  • 21. Data: 2017-12-29 13:46:22
    Temat: Re: Koniec świata
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 13:44:23 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Spisek dot. ich antropogeniczności.
    > Same zmiany były, są i będą bo taka jest natura wszechrzeczy - panta rhei...

    http://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-nie-ma-emp
    irycznych-dowodow-na-antropogenicznosc-globalnego-oc
    ieplenia-41

  • 22. Data: 2017-12-31 14:30:49
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 26.12.2017 o 23:43, Maniek4 pisze:
    > Aić Pan. Narty nasmarowane, buty odkurzone a Ty na tarasie w
    > grudniu z krótkim rękawem. Do dupy cały ten rok.

    Poczekaj, jak w luty przysypie i -20*C przyjdzie to będziecie miauczeć
    że grzanie niedomaga ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2017-12-31 19:01:17
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > Poczekaj, jak w luty przysypie i -20*C przyjdzie to będziecie miauczeć
    > że grzanie niedomaga ;-)

    Przy -20 to i jezdzic za bardzo sie nie da, wiec ta opcja tez mnie nie
    rajcuje. :-) Szczerze mowiac po tak wujowatym roku pogodowym w naszym
    kraju spodziewalem sie wlasnie ekstrema zimowego na zlosc. Dokladnie
    tego co piszesz. Ale jak na razie rok opadow z temperatura nie wiadomo
    do czego ma sie dobrze.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 24. Data: 2018-01-01 13:21:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 grudnia 2017 19:01:15 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:
    > Ale jak na razie rok opadow
    Na trawniku mam bagno
    Poziom wód gruntowych tak z 10cm a w niektórych miejscach 5cm pod poziomem trawnika
    Ciekawe czy borówki, maliny i inne chwaściory się nie utopią
    Jedyny plus to że kretów nie ma bo rok temu o tej porze trawnik zaorany był prez te
    łajzy

  • 25. Data: 2018-01-01 13:26:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 13:21:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Na trawniku mam bagno
    > Poziom wód gruntowych tak z 10cm a w niektórych miejscach 5cm pod poziomem trawnika

    Fajne na dolne źródło pompy ciepła - na sztych rowek, zakopać 100m rury i
    masz fajne DZ dla domu :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2018-01-01 13:44:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 13:27:00 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Fajne na dolne źródło pompy ciepła - na sztych rowek, zakopać 100m rury i
    > masz fajne DZ dla domu :D

    Znajomy ma lepsze- dom nad brzegiem dużego jeziora;)

  • 27. Data: 2018-01-01 14:12:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 13:44:16 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Znajomy ma lepsze- dom nad brzegiem dużego jeziora;)

    Jak to jego jezioro to spoko, jak nie to raczej trudne do ugryzienia
    pod względem prawnym :) No i rybkom jajka mogą pozamarzać :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2018-01-01 14:57:20
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 14:12:49 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Jak to jego jezioro to spoko, jak nie to raczej trudne do ugryzienia
    > pod względem prawnym :) No i rybkom jajka mogą pozamarzać :P

    a do jeziora to jak daleko? moze sie okazac ze jednak sporo

    b.

  • 29. Data: 2018-01-01 16:43:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 14:57:22 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    Po cichu trzeba;)

    > a do jeziora to jak daleko? moze sie okazac ze jednak sporo

    Ze 30 metrów od domu

  • 30. Data: 2018-01-03 12:17:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 29.12.2017 13:46, g...@g...com wrote:

    > http://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-nie-ma-emp
    irycznych-dowodow-na-antropogenicznosc-globalnego-oc
    ieplenia-41

    W całym tym linku wartościowy jest zwłaszcza pierwszy komentarz.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info