  • 41. Data: 2009-03-10 22:12:06
    Temat: [BLUZG] Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gp6n0p$87e$1@opal.futuro.pl...

    > Widzisz to się wszystko zaczęło ponad rok temu jak odpaliliśmy kotłownię i
    > nie chciało się nagrzać w domu. Po prostu, piec chodził non stop bez
    > gaszenia palnika i zimno. Przyszedł wiatr i grzyb wyskoczył w jednym
    > miejscu.

    Znaczy wczesniej niz ponad rok temu nie miales dotepu do Internetu? I nie
    wiedziales, ze jezeli nie patrzysz fizycznym na rece, to na pewno spierdola
    to co zrobia?

    Przestan...

    sz.

  • 42. Data: 2009-03-10 22:12:55
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > a potem inwestor powie że on woli zatrudnić firmę staszka co robi 30%
    > taniej. I co z tego ze firma ma profi sprzęt i przeszkolony presonel, lud
    > pragnie taniej roboty.

    W bardziej skomplikowanych pracach masz racje, ale w tych ociepleniach to ja
    ciemnej materii nie widze. W wiekszosci chyba wystarcza checi zeby czegos
    sie dowiedziec. Rozumiem konstrukcje do obliczen, instalacje bardziej
    skomplikowane, ale te ocieplenia to chyba naprawde nie az tak bardzo trudne.
    Moze wrecz dla ocieplaczy za proste i stad to ignoranctwo.

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2009-03-10 22:14:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie, bo byłem w Singapurze wtedy.

    Sing sing, pokochala go... :-))

    I co tam w tym Singapurze??

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2009-03-10 22:14:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie, bo byłem w Singapurze wtedy.

    jakbyś zatrudnił normalna firmę z szefem i fakturami oraz umową to być miał
    podstawę do reklamacji a tak może sie bujać. co tanio to drogo, niestety
    niewielu wykonawców poczuwa sie do naprawy tego co zdaży im sie spitolić.

  • 45. Data: 2009-03-10 22:20:52
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote in message
> [...]
    >
    > Znaczy wczesniej niz ponad rok temu nie miales dotepu do Internetu? I nie
    > wiedziales, ze jezeli nie patrzysz fizycznym na rece, to na pewno

    Miałem ale zostawiłem to w rekach 2 kierowników za pieniądze i małej firmie
    budowlanej. Sama budowa przebiegła dobrze do zadeskowania dachu.
    Były jakieś tam dyskusje o izolacje przeciwwodną ciężką, którą nakazałem
    zrobić i później poprawić ale zrobili. Wibrowali betony, skrecali zbrojenia
    jak kazałem żeby nie co trzeci pręt tylko każdy. Podkładki do uniesienia
    zbrojenia, dylatacje, grubość otuliny betonu. Takie tam.
    Elektryk, hydraulik no i sie zaczęło.....
    Okazało się, że ci specjaliści jeszcze umieją robić ale najgorsi są malarze,
    cekolarze, ocieplacze, od wełny, zabudów. To jest trzeci sort.

  • 46. Data: 2009-03-10 22:26:15
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > I co tam w tym Singapurze??

    Oh nie tylko tam :-) W Dzapanie też i tam niżej na lewo też :-)

  • 47. Data: 2009-03-10 22:29:21
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

> [...]
    > miał podstawę do reklamacji a tak może sie bujać. co tanio to drogo,
    > niestety niewielu wykonawców poczuwa sie do naprawy tego co zdaży im sie

    Oni są wszystcy z fakturami i nic z tego nie wynika. Miałem kiedyś
    "luksusowy apartament" od developera tak oszukany na wszystkim, że w ogóle
    sprawy sądowe sie ciągnęły latami aż firma S.A. zresztą poszła w diabły. Tak
    sie to skończyło z zerowym funduszem remontowym i 1000zł miesięcznie na
    naprawy dodatkowo do czynszu. Coś na ten temat wiem :-)

  • 48. Data: 2009-03-10 22:41:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Oh nie tylko tam :-) W Dzapanie też i tam niżej na lewo też :-)

    Znaczy Malezja i Twin Tower w Kuala Lumpur?
    Nie wpadles do Tybetu zobaczyc z bliska Himalaje??

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2009-03-10 22:48:24
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Znaczy Malezja i Twin Tower w Kuala Lumpur?
    > Nie wpadles do Tybetu zobaczyc z bliska Himalaje??

    Do Katmando się wybieram zawsze ale nie mogę się wybrać :-) Ale z kolegami
    mamy zamiar wynająć wiertaliota .... :-)

  • 50. Data: 2009-03-10 23:05:27
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Do Katmando się wybieram zawsze ale nie mogę się wybrać :-) Ale z kolegami
    > mamy zamiar wynająć wiertaliota .... :-)

    No fajnie fajnie. Himalaje na wyciagniecie reki. :-) Ja wiertalotem raczej
    nie polatam. Niestety mam przypadlosc polegajaca na unikaniu latania. :-)
    Serce by chcialo, ale...
    Jezdzisz do azji zawodowo, czy rekreacyjnie?

    Pozdro.. TK