  • 11. Data: 2011-02-20 18:46:43
    Temat: Re: Kominek, DGP, hipokausta
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4wamrh6masw0$.16t4g87bu3ort.dlg@40tude.net...

    > Dom juz stoi, bez czesci scianek dzialowych.

    to jeszcze ścianki działowe z silki możesz sobie machnąć.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 12. Data: 2011-02-22 10:39:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Feb 2011 10:09:19 -0800 (PST), robertr napisał(a):

    (...)

    U mnie grzanie stropow od spodu raczej nie wchodzi w gre.

    Zastanawia mnie jednak, czy cos stoi na przeszkodzie, zeby wymurowac
    scianki dzialowe w calosci z szamotu.
    Sa jakies przeciwskazania?

    --
    Maciek