  • 1. Data: 2010-11-04 21:22:08
    Temat: Kompost czym przyspieszyc
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    Czym przyspieszyc powstawanie próchnicy na kompostowniku? Macie jakies
    "domowe sposoby"?

    Staś

  • 2. Data: 2010-11-04 21:50:38
    Temat: Re: Kompost czym przyspieszyc
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-04 22:22, Sta$ pisze:
    > Czym przyspieszyc powstawanie próchnicy na kompostowniku? Macie jakies
    > "domowe sposoby"?
    >
    > Staś

    Kup w sklepie ogrodniczym "Kompostin" lub podobnie działający specyfik -
    sprzedawca poradzi.
    I posyp pryzmę kompostową.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 3. Data: 2010-11-17 00:24:02
    Od: "mam pytanko" <n...@o...pl>

    > Czym przyspieszyc powstawanie próchnicy na kompostowniku? Macie jakies
    > "domowe sposoby"?

    Widłami.

  • 4. Data: 2010-11-17 11:45:59
    Od: SuN <g...@p...onet.pl>

    > Czym przyspieszyc powstawanie próchnicy na kompostowniku? Macie jakies
    > "domowe sposoby"?
    Gdzieś czytałem, że można użyć zwykłych drożdży, żywych.

  • 5. Data: 2010-11-17 12:13:39
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 11/4/2010 10:22 PM, Sta$ wrote:
    > Czym przyspieszyc powstawanie próchnicy na kompostowniku? Macie jakies
    > "domowe sposoby"?

    Żywokost przyspiesza kompostowanie. Najlepiej posadzić grządkę w pobliżu
    kompostownika i dorzucać.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh