  • 61. Data: 2013-09-19 15:29:25
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "Piotr P." <p...@w...pll>

    In news:ba5bdad8-4828-43b4-a7b7-30d41be46482@googlegrou
    ps.com,
    *Adam* <a...@g...com> typed:

    > W przypadku kotla na gaz bufor nie ma zadnego sensu bo nie masz taryf
    > w ciagu doby (tania/droga) - po prostu kociol grzeje kiedy potrzeba :)
    > Tym bardziej kondensat w ktorym im panuje nizsza temperatura tym masz
    > troche wieksze oszczednosci.
    > pozdr.

    Ok, dlatego jest mi potrzebny dobry fachowiec, który wykonana to poprawnie i
    nie zedrze skóry przez głowę ;-)
    Nie znasz kogoś, kto by to wykonał? - nie musi być teraz. Ogrzewanie na ten
    rok mam już zaopatrzone/zalane :-)

    Pozdr. Piotr

  • 62. Data: 2013-09-19 15:36:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 września 2013 15:29:25 UTC+2 użytkownik Piotr P. napisał:

    > Nie znasz kogoďż˝, kto by to wykonaďż˝? - nie musi byďż˝ teraz. Ogrzewanie na ten
    > rok mam juďż˝ zaopatrzone/zalane :-)

    Niestety nie pomoge Ci - nawet mojego fachowca bym Ci nie mogl polecic bo
    go nie ma, wszystko dla siebie robie sam ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 63. Data: 2013-09-19 16:22:00
    Od: "Piotr P." <p...@w...pll>

    In news:1d251b4f-d66e-4d79-a324-5b0c5599a59f@googlegrou
    ps.com,
    *Adam* <a...@g...com> typed:

    > Niestety nie pomoge Ci - nawet mojego fachowca bym Ci nie mogl polecic bo
    > go nie ma, wszystko dla siebie robie sam ;D

    Hmm, to szykuje pokój, wikt i opierunek ;-).
    No chyba, że masz extra zachcianki, ... to wal prosto :-)
    A tak się bałem, że dobrego fachowaca już nie znajde ;-)

    Pozdr. Piotr

  • 64. Data: 2013-09-19 16:23:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 września 2013 16:22:00 UTC+2 użytkownik Piotr P. napisał:

    > Hmm, to szykuje pokój, wikt i opierunek ;-).
    > No chyba, że masz extra zachcianki, ... to wal prosto :-)
    > A tak się bałem, że dobrego fachowaca już nie znajde ;-)

    Heheheh, niestety z gazem nie mialem nigdy nic do czynienia wiec bym sie
    nie podjal nawet jakbys mieszkal w moim miescie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2013-09-19 17:23:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr P." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ok, dlatego jest mi potrzebny dobry fachowiec, który wykonana to poprawnie
    > i nie zedrze skóry przez głowę ;-)

    Marek Dyjor działa w tamtych okolicach. Nie wiem, może nie zdziera skóry :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 66. Data: 2013-09-19 18:09:02
    Od: "Piotr P." <p...@w...pll>

    In news:l1f4to$r6j$1@node1.news.atman.pl,
    *Ergie* <e...@s...pl> typed:
    > Użytkownik "Piotr P." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Marek Dyjor działa w tamtych okolicach. Nie wiem, może nie zdziera skóry
    > :-)

    Faktycznie! Dzięki :-).
    Napisałem do Marka, ale nie wiem czy na dobry adres mailowy, wstawiłem ten
    co ma w stopce mdyjor[at]poczta.onet.pl

    Pozdr. Piotr

  • 67. Data: 2013-09-19 19:28:41
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 19.09.2013 o 13:53 Piotr P. <p...@w...pll> pisze:

> [...]
    > ewent. bufor) wraz z rozprowadzeniem i wymianą grzejników, czujnikami
    > itp. itd... Chodzi mi o kogoś, kto poprzelicza i zrobi to fachowo.
    Ale po co chcesz demontować grzejniki? trzeba ewentalnie dołożyć
    w pomieszczeniach gdzie było chłodniej lub wymienić na większy jak się da
    i tyle, bo z tego co pisałeś masz w miarę nową instalację. Liczyć tam też
    nie ma co, to nie podłogówka. Piec powiesić na ścianie podłaczyć
    pod gaz i instalację, czujkę w domu lub na zwenątrz (pogodówka) i tyle.

    > Miejsce wykonania woj. Małopolska w kierunku na północ (25 km od
    > Krakowa) w strone Buska Zdroju.
    Za daleko :(

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 68. Data: 2013-09-19 21:26:55
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Pytanie o ciśnienie było w kontekście czy taki zbiornik podlega pod
    > dozór techniczny czy nie podlega.
    > Otwarty z wymiennikiem ciepła nie będzie podlegał. Ale przymuły
    > bagienne tego nie są w stanie pojąć.

    To może jeszcze "przymuł bagienny" kogutek napisze dlaczego uważa, ze
    taki zbiornik pracujący w typowej instalacji CO w domku jednorodzinnym
    ma podlegać pod UDT.

  • 69. Data: 2013-09-19 22:20:23
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 września 2013 21:26:55 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >

    > To może jeszcze "przymuł bagienny" kogutek napisze dlaczego uważa, ze
    >
    > taki zbiornik pracujący w typowej instalacji CO w domku jednorodzinnym

    Przymuły bagienne to wy. A podlega bo tak wynika z przepisów. Powyżej pewnego i nie
    za dużego ciśnienia wszystkie zbiorniki podlegają pod dozór techniczny. Nie
    wiedziałeś wiejski głupku?

  • 70. Data: 2013-09-19 22:23:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 19 Sep 2013 13:20:23 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > pewnego i nie za dużego ciśnienia wszystkie zbiorniki podlegają pod
    > dozór techniczny. Nie wiedziałeś wiejski głupku?

    miałeś wykazać, że podlegają temu typowe zbiorniki z instalacji CO.
    nie potrafisz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?