  • 21. Data: 2024-07-13 19:07:59
    Temat: Re: Kompakt WC z montażem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-07-2024 o 17:54, Janusz pisze:

    > No bo nikt ci  nie weźmie odpowiedzialności za to że masz do dupy wodę

    A powinien.
    Wie gdzie sprzedaje prawda?
    Niech sprzedaje dostosowane do lokalnych warunków.

    > czy kretyna użytkownika.

    Kretyn to taki, który używa?
    Czy który nieopatrznie nie przeprowadził się w rejony z miękką wodą?

    > Bo to nie jest sprzęt który wystarczy podłączyć do gniazdka

    A powinien.
    Do dwóch rur i ma działać.

    > np. sprzedaje meble wraz z montażem i z tego powodu wolałbym
    > No to idź do ikei, po co nam dupę zawracasz?

    Odróżniasz meble od wc czy niekoniecznie?
    Bo właśnie o to pytam, czy jest jakaś spłuczkowa Ikea....
    Myślałem że to napisałem w pierwszym poście.

    > Jasne lepiej zawijać gówno w sreberko.

    Obstawiam, że za cenę zakupu i eksploatacji tego zmiękczacza, który w
    sumie mi do niczego nie jest potrzebny, mogę wymieniać wc co rok, a i
    tak wyjdzie taniej.
    Mylę się?

    Przyznaj się, ile zapłaciłeś?

  • 22. Data: 2024-07-13 19:49:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.07.2024 o 18:01, Cavallino pisze:
    > Są jakieś sklepy, które oferują taki zakup, w Poznaniu?
    >
    > Znudziła mi się już wymiana zaworów, a że sam kompakt Roca, mimo że
    > fajny i wygodny, ma już 20 lat, to jest koncepcja wymiany całości.
    >
    > Głównie chodzi o to, że jak znowu zawór spustowy zacznie przepuszczać (a
    > dzieje się tak co dwa lata mniej więcej), to chciałbym zadzwonić do
    > gwaranta i mieć temat (i koszty) z głowy.
    > A nie szukać fachowca, albo samemu grzebać w spłuczce.

    Fajny wątek. Urodzić się pizdą i szukać winnego :D

    Make my day :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 23. Data: 2024-07-13 20:34:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 13.07.2024 o 19:07, Cavallino pisze:

    > A powinien.
    > Wie gdzie sprzedaje prawda?
    > Niech sprzedaje dostosowane do lokalnych warunków.
    Powiedz z jakiej choinki sie urwałeś? nikt ci nie będzie naprawiał za
    darmo w ramach gwarancji w domu. Zapomnij.

    > Kretyn to taki, który używa?
    > Czy który nieopatrznie nie przeprowadził się w rejony z miękką wodą?
    Nie, taki co potrafi np wcisnąć przycisk z całym wkładem lub podobnie,
    nie mówię o normalnym użytkowaniu. Ty chcesz aby sprzedawca też brał za
    to odpowiedzialność.

    > A powinien.
    > Do dwóch rur i ma działać.
    No i nie działa? działa, zepsuje się to demontujesz i niesiesz do sklepu :)

    > Odróżniasz meble od wc czy niekoniecznie?
    Ale to ty dałeś przykład ikei, nie ja. obudź się, nie ma takich sklepów,
    nawet TV
    dopiero teraz zaczynają sprzedawać z dostawą i regulacją na miejscu, ale
    to tylko jedna sieć. U innych proces kupna kończy się na progu sklepu,
    sam musisz sobie go ustawić/zaprogramować, antenę kupić itd.

    > Bo właśnie o to pytam, czy jest jakaś spłuczkowa Ikea....
    > Myślałem że to napisałem w pierwszym poście.
    Raczej szukałeś fachowca z takimi usługami, tak to zrozumiałem bo wiem
    że sklepy instalacjami się nie zajmują.

    > Obstawiam, że za cenę zakupu i eksploatacji tego zmiękczacza, który w
    > sumie mi do niczego nie jest potrzebny, mogę wymieniać wc co rok, a i
    > tak wyjdzie taniej.
    Nie wiem ile to kosztuje, ale nie liczysz że inne sita też się zatykają
    no i czajniki zarastają kamieniem.

    > Mylę się?
    >
    > Przyznaj się, ile zapłaciłeś?

    Mój odkamieniacz kosztował 1.7kzł, teraz chyba podobnie kosztują.

    --
    Janusz

  • 24. Data: 2024-07-13 20:35:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Fajny wątek. Urodzić się pizdą i szukać winnego :D
    >
    > Make my day :]
    Trafne podsumowanie :)

    --
    Janusz

  • 25. Data: 2024-07-14 06:51:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-07-2024 o 20:34, Janusz pisze:

> [...]
    > to odpowiedzialność.

    > No i nie działa? działa, zepsuje się to demontujesz i niesiesz do sklepu :)

    Jak w pralce się zepsuje grzałka, to też sam demontujesz i niesiesz do
    sklepu?

    > Ale to ty dałeś przykład ikei

    Tak, w kontekście mebli.
    Per analogiam, że szukam czegoś podobnego w temacie wc.

    > Raczej szukałeś fachowca z takimi usługami

    Nie - szukałem sklepu który ma takie usługi 2w1.

    > Nie wiem ile to kosztuje, ale nie liczysz że inne sita też się zatykają
    > no i czajniki zarastają kamieniem.

    > Mój odkamieniacz kosztował 1.7kzł, teraz chyba podobnie kosztują.

    Wraz z tymi wszystkimi filtrami, które pisałeś że trzeba dać wcześniej,
    plus koszty instalacji tego wszystkiego przez fachowca?
    I ile wychodzi rocznie za serwis i eksploatację?

  • 26. Data: 2024-07-14 06:52:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-07-2024 o 20:35, Janusz pisze:

    > Trafne podsumowanie :)

    Głównie dla debili, którzy nie rozumieją o co się ich pyta, ale mimo to
    muszą coś napisać.

  • 27. Data: 2024-07-14 09:49:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 14.07.2024 o 06:51, Cavallino pisze:

    > Jak w pralce się zepsuje grzałka, to też sam demontujesz i niesiesz do
    > sklepu?
    A co może sklep do ciebie przychodzi wymienić grzałkę?

    > Tak, w kontekście mebli.
    > Per analogiam, że szukam czegoś podobnego w temacie wc.
    No to szukaj dalej :)

    > Wraz z tymi wszystkimi filtrami, które pisałeś że trzeba dać wcześniej,
    Filtry to góra 2-3 stówki z łącznikami i zaworami+ kawałek rury pex 25
    do połączenia.

    > plus koszty instalacji tego wszystkiego przez fachowca?
    Sam montowałem, mam dwie prawe ręce :)

    > I ile wychodzi rocznie za serwis i eksploatację?
    Tyle co sól, worek 25k na jakieś 2-3 mies.
    + filtry, 100u co pół roku, węglowy co 2 lata, a ile to se zobacz na
    aledrogo ile kosztują.

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2024-07-14 15:11:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-07-2024 o 09:49, Janusz pisze:

    > A co może sklep do ciebie przychodzi wymienić grzałkę?

    Dokładnie tak, dopóki jest na rękojmi, a potem gwarancji, to przysyłają
    kogoś kto sobie zabiera i zakłada co potrzebuje.

    Poważnie nie wiesz jakie uprawnienia ma konsument wobec sprzedawcy?

    > No to szukaj dalej :)

    Szukam.
    Na razie o tyle dobrego, że znalazłem SAM info, że co prawda nie w ich
    własnym imieniu, ale montaż możesz dokupić w Leroy przy zakupie sprzętu.
    Zawsze to połowa sukcesu.

    > Filtry to góra 2-3 stówki z łącznikami i zaworami+ kawałek rury pex 25
    > do połączenia.

    > Sam montowałem

    Mój cas nie jest wyceniany na 0, a wręcz na wyżej niż fachowca od rurek,
    więc nie pytam kto montował, tylko ile to warte.

    > Tyle co sól, worek 25k na jakieś 2-3 mies.
    > + filtry, 100u co pół roku, węglowy co 2 lata, a ile to se zobacz na
    > aledrogo ile kosztują.

    Już z szacunków wyszło, że na wymianę wc do końca mojego życia wystarczy.

  • 29. Data: 2024-07-15 11:54:48
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 14.07.2024 o 15:11, Cavallino napisał:
    > Mój cas nie jest wyceniany na 0, a wręcz na wyżej niż fachowca od
    > rurek, więc nie pytam kto montował, tylko ile to warte.

    Wymiana stojącego WC to jest sprawa łącznie na jakieś 3-4h (wraz z
    dowozem nowego i wywozem starego na PSZOK). W tym kontekście to całe
    cenienie swojego czasu wydaje się nie do końca dobrze policzone, wszak
    póki co kolega bezskutecznie męczy temat od pięciu dni w internecie.
    Może jednak warto zakasać rękawy? Będzie taniej i szybciej.

    Mateusz

  • 30. Data: 2024-07-15 12:10:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > cenienie swojego czasu wydaje się nie do końca dobrze policzone, wszak
    > póki co kolega bezskutecznie męczy temat od pięciu dni w internecie.

    Spłuczka generalnie ciągle działa, tylko czasem coś się w niej nie
    zgadza i przepuszcza.
    Więc problem ejst, ale niewielki.

    > Może jednak warto zakasać rękawy? Będzie taniej i szybciej.

    Nie będzie.
    Za 3-4h pracy fachowca, to u mnie by wyszło ze 12, a jeszcze byłony źle
    zrobione.
    Zresztą wcale nie wykluczam, że temu obecnemu zaworowi sam zaszkodziłem
    przy wymianie, bo to taka robota jak się nie wie co się robi.

    No i ja tu kombinuję jak oszczędzić 0,5 h fizycznej pracy, przy wymianie
    zaworu, a Ty mi wyjeżdżasz z 4h?

    Przecież nie pytałem czy coś można wymienić samemu, tylko o zakup już z
    wymianą, więc łatwo policzyć, że sam nie chcę tego robić i stać mnie
    żeby komuś zapłacić za to na cyzm się zna.

    A cały wic polega na tym, żeby zapłacić tylko raz, a nie co rok czy dwa.