  • 21. Data: 2013-09-12 02:07:39
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 01:58:34 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    się bronić i napisać że wcale nie była droga bo są dwa i trzy razy droższe. I
    będziesz miał racje. Ale nie będzie to świadczyło że są trzy razy lepsze tylko że
    wśród trzy razy bogatszych niż Ty jest sporo idiotów. Pamiętaj do śmierci. Handel
    jest możliwy tylko dlatego że co 5 sekund na ziemi rodzi się frajer.

    > Uzywasz gazu w kuchni? Tak? Ale jestes glupi! Polskie lupki sa polowe tansze,
    >
    > a Ty putinowi dajesz zarobic. Frajer jestes i tyle :)
    >

    > Mniej wiecej taki sam sens jest w tym co napisales wyzej.
    >

    > To, ze pompa moglaby byc tansza to jasne jak slonce. Ale nie ma na rynku
    >
    > nikogo, kto by mi ja w nizszej cenie sprzedal, wiec pisanie ze przeplacilem
    >
    > jest nonsensem :)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Nie używamy gazu w kuchni. Jak mam karmić solitera to niech to będzie jeden a nie
    dwa.

  • 22. Data: 2013-09-12 02:16:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 02:07:39 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Nie używamy gazu w kuchni. Jak mam karmić solitera to niech to będzie jeden a nie
    dwa.

    No dobra. I tak jestes frajer bo tankujesz po 5,5 benzyne a w Egipcie jest
    po zlotowce. Dajesz sie niezle skubac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2013-09-12 02:16:44
    Od: k...@g...com

    napisał:

> [...]
    >

    > Nie używamy gazu w kuchni. Jak mam karmić solitera to niech to będzie jeden a nie
    dwa. Jeśli to była wtedy najtańsza pompa na rynku to się czepić nie mogę. Miałeś
    pecha bo jak kupiłeś to pokazały się tańsze. Życie to się nazywa. Nie mylić z tym że
    ktoś ma fiola i jeździ tylko fordami bo mają super silniki a w renówkach są do dupy.
    I wcale mu nie przeszkadza że silniki do fordow są robione na pierwszej zmianie a do
    renowek na drugiej w tej samej fabryce na śląsku. A różnią się tym że w jednych na
    pokrywie zaworów jest napis ford a na tych podobno gorszych renault.

  • 24. Data: 2013-09-12 02:20:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 02:16:44 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    dwa. Jeśli to była wtedy najtańsza pompa na rynku to się czepić nie mogę. Miałeś
    pecha bo jak kupiłeś to pokazały się tańsze. Życie to się nazywa. Nie

    Nie pokazaly sie. Nadal to sa najtansze pompy ciepla *ktorych zakup ma sens*.
    Chinczyki sa dla mnie zupelnie poza kategoria - nawet nie biore ich pod uwage,
    szajsu w domu nie scierpie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2013-09-12 02:21:58
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 02:16:18 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > No dobra. I tak jestes frajer bo tankujesz po 5,5 benzyne a w Egipcie jest
    >
    > po zlotowce. Dajesz sie niezle skubac :)

> [...]

    Ty też dajesz się skubać na benzynie. W tej materii mamy równowagę. Ale mnie w
    stosunku do Ciebie po zainstalowaniu dwóch pomp zostało 12 tysięcy. I mogę do
    droższego burdelu pójść z ładnymi i badanymi panienkami. A Ty przez drogą pompę
    rumunkę z syfem na przydrożnym parkingu na szybko możesz przelecieć.

  • 26. Data: 2013-09-12 02:30:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 02:21:58 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    rumunkę z syfem na przydrożnym parkingu na szybko możesz przelecieć.

    Jest jeszcze cos takiego jak komfort. I powierzchnia ogrzewana. Ja ogrzewam
    "zdeko" wiecej, prawdopodobnie moj pies ma wiekszy kojec niz Twoje mieszkanie
    wiec o czym Ty tu do mnie?

    I moze dlatego ze stac mnie na pompe za 12k mam fajna zone i do burdelu
    chodzic nie musze jak Ty wiec zachowaj te swoje wynurzenia dla siebie;)

    Ide spac - narka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2013-09-12 03:49:20
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 września 2013 02:30:25 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >

    > I moze dlatego ze stac mnie na pompe za 12k mam fajna zone i do burdelu
    >
    > chodzic nie musze jak Ty wiec zachowaj te swoje wynurzenia dla siebie;)

    Poczekamy jak Ci podatkiem katastralnym komfort zmniejszą. Wtedy porozmawiamy kto ma
    lepiej. Jak żona jest z Tobą dla kasy to się wyprowadzi. A mnie chociaż wspomnienia z
    burdeli zostaną. Ty zostaniesz bez żony, wspomnień i dopisanym Urzędem Skarbowym do
    hipoteki. No chyba że o takie Polskie walczyłeś.

  • 28. Data: 2013-09-12 10:32:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 września 2013 03:49:20 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Poczekamy jak Ci podatkiem katastralnym komfort zmniejszą. Wtedy porozmawiamy kto
    ma lepiej.

    Spoko, stac mnie zeby i katastralny zaplacic bez spadku komfortu.

    > Jak żona jest z Tobą dla kasy to się wyprowadzi. A mnie chociaż wspomnienia z

    Zone poznalem jak jezdzilem fiatem 126p i mieszkalem u mamy, pozatym
    sama swietnie zarabia takze spoko - o nas sie nie martw :-)

    > burdeli zostaną. Ty zostaniesz bez żony, wspomnień i dopisanym Urzędem
    > Skarbowym do hipoteki. No chyba że o takie Polskie walczyłeś.

    Ja sobie radze, a Ty narzekasz. Nie dziwie sie zes taki sfrustrowany - bym po
    zlomie musial chodzic zamiast jak cywilizowany czlowiek kupic cos w sklepie
    tez bym nie byl zadowolony.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2013-09-12 10:47:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Sep 2013 18:49:20 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Poczekamy jak Ci podatkiem katastralnym komfort zmniejszą.

    a ty dalej starszysz czarnym ludem? Jak widać hoax o kilkuprocentowym
    katastralnym nadal ma się dobrze.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2013-09-12 15:11:19
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > I mogę do droższego burdelu pójść z ładnymi i badanymi panienkami.

    Ale ty musisz do burdeli chodzić, bo z tobą to by żadna normalna baba
    nie chciała :)