  • 81. Data: 2013-09-20 12:07:53
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:66f7be66-5f54-466a-bd13-cc9f73a742bd@googlegrou
    ps.com...

    > Raptem są kretyńskie dla kilku kretynów. Milcząca większość normalnych
    > jakoś zastrzeżeń nie ma.

    Bo reszta nie chce się wdawać w kretyńskie dyskusje lub też już dawno ma
    Cię w KF-ie.

  • 82. Data: 2013-09-20 17:23:34
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 20 września 2013 08:33:36 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Oni juz Cie maja dawno w KFach ;)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Jeśli normalni mają mnie w kfach to znaczy że Ty, Maniek i użytkownik na jednej sali
    w psychiatryku siedzicie. czy w waszym wypadku pisanie w necie to jakaś
    eksperymentalna terapia na pierdolca?

  • 83. Data: 2013-09-21 23:58:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2013 17:23:34 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Jeśli normalni mają mnie w kfach to znaczy że Ty, Maniek i użytkownik na jednej
    sali w psychiatryku siedzicie. czy w waszym wypadku pisanie w necie to jakaś
    eksperymentalna terapia na pierdolca?

    Uzywam google groups i tu nie ma KF :D
    Zreszta ja nigdy z KFa nie korzystalem - czasem sie mozna za darmo
    usmiac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 84. Data: 2013-09-22 14:07:39
    Od: "PePe" <p...@w...pl>

    Adam <a...@g...com> pisze:

    > Uzywam google groups i tu nie ma KF :D

    Widzisz, używasz googli do pisania na grupę i Twoje posty są poprawne, bez
    zaśmiecania grupy.
    Twoje posty czytać się chce.
    Natomiast posty *kogutka* są *niechlujne* (przypuszczam, że on też taki
    jest), czytając jego wypociny niejednokrotnie człowieka mdli.
    A więc jeden może (większość tu na grupie), a drugi tego nie potrafi i
    chodzi cały czas brudny (kogutek).

    > Zreszta ja nigdy z KFa nie korzystalem - czasem sie mozna za darmo
    > usmiac ;)

    Czytam tą grupę od niedawna i faktycznie uśmiać się można (było) za darmo (z
    ... kogutka) ;-)
    Kogutka wstawiłem do KIF-a, nie da się czytać tego gościa.

  • 85. Data: 2013-09-22 19:16:47
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 22 września 2013 14:07:39 UTC+2 użytkownik PePe napisał:

> [...]
    >
    > ... kogutka) ;-)
    >
    > Kogutka wstawiłem do KIF-a, nie da się czytać tego gościa.

    W PRL było by ci dobrze. jak ty tak bezinteresownie bez wazeliny w dupę wchodzisz to
    wtedy zrobił byś karierę.

  • 86. Data: 2013-09-22 20:32:55
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik <k...@g...com> napisał(a):

    > W PRL było by ci dobrze. jak ty tak bezinteresownie bez wazeliny w dupę
    > wchodzisz to wtedy zrobił byś karierę.

    Te komunista, komu to odpowiadasz?
    Po co sie szczypiesz palancie, przeciez Ci wyraznie napisał, ze jestes w KF,
    wiec Cie nie czyta.

  • 87. Data: 2013-09-22 20:52:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 września 2013 20:32:55 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Po co sie szczypiesz palancie, przeciez Ci wyraznie napisał, ze jestes w KF,
    > wiec Cie nie czyta.

    Kogutek? Przeciez on google groups uzywa, a tu nie ma KFa :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 88. Data: 2013-09-22 20:52:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 września 2013 20:52:06 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Kogutek? Przeciez on google groups uzywa, a tu nie ma KFa :-))

    Aaaa dobra juz wiem o co chodzilo ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 89. Data: 2013-09-23 16:06:46
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Uzywam google groups i tu nie ma KF :D
    > Zreszta ja nigdy z KFa nie korzystalem - czasem sie mozna za darmo
    > usmiac ;)

    Co wy z tym google groups i z google w ogóle ? Trzeba być nienormalnym żeby
    posiadać konto google w ogóle.
    Nawet w Androidzie nie mam google appsów, wszystkie systemowe apkki albo
    odinstalowuję albo wgrywam niezależny rom bez konta google. Natomiast appki
    ściągam na jakimś starym fonie, który leży w jednym miejscu, bez karty sim,
    po wifi i je backupuje na kartę SD i później przegrywam kabelkiem i
    instaluję z APK na innych telefonach.
    Żeby mnie to gówno nie śledziło....

    A wy tu korzystacie z kont google.

  • 90. Data: 2013-09-23 16:10:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 16:06, kiki pisze:

    > A wy tu korzystacie z kont google.

    A juz myslalem, ze tylko ja tego nie rozumiem.

    Pozdro.. TK