  • 51. Data: 2013-09-15 20:16:13
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 września 2013 18:36:43 UTC+2 użytkownik Piotr P. napisał:

    > Ps. Co to jest pc?

    Pompa ciepla :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 52. Data: 2013-09-15 20:23:42
    Od: "Piotr P." <p...@w...pll>

    In news:f161cef5-772a-41da-ae46-02f92075ade1@googlegrou
    ps.com,
    *Adam* <a...@g...com> typed:

    > Pompa ciepla :)

    Dziękuję Ci serdecznie za wszelkie sugestie.
    Twoja wiedza jest imponująca, powalająca!

    Pozdrawiam ;-)
    Piotr

  • 53. Data: 2013-09-15 20:25:28
    Od: "Piotr P." <p...@w...pll>

    In news:0ca44dad-b958-4340-9c83-c5f1f6654716@googlegrou
    ps.com,
    *Adam* <a...@g...com> typed:

    > PC raczej odpada - on ma kaloryfery :)
    > Tez mysle ze najsensowniejszy bedzie gaz.

    Tak, mając gaz na działce w odległości ~10 mb od budynku, grzechem by było
    tego nie wykorzystać :-)

    Pzdr. Piotr

  • 54. Data: 2013-09-15 21:54:37
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 15.09.2013 o 20:15 Adam <a...@g...com> pisze:

    > PC raczej odpada - on ma kaloryfery :)
    Aaa nie pamiętałem, to faktycznie gaz będzie optymalny.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 55. Data: 2013-09-15 21:59:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 15.09.2013 o 20:25 Piotr P. <p...@w...pll> pisze:

> [...]
    ps.com,
    > *Adam* <a...@g...com> typed:

    > Tak, mając gaz na działce w odległości ~10 mb od budynku, grzechem by
    Wiesz, to wcale nie jest takie oczywiste, mnie za zeszły rok średnia cena
    gazu wyszła 2,36 a dwa lata temu było to 2,06 :(
    jak tak dalej pójdzie to też będę szukał alternatywy, w przeliczeniu
    teraz wychodzi mi około 0,3zł/kwh energii i tak się zastanawiam
    czy przed zrobieniem ogródka nie zakopać tam z 500m rury PE
    na przyszłość :)

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 56. Data: 2013-09-15 23:49:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-12 15:16, uzytkownik pisze:

    > Nareszcie do ciebie dotarło, że plastikowe zbiorniczki z allegro po
    > 100zł moszesz sobie w d.... wsadzić.

    Na edukacje w tym przypadku to ja jednak bym nie liczyl. Kill File
    trzeba uruchomic i z bani.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2013-09-19 13:53:20
    Od: "Piotr P." <p...@w...pll>

    *Piotr P.* <p...@w...pll> typed:
    > In news:op.w3gns3qun0u1o8@moj,
    > *janusz_k* <J...@o...pl> typed:

    > Dzięki Wam za wszystkie sugestie.
    > Po przestudiowaniu i wymianie zdań z fachowcami z tej branży, na 90%
    > wybiorę gaz.

    Może ktoś mi poleci dobrą firme, która zemeontuje kocioł olejowy i na to
    miejsce zamontuje od zera kocioł kondensacyjny na gaz ziemny (plus ewent.
    bufor) wraz z rozprowadzeniem i wymianą grzejników, czujnikami itp. itd...
    Chodzi mi o kogoś, kto poprzelicza i zrobi to fachowo.
    Miejsce wykonania woj. Małopolska w kierunku na północ (25 km od Krakowa) w
    strone Buska Zdroju.

    Pzdr. Piotr

  • 58. Data: 2013-09-19 13:56:10
    Od: "Piotr P." <p...@w...pll>

> [...]
    > *janusz_k* <J...@o...pl> typed:

    > Dzięki Wam za wszystkie sugestie.
    > Po przestudiowaniu i wymianie zdań z fachowcami z tej branży, na 90%

    Może ktoś mi poleci dobrą firmę, która zdementuje kocioł olejowy i na to
    stronę Buska Zdroju.

    Pzdr. Piotr

  • 59. Data: 2013-09-19 14:42:36
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 września 2013 23:49:52 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Na edukacje w tym przypadku to ja jednak bym nie liczyl. Kill File
    >
    > trzeba uruchomic i z bani.
    >

    > Pozdro.. TK

    Pytanie o ciśnienie było w kontekście czy taki zbiornik podlega pod dozór techniczny
    czy nie podlega. Otwarty z wymiennikiem ciepła nie będzie podlegał. Ale przymuły
    bagienne tego nie są w stanie pojąć.

  • 60. Data: 2013-09-19 15:03:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 września 2013 13:53:20 UTC+2 użytkownik Piotr P. napisał:

> [...]
    > bufor) wraz z rozprowadzeniem i wymianą grzejników, czujnikami itp. itd...

    W przypadku kotla na gaz bufor nie ma zadnego sensu bo nie masz taryf
    w ciagu doby (tania/droga) - po prostu kociol grzeje kiedy potrzeba :)
    Tym bardziej kondensat w ktorym im panuje nizsza temperatura tym masz
    troche wieksze oszczednosci.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.