  • 71. Data: 2017-04-09 22:36:09
    Temat: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 07:22:30 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jak odpowietrzysz to i tak będziesz później musiał dobić ciśnienia, a
    > tego samodzielnie bez specjalistycznej pompy nie zrobisz.
    Pominełeś gdzieś moje pytanie jakie to specjalistyczne narzędzia są wymagane do
    wymiany wtyczki w żelazku ale mniejsza o to.
    Daj linka do "specjalistycznej pompy" którą musiałbym kupić aby napełnić kolektor
    Dużo więcej jak flaszka wódy taka pompa kosztuje?

  • 72. Data: 2017-04-09 22:48:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 21:31, Kris pisze:

    > A mam pogrzebać w archiwum i znależć nie tak dawną Twoją wypowiedż gdzie piszesz że
    z DG zrezygnowałeś i jako super hiper etat dostałeś z zakresem obowiązków któremu
    zwykły Kowalski niemający Twojego doświadczenie nie podoła?

    A wiesz czym się różni DG wykonywana indywidualnie od spółki?

  • 73. Data: 2017-04-09 22:54:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 22:29, Kris pisze:
    > Mylisz się
    > Zaraz zostaniesz uświadomiony że nie masz racji.
    > "Specjalistycznej pompki"(strzelam że to coś kosztuje mniej jak 50zł) do
    napełniania kolektorów też nie masz
    > Zresztą pewnie i walizki nie masz. Bo porządny fachowiec bez walizki z zawartością
    wartą kilka tysi bezradny jest i nawet wtyczki od żelazka nie wymieni. Bo jak
    izolację zdjąć bez noża za 200zł? Takich mamy fachowców niestety

    To jeszcze wskaż ta pompkę za 50zł i napisz co nią możesz zrobić.
    Następnie porównaj z pompą do solarów do czego ona służy i opisz
    dlaczego pierdzielisz głupoty.

  • 74. Data: 2017-04-09 23:07:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 22:48:54 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > A wiesz czym się różni DG wykonywana indywidualnie od spółki?

    Może i nie wiem ale wiem że zaraz się rozpiszesz i mnie uświadomisz
    A za jakiś ktoś pod innym nickiem się do mnie przy...li;)

  • 75. Data: 2017-04-09 23:09:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 22:54:06 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > To jeszcze wskaż ta pompkę za 50zł i napisz co nią możesz zrobić.
    > Następnie porównaj z pompą do solarów do czego ona służy i opisz
    > dlaczego pierdzielisz głupoty.
    To jeszcze w wolnej chwili napisz mi w koń cu jakie to specjalistyczne narzędzia
    potrzebne do wymiany wtyczki na kablu od żelazka.

  • 76. Data: 2017-04-09 23:16:12
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > To jeszcze wskaż ta pompkę za 50zł i napisz co nią możesz zrobić.
    > Następnie porównaj z pompą do solarów do czego ona służy i opisz
    Uważasz że ludzie to idioci i wśród nich nie znajdą się tacy co napełnią kolektor nie
    wydając 50zł na "specjalistyczną pompkę"
    A może zapytam: dałbyś radę zalać kolektor nie mając przy Sobie "specjalistycznej
    pompki"?

  • 77. Data: 2017-04-09 23:21:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 23:09, Kris pisze:

    > To jeszcze w wolnej chwili napisz mi w koń cu jakie to specjalistyczne narzędzia
    potrzebne do wymiany wtyczki na kablu od żelazka.

    Szkoda mojego czasu, bo i tak żadne argumenty do Ciebie nie docierają.

  • 78. Data: 2017-04-09 23:22:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-09 o 07:22, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > A wszystko tylko dlatego, że Maniuś nie potrafi się przyznać, że jako
    > laik dał dupy. Zamiast chłopie podziękować, że chcę się dzielić swoim
    > doświadczeniem i wiedzą oraz za to, że wskazałem Ci w czym był Twój
    > problem to zaczynasz mi przysrywać nie wiem po co i robić ze mnie idiotę
    > i cwaniaczka, który chce ludzi naciągać na kasę.
    > Piszę to wszystko na publicznym forum tylko dlatego, żeby następni
    > klienci potrafili odróżnić dobrego fachowca od partacza. Żeby wiedzieli
    > jak to powinno być zrobione i dlaczego nie można tego robić inaczej i

    Mialem nie pisac, ale ktos gotow pomyslec, ze cyna alfa i beta da sie
    podniesc na tyle autorytet by uwierzyc w to co piszesz. Pozwol wiec
    fachowcu, ze ja partacz Ci podpowiem dos prozaiczna sprawe na ktora jak
    widac sam nie wpadles i nikt do tej pory Ci nie podpowiedzial. Otoz
    jesli da sie polaczyc kolektor z pompa przy pomocy tylko dwoch polaczen
    gwintowanych na jedna rure, bez miedzylaczen, to to samo da sie zrobic
    miedzia, co sprawia, ze Twoja opowiesc o lutowaniu moze i ciekawa, ale
    nie wiadomo wlasciwie po co o tym piszesz?
    Sorawa druga, dotyczaca super specjalistycznej, tajemnej pompy znanej
    tylko fachowcom i sluzacej do podnoszenia cisnienia (zeby czytacze
    wiedzieli o co chodzi):

    http://allegro.pl/pompa-do-prob-cisnieniowych-pt-63-
    i6765838556.html

    Cisnienie w instalacji solarnej dla domu z poddaszem i kolektorem na
    dachu oscyluje w granicach 2,5-3 bar. I jak to pokazuja niektore aukcje
    zestawow solarnych a na co sam nie wpadles. Mozna do napelniania i
    podnszenia cisnienia uzyc dla przykladu super skomplikowanego i tajnego
    urzadzenia, znanemu wiekszosci bab z tajnych kol gospodyn wiejskich a
    jest nim zwykly opryskiwacz z reczna, pionowa pompka tlokowa. Cos jak to:

    http://allegro.pl/opryskiwacz-cisnieniowy-reczny-5l-
    faktura-vat-i5888663653.html

    Co do moich odpowietrznikow pragne Cie poinformowac, ze nie wiem za kogo
    Ty masz uczestnikow grupy piszac o tak oczywistych rzeczach. Z kim Ty
    przebywasz na codzien, ze przychodzi Ci do glowy pomysl by to w ogole
    tlumaczyc?
    A jak nie wiesz jak mozna inaczeto to Ci podpowiem, ze rzecz w tym, aby
    kolektor nie byl przy kalenicy, ktora tez mozna wykorzystac. Do czego i
    jak, to jako fachowiec napewno sam wpadniesz jesli do tej pory miales z
    tym problemy. Zdradze, ze to czesto dosc oczywiste, acz jak to w zyciu,
    tez nie wszedzie sie da. A jesli nie masz oddzielnej pochwy na czujmik
    temp. przy kolektore, to nastepnym razem ja dokup razem z trojnikiem.
    Uwaga moze sie przydac.

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2017-04-09 23:27:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-09 o 23:16, Kris pisze:
> [...]
    nie wydając 50zł na "specjalistyczną pompkę"
    > A może zapytam: dałbyś radę zalać kolektor nie mając przy Sobie "specjalistycznej

    Ja to jestem ciemnym wyzyskiwaczem, który nie potrafi nic zrobić nawet
    mając drogie walizki po kilkaset złotych. Ale wystarczy, że T y to
    potrafisz :D

  • 80. Data: 2017-04-09 23:45:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 23:21:20 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Szkoda mojego czasu, bo i tak żadne argumenty do Ciebie nie docierają.

    Mnie możesz odpuścić, podobno dość odporny na wiedzę specjalistyczną jestem ale tą
    grupę czytają inni i może im się przydać Twoja wiedza. Wymiana wtyczki przy żelazku
    czy innej lampce czasami jest konieczna przecież