  • 81. Data: 2009-03-11 22:54:52
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicęwykonawców
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:gp9eql$i50$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:gp9chn$ja1$1@news.interia.pl...
    >>
    > Nie wiem ile ma Kiki, ja mam 30km

    No to d.., sztormu nie widzisz. :-)
    Ja mam za to w gory blizej. :-)

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2009-03-11 23:02:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:gp9el3$m3t$1@news.interia.pl...

    > No to d.., sztormu nie widzisz. :-)

    Mało tego. Ja nad morzem w zeszłym roku tylko 3razy byłem, a ludzie "z gór"
    grube pieniądze płacą za noclegi w Łebie i smażonego dorsza

    > Ja mam za to w gory blizej. :-)
    A ja na Kaszuby;)))

    Kris

  • 83. Data: 2009-03-11 23:46:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mało tego. Ja nad morzem w zeszłym roku tylko 3razy byłem, a ludzie "z
    > gór" grube pieniądze płacą za noclegi w Łebie i smażonego dorsza

    A ci z nad morza kupe pieniedzy za noclegi w Zakopanem placa zeby oscypka
    pozrec. :-)
    Ja place za jedno i za drugie i w Jastarni samolotem latam. :-))

    > A ja na Kaszuby;)))

    No to ja do Brzescia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 84. Data: 2009-03-12 08:18:13
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A daleko masz do morza?

    Jakieś 400m, a co?

    pozdrawiam Piotr

  • 85. Data: 2009-03-12 08:54:52
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    Piotr_Boncza <o...@m...com> napisał(a):

    > Kris wrote:

    > Jakieś 400m, a co?

    Tak tak, a potem po przyjeździe turysta się dowiaduje, że nie 400, a 1400 do
    morza. ;)

  • 86. Data: 2009-03-12 09:27:39
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tak tak, a potem po przyjeździe turysta się dowiaduje, że nie 400, a 1400
    > do
    > morza. ;)

    Albo reklama: "100 metrów od morza"
    Tylko nikt nie dodał że 100 metyrów to w lini prostej ale aby dość top
    trzeba naokoło 2500metrów iść;)))

    Krzysiek

  • 87. Data: 2009-03-12 09:30:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > wpadnij zobaczyć, masz niedaleko :-)
    Podaj namiary wpadnę.
    Niedaleko to...?

    Krzysiek

  • 88. Data: 2009-03-12 19:55:30
    Od: KK <kakr77_skasuj_to_@_o2.pl>

    > Albo reklama: "100 metrów od morza"
    > Tylko nikt nie dodał że 100 metyrów to w lini prostej ale aby dość top
    > trzeba naokoło 2500metrów iść;)))

    Albo jak w Chorwacji czy gdzieś tam, 100m ale w pionie :)

  • 89. Data: 2009-03-13 07:07:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    T.M.F. wrote:

    > Wykazujesz naiwnosc 12-latka. To co piszesz brmzi pieknie i
    > rozczulajaco, ale gdzie tak jest?

    tam gdzie inwestor dba o swoją inwestycję.

    gdzie niedba to potem się dziwi.

  • 90. Data: 2009-03-13 10:13:16
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > tam gdzie inwestor dba o swoją inwestycję.
    >
    > gdzie niedba to potem się dziwi.

    No to jak to w koncu jest - mam zaplacic za kierbuda i sam wszystko
    nadzorowac, czy place jemu i moge spac spokojnie? Bo cos sie gubisz...
    Jak mam wszystko nadzorowac to po kija mam placic kierbudowi, juz wole
    znalezc jakiegos fikcyjnego od pieczatek, zaplacic mu mniej, w koncu i
    tak sam bede musial wszystko nadzorowac. I taka jest rzeczywistosc.
    Niech sie odezwie jeden chociaz kto mial takiego kierbuda, ze sam nie
    musial nic nadzorowac.