  • 1. Data: 2011-05-27 04:25:52
    Temat: Kosiarka traktorem - wynajem ???
    Od: mayky <m...@c...pl>

    Witam
    Czy zna może ktoś wypożyczalnię / sam może ,
    oczywiście odpłatnie wypożyczyć
    traktorek kosiarkę ale z koszem w okolicach
    Pawłowic/Żor/Skoczowa ?????

    pozdrawiam

    Mayky

  • 2. Data: 2011-05-27 09:05:23
    Temat: Re: Kosiarka traktorem - wynajem ???
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy zna może ktoś wypożyczalnię / sam może ,
    > oczywiście odpłatnie wypożyczyć
    > traktorek kosiarkę ale z koszem w okolicach
    > Pawłowic/Żor/Skoczowa ?????

    Możesz o to zapytać w Skoczowie za dworcem autobusowym - jest sprzedaż i
    serwis maszyn ogrodowych. Kiedyś (5 - 7 lat temu) serwisowałem u nich kosę
    spalinową i pamiętam, że była też rozmowa na temat wyprzyczania sprzętu. Ale
    czy chodziło o ich sprzęt, czy wypożyczanie z innej firmy nie pamietam.
    Inna możliwość: napisz stosowne ogłoszenie i powieś to na gminnej stronie
    internetowej Pawłowic:
    http://www.pawlowice.pl/forum/
    Albo w zakładce "ogłoszenia" na stronie Żor:
    http://www.zory.dlawas.pl/ogloszenia/
    Cena za wypożycznie wynosi od 90 do 150 zł na dobę.
    Wydaje mi się, że od prywatnego właściciela
    byłoby taniej a na pewno bliżej.
    Możesz też zafundować sobie ogłoszenie w "Racjach Gminnych".
    Odzew (raczej) będzie.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba z Pawłowic

  • 3. Data: 2011-05-28 18:10:24
    Od: mayky <m...@c...pl>

> [...]
    > spalinow? i pami?tam, ?e by?a te? rozmowa na temat wyprzyczania sprz?tu. Ale
    > czy chodzi?o o ich sprz?t, czy wypo?yczanie z innej firmy nie pamietam.
    > Inna mo?liwo??: napisz stosowne og?oszenie i powie? to na gminnej stronie
    > internetowej Paw?owic:
    > http://www.pawlowice.pl/forum/
    > Albo w zak?adce "og?oszenia" na stronie ?or:
    > http://www.zory.dlawas.pl/ogloszenia/
    > Cena za wypo?ycznie wynosi od 90 do 150 z? na dob?.
    > Wydaje mi si?, ?e od prywatnego w?a?ciciela
    > by?oby taniej a na pewno bli?ej.
    > Mo?esz te? zafundowa? sobie og?oszenie w "Racjach Gminnych".

    Witam , dziekuje za podpowiedzi ,
    przy najbliższej wizycie zajrzę do Skoczowa jak sugerujesz ....
    A i o ogłoszeniach pomyślę ....
    Teraz wypożyczam ciagniczek na rogatkach Jastrzębia od strony Pawłowic
    tyle że mają bez kosza i "upierdliwe" jest grabienie ..:(:(

    > Pozdrawiam pogodnie
    > skryba z Paw?owic

    Mayky - weekendowo Drogomyśl ;-)

  • 4. Data: 2011-05-28 20:19:43
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > Teraz wypożyczam ciagniczek na rogatkach Jastrzębia od strony Pawłowic
    > tyle że mają bez kosza i "upierdliwe" jest grabienie ..:(:(

    A swego czasu obiecywałeś, że kupisz kozę
    :-))

    > Mayky - weekendowo Drogomyśl ;-)

    Czyli bliziutko.
    Pozdrawiam skryba
    Ps.
    Nie zapomnij do 05.06. w wątku "Patron grupy na 2011" oddać głos na Patrona
    (maskotkę) grupy na rok 2011

  • 5. Data: 2011-05-28 20:48:04
    Od: mayky <m...@c...pl>

    > A swego czasu obiecywa?e?, ?e kupisz koz?
    > :-))

    Pijany byłem ????
    albo nie pamiętam ????
    obiecywałem coś o koszu ????:):)
    przypomnij :):)

    > Czyli bliziutko.

    bardzo :):)
    ostatnio w Pawłowicach bywałem codziennie
    ( zawodowo) przyjemnie wam pod kościołem
    przy tym rondzie ten park uporządkowali :):):)

    OK :)

    Mayky

  • 6. Data: 2011-05-28 21:40:46
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Pijany byłem ????
    > albo nie pamiętam ????
    > obiecywałem coś o koszu ????:):)
    > przypomnij :):)

    Mówisz i masz:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.ogrody&aid=88418850
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.ogrody&aid=88428061

    > bardzo :):)
    > ostatnio w Pawłowicach bywałem codziennie
    > ( zawodowo) przyjemnie wam pod kościołem
    > przy tym rondzie ten park uporządkowali :):):)

    O, to już sporo czasu temu wykonano

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba