  • 1. Data: 2014-12-30 13:42:39
    Temat: Konkurs noworoczny
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    6 kategorii 6 zwycięzców, nagród nie przewidziano. Skoro nikt nie zaczyna to
    ja zacznę:

    1. Najlepszy fachowiec
    - brak

    2. Najgorszy fachowiec
    - pan który pospawał instalację gazową od wejścia do budynku do
    kotłowni, nakręcił zawór i filtr po czym pospawał dalej aż do śrubunku przy
    kotle. Gdy tydzień później włączono gaz i okazało się cieknie na gwincie
    między filtrem a zaworem to musiał ciąć instalację bo ani wcześniej ani
    później nie było śrubunku by móc to dokręcić.

    3. Najlepsza firma
    - Hansgrohe, Geberit - kolejny ro używam ich baterii i spłuczek i
    kolejny rok działają jak nowe. Bez regulacji bez smarowania bez troszczenia
    się o nic.

    4. Najgorsza firma
    - Stihl - za kosiarkę Viking. obroty wymagają ciągłej regulacji (nie ma
    manetki tylko sprężynka przy silniku) bo inaczej albo głośno wyje albo
    gaśnie bez powodu. Spora zmiana na minus wobec poprzedniej marketowej
    kosiarki która po prostu odpalałem i działała.

    5. Pozytywne zaskoczenie
    - Żarówki LED - kupiłem kiedyś kilka na próbę i nie dość że ciągle
    wszystkie działają to teraz mam już tylko takie w całym domu.

    6. Negatywne zaskoczenie
    - Ciągły brak LTE poza aglomeracją. Gdy wyprowadzałem się na wieś
    wiedziałem że internet może być problemem ale mimo wszystko liczyłem że w
    ciągu kilku lat problem zostanie rozwiązany. Mijają kolejne lata a ja ciągle
    mam do wyboru albo HSPA albo łącze radiowe.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2014-12-31 08:44:18
    Temat: Re: Konkurs noworoczny
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > ciągu kilku lat problem zostanie rozwiązany. Mijają kolejne lata a ja ciągle
    > mam do wyboru albo HSPA albo łącze radiowe.

    Pytanie gdzie mieszkasz.
    FTTH jest to magiczny skrót który się buduje
    w wielkopolsce i na podkarpaciu z tego co wiem. I to na wsiach.

    Jest też aukcja częstotliwości 800MHz jak wreszcie się to zakończy.
    To już kwestia kasy żeby to ruszyło.

  • 3. Data: 2014-12-31 10:29:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 13:42:46 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

> [...]
    > ciągu kilku lat problem zostanie rozwiązany. Mijają kolejne lata a ja ciągle
    > mam do wyboru albo HSPA albo łącze radiowe.

    Z tymi latami to bym sie nie rozpedzal :-) O ile kojarze to Plus jako pierwszy
    rozpoczal testy LTE ledwo ok. 3 lata temu. Masowo to ta usluga moze od dwoch
    lat dziala, wiec dosc krotko, zeby objac zasiegiem wszystkie wsie :-)

    Narzekasz, ze "tylko" HSPA - ja tam bym sie cieszyl ze masz AZ HSPA, a nie
    GPRS czy Edge :D HSPA do domowych zastosowan spokojnie wystarcza - wiem, bo
    uzywalem ponad rok poki nie zmontowalem sobie UPC :) Jadac przez Polske
    jest jeszcze wiele miejsc, gdzie nawet GPRS nie dociera wiec nie masz co
    narzekac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-12-31 11:29:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    Celem tego wątku nie było roztrząsanie problemów z internetem mobilnym tylko
    zabawa która i tu i na innych grupach i forach co jakiś czas z okazji nowego
    roku bywała, ale jak widzę nikt tego tu nie podchwycił i nie dzieli się
    swoimi zwycięzcami w tych 6 kategoriach.

    Trudno niech więc będzie o internecie mobilnym :-)

> [...]
    > dwoch
    > lat dziala, wiec dosc krotko, zeby objac zasiegiem wszystkie wsie :-)

    Szczerze powiedziawszy zakładałem że w ciągu 2 lat dojdą do pokrycia rzędu
    90 kilka procent mieszkańców. Ja nie oczekuję LTE jak jadę w Bieszczady,
    ale "wsie" wokół Gliwic, Zabrza czy Katowic to gęsto zaludnione tereny które
    są w zasadzie przedmieściami z roli mało kto tu żyje. Dlatego oczekiwałem że
    tu LTE pojawi się szybciej.

> [...]
    > uzywalem ponad rok poki nie zmontowalem sobie UPC :) Jadac przez Polske
    > jest jeszcze wiele miejsc, gdzie nawet GPRS nie dociera wiec nie masz co

    Wystarczy że pojadę w góry by sobie przypomnieć co to EDGE. Strona główna
    gazety czy onetu potrafi się ładować kilka minut, a nagłówki nowej poczty
    ściągać pół godziny - zupełnie jak w czasach modemowych :-)
    Ale moja "wieś" to tak naprawdę przedmieścia więc raczej oczekiwałem że tu
    LTE dotrze szybciej - cóż byłem niepoprawnym optymistą, ale i tak z roku na
    rok limity danych rosną, a abonament maleje więc jest ok. Jak po raz
    pierwszy zamówiłem internet mobilny to mnie kosztował 70zł na miesiąc i miał
    limit 1GB danych :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2015-01-06 10:34:17
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 31.12.2014 11:29, Ergie wrote:
> [...]
    > zaludnione tereny które są w zasadzie przedmieściami z roli mało kto tu
    > żyje. Dlatego oczekiwałem że tu LTE pojawi się szybciej.

    Troche sie dziwie, ze na Slasku nie masz LTE.
    U siebie, w zacofanym lubuskim mam LTE. Specjalnie dla naszej wsi PLUS
    postawil nadajnik, mimo ze z pobliskiej Zielonej Gory jakis tam zasieg
    nawet byl.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z