  • 11. Data: 2010-03-10 05:54:20
    Temat: Re: Kolejny projekt do oceny jesli mozna
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > gaspol
    > wlasnie sprawdzam na stronie ale kolega podpisal umowe na dom 130 m2,
    > dostal zbiornik , rozliczenie tylko za zuzyty gaz, piec dwufinkcyjny i
    > zrobili projekt i instalacje az do odbiornikow. calosc za jedyne 900 pln

    Moj gaspopowiec o takich cudach nic nie wie ;)
    Jak to gdzies potwierdzisz prosze daj znac.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 12. Data: 2010-03-10 09:48:20
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Moj gaspopowiec o takich cudach nic nie wie ;)
    > Jak to gdzies potwierdzisz prosze daj znac.

    czesc juz potwierdzilem
    rozliczanie za faktycznie zuzyty gaz maja nawet na stronie, handlowiec w
    rozmowie tel. powiedzial ze cala reszte ponegocjujemy przy umowie ale jest
    to mozliwe...
    BTW kumpel przy okazji dostanie gratisowy gaz bo podalem go jako osobe
    polecajaca ;-)

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 13. Data: 2010-03-10 11:39:09
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Łukasz C." <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > Zdradź jaka to firma. I naprawdę w umowie nie ma żadnych "haczyków"?

    Jeden z moich klientów tak ma. Zbiornik na podwórzu, przed domem licznik i
    płaci tylko za zużycie. Nie insteresuje go stan gazu w zbiorniku,
    napełnianie i takie tam. Płaci tylko za zużycie i ma to chyba od roku jak
    nie dłużej, także nie jest to chyba aż taka nowość.
    Chciałem do niego zadzwonić i napisać jaki to dostawca,ale nie odbiera
    telefonu. Jak się skontaktuję to napiszę.

    --
    Jackare

  • 14. Data: 2010-03-10 17:25:29
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Jackare wrote:
    > Chciałem do niego zadzwonić i napisać jaki to dostawca,ale nie odbiera
    > telefonu. Jak się skontaktuję to napiszę.
    I w takich umowach nie ma warunku ile minimalnie musze zuzyc? Bo ja chce
    palic wierzba, a gaz tylko gdy mnie w domu nie ma / w nocy.
    Dzieki,

  • 15. Data: 2010-03-10 20:25:04
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisał w wiadomości
    > I w takich umowach nie ma warunku ile minimalnie musze zuzyc? Bo ja chce
    > palic wierzba, a gaz tylko gdy mnie w domu nie ma / w nocy.
    > Dzieki,

    a to juz akurat wiem
    podpisujesz umowe na zakup okreslonej ilosci gazu ale nie masz okreslonego
    czasu w jakim masz go kupic/zuzyc moze to byc i 50 lat...
    BTW zyto tansze od wierzby (250-300 pln/tona) a wartosc energetyczna podobna

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 16. Data: 2010-03-10 20:52:36
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    HANA wrote:
    > BTW zyto tansze od wierzby (250-300 pln/tona) a wartosc energetyczna podobna
    Wierzbe sam uprawiam, tydzien pracy rocznie.

  • 17. Data: 2010-03-10 20:59:22
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Wierzbe sam uprawiam, tydzien pracy rocznie.

    woow to niezla stawka godzinowa widze masz...
    ja tez tak chce...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 18. Data: 2010-03-10 22:32:30
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    HANA wrote:
    > woow to niezla stawka godzinowa widze masz...
    > ja tez tak chce...
    No na wierzbie niezle sie oszczedza.

  • 19. Data: 2010-03-11 07:41:28
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    No i śnieg przed garażem i na tarasie gratis!!! Czy projektanci w Polsce nie
    biorą warunków klimatycznych pod uwagę? Byłem kiedyś na wakacjach we
    Włoszech, mieszkałem w domu wkomponowanym we wzgórze (takie tereny dookoła
    były) i popatrzyłem na domy to tam mają projekty z głową robione, pół domu w
    ziemi, bo nie płacą podatków za to, a to co nad to ma np. podcienie, aby
    słońce nie paliło po oknach i taki dom klimy nie wymagał choć słońce grzało
    niemiłosiernie.

    --=olo=--

  • 20. Data: 2010-03-16 15:02:39
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w ziemi, bo nie płacą podatków za to, a to co nad to ma np. podcienie, aby
    > słońce nie paliło po oknach i taki dom klimy nie wymagał choć słońce

    A czego chcesz od wymagac od studentow robiacych projekty gotowe?
    Wiekszosc nie chce placic za indywidualny projekt tylko wziac gotowca.
    We wloszech gdzie byles raczej watpie czy domy byly budowane wg gotowcow.
    Przemek