  • 11. Data: 2014-06-26 07:59:02
    Temat: Re: Kosiarka - silnik dymi
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.06.14 0:28, Ikselka pisze:

    > Askontmamtowiedzieć - nie mam okazji jako kobieta wykazywać się swoją jakże
    > oczywistą i wrodzoną głupotą przy kosiarce, bo u nas koszenie to męska
    > rzecz 33333-)

    Zatem trzeba być konsekwentną i romantyczną do końca: "gender mam w d
    i nie wypowiadam się o rzeczach z natury swej męskich, o których kobieta
    z naturalnych powodów nie ma pojęcia". ;-)

    --
    collie

  • 12. Data: 2014-06-26 09:33:25
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zatem trzeba być konsekwentną i romantyczną do końca: "gender mam w d
    > i nie wypowiadam się o rzeczach z natury swej męskich, o których kobieta
    > z naturalnych powodów nie ma pojęcia". ;-)

    Hejka. O ile mi wiadomo konsekwencja nie jest dominującą cechą u kobiet.
    ;-)
    Pozdrawiam charakterystycznie Ja...cki

  • 13. Data: 2014-06-26 11:24:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 09:33:25 +0200, Dirko napisał(a):

    > Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. O ile mi wiadomo konsekwencja nie jest dominującą cechą u kobiet.
    > ;-)

    A co Ty wjeżżżżż o kobbbjethhhhachchchch...