  • 1. Data: 2014-05-29 14:42:24
    Temat: Koncówka rynny - co zrobić ..
    Od: mono <m...@o...pl>

    Witam
    Co wymyśleć bo mam rynne i przy małych opadach deszczu, deszcz nie wpada
    do studzienki tylko leci na kostke ( a kostka sie zapada ). Myślałem o
    jakimś przedłużeniu, tylko jakim...czy kupić rynne i uciąć kawałeczek
    czy jak. Prosze o rady

  • 2. Data: 2014-05-29 15:05:00
    Temat: Re: Koncówka rynny - co zrobić ..
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-05-29 14:42, mono wrote:
> [...]
    > do studzienki tylko leci na kostke ( a kostka sie zapada ). Myślałem o
    > jakimś przedłużeniu, tylko jakim...czy kupić rynne i uciąć kawałeczek

    Fote dawaj

  • 3. Data: 2014-05-29 15:21:48
    Od: mono <m...@o...pl>

    > Fote dawaj

    Obecnie nie mam takiej możliwości bo jestem w delegacji a żona dzwoniła
    że tak się dzieje. Mówi że jak jest większy deszczc to strumień leci do
    studzienki, jak mały na kostke która się zapadła

  • 4. Data: 2014-05-29 15:26:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 maja 2014 14:42:24 UTC+2 użytkownik mono napisał:
    > Prosze o rady
    Poprawić kostkę tak by się nie zapadała.

  • 5. Data: 2014-05-29 17:34:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.05.14 14:42, mono pisze:

> [...]
    > przedłużeniu, tylko jakim...czy kupić rynne i uciąć kawałeczek czy jak. Prosze o

    No, naprawdę problem ;) W wersji soft: podłożyć "byleco-półokrągłe" pod dzióbek
    rynny, z ujściem nad studzienką. W wersji hard: zamiast dzióbka na końcu rynny,
    założyć normalne kolanko, a na to drugie, sięgające bezpośrednio do studzienki

    --
    collie