  • 191. Data: 2013-09-26 01:29:02
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:l1vjev$873$7@dont-email.me...

    > przechowywanie tych danych miało być zrzucone na operatorów. I na
    > szczęście dali temu odpór.

    Coś było, bo mieli pamiętam pomysły żeby dużo więcej znbierać i trzymać.
    Teraz i tak jest retencja 2 lata.

  • 192. Data: 2013-09-26 01:37:57
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    W dniu środa, 25 września 2013 12:12:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Znaczy nie masz telewizora?

    Mam TV, nawet dwa ;-)

    > A nie uwazasz, ze podobne praktyki po prostu powinny byc zakazane przez
    > odpowiednie przepisy?

    >A nie sa? :) To nie ja mam paranoje ze ktos to wykorzystuje do jakichs
    >celow. Nie spotkalem sie poki co osobiscie z taka sytuacja. To Ty i kiki
    >siejecie postrach :)

    Taki Android - mie możesz się wypisać z usług google. Jak raz kupiłeś
    telefon i go nieopacznie włączyłeś z włożoną kartą sim, do tego
    zarejestrowałeś konto google to już twoje IMEI/IMSI, numer urządzenia i
    numer telefony zostały zapisane w google. Sprawdź sobie. Masz już
    przywiązany telefon, kartę i numer na serwerach google. Nigdy tego nie
    usuniesz nawet jak zamkniesz konto google. Koniec, mleko się rozlało. Nie
    możesz zrobić opt-out jak poprzez skasowanie cookies, bo hardwerowe,
    praktycznie niezmienialne numery zostały ci ukradzione z urządzenia.
    Do tego, przez nieuwagę zrobiłeś automatyczny backup swojego aparatu
    (domyślnie włączony) na serwery google gdzie wyciekły dodatkowo takie rzeczy
    jak wpisane hasła do znanych ci sieci wifi, ich SSID-y, listy kontaktów,
    zapiski, kalendarze, wszystkie prywatne dane już google ma. Cały telefon się
    zbackupował do chmury. Włącznie z filmami i muzyką ściągniętymi torrentem.

  • 193. Data: 2013-09-26 11:15:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 Sep 2013 01:12:11 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message

    > SMS-y są przechowywane u operatorów. Jak długo... dobre pytanie ale
    > myślę, że na zawsze.

    nie są.

    > Czy nagrywają obligatoryjnie wszystkie rozmowy telefoniczne?

    nie angrywają.Po pierwsze operatorom nie jest to do niczego potrzebne i
    byłoby niesamowicie kosztowne. Do tego niezgodne z prawem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 194. Data: 2013-09-26 11:15:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 Sep 2013 01:29:02 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Coś było, bo mieli pamiętam pomysły żeby dużo więcej znbierać i trzymać.
    > Teraz i tak jest retencja 2 lata.

    rok a ma być skrócona do 6 miesięcy

  • 195. Data: 2013-09-26 11:17:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-26 11:15, masti pisze:

    > nie są.

    Sa tylko powiedz jak dlugo?

    Pozdro.. TK

  • 196. Data: 2013-09-26 13:21:36
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:l20tva$p5d$4@dont-email.me...

    > nie są.

    > nie angrywają.Po pierwsze operatorom nie jest to do niczego potrzebne i
    > byłoby niesamowicie kosztowne. Do tego niezgodne z prawem.

    Tak jak PRISM :-)

  • 197. Data: 2013-09-26 13:22:50
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > Sa tylko powiedz jak dlugo?

    Ja myślę, że z 10 lat na pewno. Co najmniej tyle żeby te dane były coś warte
    przed ewentualnym sądem czy dla haków.

  • 198. Data: 2013-09-26 14:39:37
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Albo wiedziec. Albo spytac babci :)

    A co z osobą, która nie miała okazji poznać swoich dziadków, bo
    poumierali jeszcze przed urodzeniem tejże osoby?

  • 199. Data: 2013-09-26 17:54:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 września 2013 14:39:37 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > A co z osobą, która nie miała okazji poznać swoich dziadków, bo
    > poumierali jeszcze przed urodzeniem tejże osoby?

    Nie napisalem Twojej babci. Na targu jest ich duzo ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 200. Data: 2013-09-26 21:38:23
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
> [...]

    Ale jest internet i oprogramowanie telewizora, które można zmienić
    zdalnie podczas aktualizowania systemu.

    > Tak jak w telefonie nie ma dodatkowego scalaka ;)

    Ale można zainstalować oprogramowanie, które będzie robiło dokładnie to
    samo i to bez wiedzy użytkownika.

    > Ale dyskusja ciekawa, choć jak zostaną użyte te dane,
    > (o ile w ogole) i co sie stanie, wyjdzie w praniu.
    >
    > Będzie ciekawie :D.
    > Chyba odgrzebie swoją 6310i ;) do rozmów... choć czort
    > wie, czy tam też już ktoś scalaka nie wlutował.

    Niedługo będzie można "podsłuchiwać" czy też "podglądać" myśli.
    To dopiero będzie jazda :)