Maciek pisze:

    > A widziales te aplikacje? Ktokolwiek je widzial?

    Skoro nie widziales to znaczy, ze nie ma. OK, ustalone.

    Pozdro.. TK