  • 141. Data: 2013-09-24 21:51:00
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message
    news:l1sq4i$sml$1@usenet.news.interia.pl...

    > Chodzi o to, ze apka zbiera dane bez wiedzy urzytkownika. Zajal sie tym
    > jaki urzad. Poszukaj w sieci.

    On nie odróżnia uprawnień do korzystania z interfejsu sieciowego od
    podstępnej działalności apek.
    Żeby apka mogła łączyć się z internetem musi mieć uprawnienie INTERNET ale
    nikt nie daje zgody na wysyłanie prywatnych danych czy podkradanie czegoś.
    Internet tylko do podstawowego celu.

  • 142. Data: 2013-09-24 21:53:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Sep 2013 21:47:05 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Skoro nie widziales to znaczy, ze nie ma. OK, ustalone.

    Pytam sie, czy ktokolwiek ma i podaje twarde dowody.

    Bo pogloski o niczym nie swiadcza - internet jest pelen fantastow.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 143. Data: 2013-09-24 21:54:55
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu wtorek, 24 września 2013 20:05:09 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Trzeba by przeprowadzić wielką operację przeciw figurantowi.

    > W sumie nie trzeba - taki scalaczek dodatkowy to na pewno zaden problem.
    > To nawet softowo mozna zapewne latwo zrobic.

    Softowe sztuczki łatwo wykryć obserwując co pewien czas z czym łączy się
    nasz telefon.
    Po drugie to nielegalna inwigilacja. To nie jest zwykły nakaz na zapisywanie
    treści u operatora. To włamanie. W zwykłych sprawach agenta Tomka nie wyślą.
    Gorsze jest to, że te dane zbierane wszędzie na razie się zbierają. Za 10
    lat zrobią z nich użytek.

  • 144. Data: 2013-09-24 22:00:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-24 21:45, Maniek4 pisze:

    > Chodzi o to, ze apka zbiera dane bez wiedzy urzytkownika. Zajal sie tym
    > jaki urzad. Poszukaj w sieci.

    uzytkownik oczywiscie.

    Pozdro.. TK

  • 145. Data: 2013-09-24 22:03:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-24 21:53, Maciek pisze:

    > Pytam sie, czy ktokolwiek ma i podaje twarde dowody.
    >
    > Bo pogloski o niczym nie swiadcza - internet jest pelen fantastow.

    To byla oficjalna informacja, ale nie zadales sobie trudu zeby to
    sprawdzic. Nie wierzycie, wiecie lepiej, pasuje Wam to, nie widzicie w
    tym nic dziwnego, relatywizujecie, wiec ja tez mam to gdzies. Nie jestem
    matka boska nieustajacej pomocy zeby na sile kogos edukowac.

    Pozdro.. TK

  • 146. Data: 2013-09-24 22:09:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-24 21:54, kiki pisze:

> [...]
    > Tomka nie wyślą. Gorsze jest to, że te dane zbierane wszędzie na razie
    > się zbierają. Za 10 lat zrobią z nich użytek.

    Ja mowie corce: nie wypisuj bzdur na fb, nie pisz co lubisz i nie
    podawaj adresow, telefonow i nie publikuj zdjec, bo za jakis czas od
    chocby reklam w telefonie sie nie opedzisz. A ona na to: oj tam oj tam.
    Takie pokolenie. Dorastaja w tak kretynskim swiecie to i na kretynizmy
    latwo sie godza, co widac tez w tym watku. Glupota powszednieje, ale
    mysle, ze to sie jeszcze czkawka moze odbic nie koniecznie dzis. Ja
    przez reklamy przestalem radia w samochodzie sluchac, a to dopiero
    poczatek. Byle portal w necie otworzysz i juz jest, q... pol strony
    zasranych reklam.

    Pozdro.. TK

  • 147. Data: 2013-09-24 22:18:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 22:09:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > poczatek. Byle portal w necie otworzysz i juz jest, q... pol strony
    > zasranych reklam.

    W TV nie ma reklam?
    W gazetach nie ma reklam?

    W Internecie wystarczy adblocka zainstalowac. Widac slabo z Toba w tych
    sprawach skoro tyle spamu dostajesz i reklam widzisz. Doedukuj sie troche
    to moze paranoja troche zejdzie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 148. Data: 2013-09-24 22:30:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-24 22:18, Adam pisze:

    > W TV nie ma reklam?
    > W gazetach nie ma reklam?

    I co, fajnie tak oglada sie filmy z pietnastominutowymi blokami
    reklamowymi? Moze zaloz sobie adblocka w telepatorze. :-)
    Juz byly w kraju problemy z zaslonietymi przez banery cale elewacje w
    blokach od stony balkonow. Uwazasz, ze to normalne? Chociaz moze po co
    pytam, moze tez uwazasz, ze tak powinno byc...?

    > W Internecie wystarczy adblocka zainstalowac. Widac slabo z Toba w tych
    > sprawach skoro tyle spamu dostajesz i reklam widzisz. Doedukuj sie troche
    > to moze paranoja troche zejdzie :)

    Nic kompletnie nic nie rozumiesz z tej rozmowy. Ja sobie poradze, a
    rozmowy wogole nie czujesz, bo rozmawiamy o trendach, a nie o moich
    problemach z paranoja.

    Pozdro.. TK

  • 149. Data: 2013-09-24 22:43:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 22:30:32 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I co, fajnie tak oglada sie filmy z pietnastominutowymi blokami
    > reklamowymi?

    Ja filmy ogladam bez reklam. Niestety trzeba za nie ZAPLACIC.
    Ty widze wszystko chcialbys za darmo i bez reklam - to se pane ne da :)

    > Moze zaloz sobie adblocka w telepatorze. :-)

    Nie potrzebuje:)

    > Juz byly w kraju problemy z zaslonietymi przez banery cale elewacje w
    > blokach od stony balkonow. Uwazasz, ze to normalne? Chociaz moze po co
    > pytam, moze tez uwazasz, ze tak powinno byc...?

    Jak mieszkancy sie zgodzili i czerpali z tego korzysci - czemu nie? Ich
    sprawa. Jak sie nie zgodzili - toto nielegalne i sam bym sobie w takim
    banerku "okno" wycial bez wiekszych skrupulow.

    > Nic kompletnie nic nie rozumiesz z tej rozmowy. Ja sobie poradze, a
    > rozmowy wogole nie czujesz, bo rozmawiamy o trendach, a nie o moich
    > problemach z paranoja.

    No rzeczywiscie nie czuje. Bo jakos nie czuje zeby ktos mi wolnosc
    ograniczal. Spam dostaje tylko od spamerow, korporacje i firmy akurat
    wyjatkowo dbaja o netykiete i jak nie chcesz to od nich nie dostaniesz
    ani grama spamu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 150. Data: 2013-09-24 22:47:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-09-24 16:45, kiki wrote:
    > Anonimowy i szyfrowany numer voip :-) Bez zdradzania adresu IP i bez
    > podsłuchu :-)

    Grunt to dobre samopoczucie.

    A jaką masz gwarancję, że producent Twojej apki (albo inny trojan) nie
    pcha kluczy sesyjnych bokiem do NSA ;-)

    Zresztą do anonimowości to też bym się specjalnie nie przywiązywał,
    nawet jeśli rejestrowałeś się Tor-em ;-)

    Na koniec mam dobrą wiadomość: niektóre paranoje daje się leczyć ;-)

    Piotrek