  • 51. Data: 2012-03-12 21:46:18
    Temat: Re: Komin ceramiczny problem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2012 21:50, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Skoro był pożar sadzy - nie było wymaganych okresowych przeglądów
    > kominiarskich (czterech w roku) - z ubezpieczenia nici...

    Jaki czterech?!?

  • 52. Data: 2012-03-12 22:07:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-12 21:50, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> [...]
    >
    > Skoro był pożar sadzy - nie było wymaganych okresowych przeglądów
    > kominiarskich (czterech w roku) - z ubezpieczenia nici...

    Jakich 4 i w jakim roku. Ten komin palony jest/był od 3-4 miesięcy...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 53. Data: 2012-03-13 07:51:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 marca 2012, 21:50:03 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:
    > kominiarskich (czterech w roku) - z ubezpieczenia nici...

    Jednego;)

  • 54. Data: 2012-03-13 10:29:40
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Jednego;)

    To wszystkie firmy ubezpieczeniowe mają te same warunki odnośnie do
    czyszczenia kominów?

    Pozdr.

  • 55. Data: 2012-03-13 11:37:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 marca 2012, 11:29:40 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > To wszystkie firmy ubezpieczeniowe mają te same warunki odnośnie do
    > czyszczenia kominów?

    Zgodnie z polskimi przepisami komin powinien mieć minimum raz w roku przegląd przez
    kominiarza.
    Polkecam spółdzielnie kominiarską z Wejherowa- czyszczenie komina przez ich
    kominiarza to koszt około 20zł(tak to nie pomyłka 20zł). I to czyścił w miejscowości
    odległej od Wejherowa o 30km. Sam nie wiem jak im sie to połaca ale mi to graj

  • 56. Data: 2012-03-13 12:01:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 10 marca 2012, 19:41:46 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:

    > Jakie rury kupić? Żaroodporne? Kwasoodporne? Jaka firma?
    > Komin kosztował prawie 10kzł i nie uśmiecha mi się ponownie rozbierać
    > domu żeby to badziewie wymienić. Co radzicie?

    Nie pomoge Ci niestety ale pozwole sobie zacytowac w/w fragment - uwzgledniajac
    szczegolnie KOSZT tego komina wynoszacy 10k pln! W koncu ktos napisal ile naprawde
    kosztowal go komin. Bo przy rozwazaniach o WM, czy oszczednosciach wynikajacych z
    rezygnacji z komina przy wyborze np. pompy ciepla okazuje sie ze prawie wszyscy
    grupowicze kominy to maja za darmo ! :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 57. Data: 2012-03-13 12:02:48
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Zgodnie z polskimi przepisami komin powinien mieć minimum raz w roku
    > przegląd przez kominiarza.

    No tak, nawet tu państwo się wpieprza ze swoimi mackami.
    Ja chyba nigdy tego nie pojmę.

  • 58. Data: 2012-03-13 12:04:37
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Adam" napisał:
> [...]
    > komina
    > przy wyborze np. pompy ciepla okazuje sie ze prawie wszyscy grupowicze

    Też zauważyłem tę prawidłowość ;-))

  • 59. Data: 2012-03-13 12:41:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 marca 2012, 13:01:41 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    komina przy wyborze np. pompy ciepla okazuje sie ze prawie wszyscy grupowicze kominy

    Adam- mistrz marketingu.
    Dziwne pominełes wpis że ktos o 3 tys za komin wspomniał. No i nie zauważyłeś że
    chodzi tu o komin spalinowy. A przy rozważaniach o went-mech to raczej wentylacyjne
    wchodzą w gre a te kosztuja grosze jeśli sioę nie korzysta z systemowych gówien.
    U mistzra marketingu kominy wentylacyjne kosztuja 10tys, wywietrzniki po 80zł,
    nawiewniki to koniecznie higroskopowe itpo. za to reku +w ent mech to 3tys za kpl.
    Ech ten marketing.
    Nie wspomne że masz PC ale i tak komin na dachu u Ciebie widac więc oszczedności
    bliskie 0zł miałes z tego powodu.

  • 60. Data: 2012-03-13 14:14:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 marca 2012, 13:41:15 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Adam- mistrz marketingu.

    ;)

    > Dziwne pominełes wpis że ktos o 3 tys za komin wspomniał. No i nie zauważyłeś

    No ktos wspomnial to go grupa zjadla ze cos pomylil bo to niemozliwe zeby tak tanio
    :D

    > że chodzi tu o komin spalinowy. A przy rozważaniach o went-mech to raczej
    wentylacyjne wchodzą w gre a te kosztuja grosze jeśli sioę nie korzysta z systemowych
    gówien.

    Grosz do grosza.. :)

    > U mistzra marketingu kominy wentylacyjne kosztuja 10tys, wywietrzniki po 80zł,

    Nigdy nie pisalem ze komin wentylacyjny kosztuje 10 tys pln. Ale 2-3k pln kosztuje.
    Bo trzeba zaczac go od fundamentu i wyciagnac nad dach - klinkierka droga, zaprawa do
    klinkieru droga (pewnie ze mozna uzyc zwyklej zaprawy i cegly dziurawki ale ja o
    kominie na lata pisze), dodatkowe obrobki, tasmy kominowe i inne cuda i atrakcje.

    [...]
    > Nie wspomne że masz PC ale i tak komin na dachu u Ciebie widac więc oszczedności
    bliskie 0zł miałes z tego powodu.

    Komin pod kominek mam :) Gdybym mial went. grawitacyjna i kociol na groch to
    musialbym wybudowac dwa dodatkowe kominy (w tym jeden spalinowy, a drugi same
    wentylacyjne).

    Kris - mistrz przekonywania sprzedawcow i wykonawcow ze komin nalezy mu sie gratis
    :-))
    pozdr.

    --
    Adam