  • 11. Data: 2011-07-22 15:22:20
    Temat: Re: Kolor bramy garazowej i drzwi
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 22.07.2011 09:09, robercik-us pisze:

    > Bo teraz modne są ciemne, a przy tym sporo droższe...
    > Ja też mam białe i wg coponiektórych... mam po wieśniacku ;-), ale w
    > końcu na wsi teraz mieszkam, więc i tak niech będzie...

    No to u nas byl tylko argument, ze sa praktyczniejsze, bo mniej brud
    widac :) Mowie o oknach, bo brama to wogole byla nie do pomyslenia inna
    nic ciemna. A za te 20% wiecej, ktore bysmy mysieli wydac na ciemne ramy
    to sobie dwa razy w roku wynajmniemy sprzataczke ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com