  • 1. Data: 2013-09-24 07:59:29
    Temat: Korek do wanny samozamykający
    Od: Tomek <t...@o...eu>

    Witam
    Czy da się dokupić sam korek do wanny "samozatykający" ??

  • 2. Data: 2013-09-24 09:09:34
    Temat: Re: Korek do wanny samozamykający
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 07:59:29 +0200 osobnik zwany Tomek napisał:

    > Witam
    > Czy da się dokupić sam korek do wanny "samozatykający" ??

    jeśli masz na myśli taki zamykany pokrętłem one są w komplecie: syfon
    +odpływ. Jeśli masz dostęp, żeby to wymienić to wymienić to nie ma
    problemu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-09-24 09:44:42
    Od: Tomek <t...@o...eu>

    Własnie o taki mi chodzi. Tylko kurcze nie potrzebuje kupować całego
    "mechanizmu" tylko sam korek

  • 4. Data: 2013-09-24 09:55:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Sep 2013 09:44:42 +0200 osobnik zwany Tomek napisał:

    > Własnie o taki mi chodzi. Tylko kurcze nie potrzebuje kupować całego
    > "mechanizmu" tylko sam korek

    to pewnie trzeba zapytać producenta czy w ogóle sprzedaje części zamienne