  • 1. Data: 2010-05-12 20:16:03
    Temat: Kosa spalinowa BC
    Od: "mz" <z...@w...pl>

    Witam
    Posiadam kosę spalinową firmy Bestgreen Confort i zgubiłem do niej
    instrukcję obsługi skończyła się żyłka i nie mam pojęcia jak to cudo
    otworzyć. Czy ma ktoś może z was dojście do takiej instrukcji lub wie jak
    otworzyć głowice aby nawinąć nową żyłkę ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-12 20:48:58
    Temat: Re: Kosa spalinowa BC
    Od: Jan <n...@v...pl>

    W dniu 2010-05-12 22:16, mz pisze:
    ..
    > Posiadam kosę spalinową firmy Bestgreen Confort ...

    ===================
    Bestgreen Confort to chyba model a nie firma... Musiałbyś zrobić zdjęcie
    tej głowicy...
    --
    Pozdrowienia
    Jan

  • 3. Data: 2010-05-12 21:22:50
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "mz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > otworzyć głowice aby nawinąć nową żyłkę ?

    Zapewne musisz nacisnąć jakąś blokadę/y na bocznej ściance,
    przekręcić pokrywę i wyjąć szpulkę.

    Ew. szukać innych blokad.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-05-13 03:37:48
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    mz wrote:

> [...]
    > otworzyć. Czy ma ktoś może z was dojście do takiej instrukcji lub wie jak
    > otworzyć głowice aby nawinąć nową żyłkę ?

    Automatycznie wysuwała żyłkę?.
    To ma na środku kiapturek, który się zdejmuje (może odkręca), a pod nim
    śrubę i sprężynę. W@ zasadzie wystarczy odkęcić tę śrubę i zdjąć głowicę,
    choć nie zawsze i nie w każdym rozwiązaniu jest to potrzebne.
    Kupić żyłkę o przekroju trójkątnym, kwadratowym lub gwiaździstym i
    przeciągnąć środek odcinka w miejsce po starej żyłce, nawinąć i złożyć
    całość.
    Żyłka musi być nawinięta w kierunku przeciwnym do obrotów głowicy, aby przy
    uderzeniu o ziemię wysuwała się automatycznie.

  • 5. Data: 2010-05-13 07:54:27
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    BC to raczej firma (kosiarka z marketu, dla moich potrzeb w sam raz)
    Kosiarka nie wysówa automatycznie żyłki. Kapturka na środku nie da się
    odkręcić z zewnątrz.

  • 6. Data: 2010-05-13 08:34:13
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    mz wrote:

    > BC to raczej firma (kosiarka z marketu, dla moich potrzeb w sam raz)
    > Kosiarka nie wysówa automatycznie żyłki. Kapturka na środku nie da się
    > odkręcić z zewnątrz.

    Może być wciskany. Inna sprawa - zadzwoń do marketu i dowiedz się kto robi
    serwis i tam ci powiedzą.

  • 7. Data: 2010-05-13 09:43:03
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Może być wciskany. Inna sprawa - zadzwoń do marketu i dowiedz się kto robi
    > serwis i tam ci powiedzą.

    Market sprzedaje a osoby, które tam pracuja mają jeszcze mniejsze pojęcie o
    tym co sprzedają niż ja.

  • 8. Data: 2010-05-13 09:57:28
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    mz wrote:

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Market sprzedaje a osoby, które tam pracuja mają jeszcze mniejsze pojęcie
    > o tym co sprzedają niż ja.

    To nie ta opcja - prawo w Polsce zmusza do reklamacji, otóż w jej ramach
    istnieje serwis (bądź nie istnieje, ale jest sprzęt na wymianę - taniej dla
    sprzedawcy), szukaj więc serwisu (kierownictwo sklepu, a nie murzyni) lub
    dzwoń do punktów serwisowych naprawiających taki sprzęt.
    Spróbuj ścisnąć (nacisnąć głowicę) od dołu, tak jak wysuwa się żyłkę i
    zobacz, czy w ten sposób nie będziesz mógł nawinąć nowy odcinek. Możliwe,
    że nie przewidziano wymiany żyłki, a całej głowicy?

  • 9. Data: 2010-05-13 10:16:36
    Od: Jan <n...@v...pl>

    W dniu 2010-05-13 11:57, Panslavista pisze:
> [...]
    > sprzedawcy), szukaj więc serwisu (kierownictwo sklepu, a nie murzyni) lub
    > dzwoń do punktów serwisowych naprawiających taki sprzęt....
    =======================
    Podkaszarka się nie zepsuła, a wymaga obsługi zgodnie z instrukcją. To
    nie jest reklamacja tylko obsługa. To pewnie produkt chiński, serwisu
    technicznego nie ma...

    --
    Pozdrowienia
    Jan

  • 10. Data: 2010-05-13 15:36:42
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kosiarka nie wysówa automatycznie żyłki.

    Raczej niemożliwe - zrób zdjęcia tej głowicy i podaj link do nich.

    Pzdr

    JKK