  • 1. Data: 2010-02-24 09:31:48
    Temat: Konewka szklarniowa lub do roz
    Od: Kresowiec <i...@t...de>

    Czolem!

    Sluchajcie, bo to sprawa honoru! Kiedys podczas odwiedzin takiego
    ewangelickiego "PGR-u" dla osob niepelnosprawnych, tez umyslowo,
    zauwazylem w kacie stara mala konewke szklarniowa. Firma, ktora ja
    wyprodukowala juz nie istnieje. A moja Zona az piszczy tak chciala ja
    miec. Ta konewke. Wiec zaczely sie podchody z mojej strony. Poczatkowo
    szef ogrodnikow nie chcial sie zgodzic, bo takich konewek z dluga szyjka
    do podlewania inspektow praktycznie nie ma. W koncu po tym, jak zawsze w
    odwiedziny przywozilem ciasta i muffiny, oraz po tym jak jesienia
    podarowalem kombi pelne dwuletnich okulizakow wielkoowocowych dereni i
    slodkich jarzebiny oddal mi ta konewke. Musialem jednak przyrzec, ze
    znajde taka sama plastikowa. Wowczas myslalem, ze to nie klopot taka
    konewke kupic ale w miedzyczasie oddalem swoja stara. Glupio bo znalezli
    jeszcze inne stare konewki, ktore chca mi oddac. Ale skad wziasc taka
    mala 4-5 litrowa konewke z dluga wylewka? Ja ta np.

    http://tinyurl.com/y9ybzpk

    Moze widzieliscie cos podobnego za mniejsze pieniadze w Polsce, wowczas
    kupilbym ich kilka i podarowal temu gospodarstwu. Zwykle trzymam sie z
    dala od wszelkich religii i kosciolow ale to co robi diakonia w mojej
    okolicy, to ekologiczne gospodarstwo i te warsztaty dla
    niepelnosprawnych, to wspaniala idea. Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.

    Irek

  • 2. Data: 2010-02-25 08:53:36
    Temat: Re: Konewka szklarniowa lub do roz
    Od: mal <m...@g...com>

    Witaj Irku,

    mam taką konewkę, ale "domową", o pojemności ok.1 litra.

    Tutaj: http://allegro.pl/listing/search.php?string=konewka&
    from_showcat=1&category=1532

    może coś znajdziesz.
    Z zakupem nie ma problemów, bo nie ma już granic :-)

    Pozdrawiam

    mal

  • 3. Data: 2010-02-25 14:55:48
    Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl>

    "Kresowiec" <i...@t...de> wrote in message

    http://www.asprod.eu/catalog/product_info.php?cPath=
    52_57&products_id=159&SUGiD=24c3ab9d811f741be07ea049
    07e12f1f

  • 4. Data: 2010-02-25 15:03:17
    Od: Kresowiec <i...@t...de>

    mal schrieb:
> [...]
    from_showcat=1&category=1532

    > może coś znajdziesz.
    > Z zakupem nie ma problemów, bo nie ma już granic :-)

    Rozgladalem sie juz na Allegro i nawet znalazlem cos przypominajacego
    moja stara konewke.

    http://allegro.pl/item932483721_konewka_ikon5_msgard
    en.html

    Tylko, ze te sa o 20 cm krotsze. To niby nie wiele ale nie wiem czy
    sprawdzi sie to przy podlewaniu. Oni maja tam takie szerokie stoly do
    inspektow. Na wszelki wypadek zamowie sobie, zeby odebrac na Wielkanoc.
    Granic nie ma ale krysys jest. Ja juz kiedys za jagody zaplacilem duzo a
    za wysylke dwa razy tyle. Moze kto we Wroclawiu widzial?

    Irek

  • 5. Data: 2010-02-25 16:12:36
    Od: Kresowiec <i...@t...de>

    Jan_jr schrieb:
    > "Kresowiec" <i...@t...de> wrote in message
    >
    > http://www.asprod.eu/catalog/product_info.php?cPath=
    52_57&products_id=159&SUGiD=24c3ab9d811f741be07ea049
    07e12f1f

    Pnie Janie wisze Panu porzadne westfalskie piwo! Ta konewka owalna 5
    litrowa, to jest dokladnie to czego szukam. Lepsze by bylo tworzywo
    sztuczne ale taka konewke moge nawet moim znajomym ogrodniczkom
    podarowac. I to bez wstydu. Wielkie dzieki!

    Irek