  • 41. Data: 2018-01-09 19:54:16
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-01-09 o 16:09, Myjk pisze:

    > Nie przypominam sobie żeby ktoś pisał "i".

    On też sobie nie przypominał, ale to i tak wszystko zależy kto jak liczy.

    > Dlatego pewnie Lisciasty, słusznie, się poirytował.

    No skoro tak twierdzisz.

  • 42. Data: 2018-01-09 22:00:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 19:54:20 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
    > On też sobie nie przypominał, ale to i tak wszystko zależy kto jak liczy.

    Mniejsza z tym, ale pisanie i/lub oznacza, że to "i" jest też brane
    pod uwagę :>

    L.

  • 43. Data: 2018-01-10 10:13:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 9 Jan 2018 19:54:16 +0100, nadir

    > On też sobie nie przypominał, ale to i tak wszystko zależy kto jak liczy.

    Zwyczajnie nigdy nie padło takie stwierdzenie
    z klawiatur tutejszych pompiarzo-wentylarzy.

    > No skoro tak twierdzisz.

    Twierdzę, że wyjątkowo lubisz w dyskusjach naginać fakty.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2018-01-10 11:36:54
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 15:51, Myjk pisze:
    > Tue, 9 Jan 2018 14:24:22 +0100, Kżyho

    > BTW Ja od dzisiaj do piątku się bawię takim odkurzaczem:
    > http://barway.pl/imiev.jpg
    >
    > :D

    Mam za duże stężenie benzyny w krwioobiegu i jakoś mnie te elektryki
    wszystkie nie bawią za bardzo ;)
    A już na pewno nie takie żelazko ;) Tesli może jeszcze bym jakoś szansę
    dał, ale oglądam prawie codziennie taką pod przedszkolem córki i w sumie
    aż tak mnie również nie powala. Prędzej osiągi są interesujące, jeżeli
    przymkniemy oko na zasięg.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 45. Data: 2018-01-10 12:22:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Jan 2018 11:36:54 +0100, Kżyho

    > Mam za duże stężenie benzyny w krwioobiegu i jakoś mnie te elektryki
    > wszystkie nie bawią za bardzo ;)

    Ja wręcz przeciwnie. Mam takiego banana na gębie jak jadę tą, co by nie
    powiedzieć, taczką -- że sam się dziwię. ;) Do 60/h rwie asfalt, wczoraj
    nawet ESP testowałem :D potem już jednak słabo jedzie. No i zasięg mizeria
    (fakt że grzeję i duszę ile fabryka dała). Za to "tankowanie" 6 zł/100km.
    Dla żony auto idealne. Jak dadzą dobrą cenę to rozważymy zakup i podmiankę
    jej Spacestara.

> [...]
    > dał, ale oglądam prawie codziennie taką pod przedszkolem córki i w sumie
    > aż tak mnie również nie powala. Prędzej osiągi są interesujące, jeżeli

    Gdyby nie to że buduję dom (i żona w ciąże zaskoczyła :P), oraz że jeżdżę
    tyle co kot napłakał, a także że obecnie brakuje miejsca postojowego w
    garażu i muszę tę taczkę ładować pod chmurką, pewnie dzisiaj bym szukał
    jakiejś używanej Tesli, w najgorszym wypadku nowego/rocznego Leafa. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2018-01-10 12:25:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 12:22:43 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > jakiejś używanej Tesli, w najgorszym wypadku nowego/rocznego Leafa. :P

    Nowy Leaf to chyba kosztuje ze 160 kawałków? Cena trochę absurdalna,
    może jakby spadło nieco to by można było się zasnatawiać.

    L.

  • 47. Data: 2018-01-10 12:34:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Jan 2018 03:25:46 -0800 (PST), Lisciasty

    > Nowy Leaf to chyba kosztuje ze 160 kawałków? Cena trochę absurdalna,
    > może jakby spadło nieco to by można było się zasnatawiać.

    Tak jest, to tyle co 6-letnia Tesla. Ale jednak wolałbym już tego
    poliftowego. Stąd też pisałem o rocznym, może dwuletnim. Leaf już stoi w
    segmencie C, całkiem to ładne (po lifcie) i komfortowe auto -- a nie taki
    paździoch jak "mewa". Inna sprawa, że w sumie na grzyb mi wymiana auta i
    zrobiłbym to tylko dla zabawy -- czyli wyrzucenia kasy w błoto. :(

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2018-01-10 12:38:46
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 12:22, Myjk pisze:
> [...]
    > Dla żony auto idealne. Jak dadzą dobrą cenę to rozważymy zakup i podmiankę

    Moje auta zwykle mają silniki w okolicach 3 litrów i więcej, więc też
    jakieś bardzo powolne nie są, choć do rakiet daleko niestety ;)
    Teraz jedynie wyjątek musiałem zrobić dla 2 litrowej Omegi i to jeździ
    średnio mocno, jak o osiągi chodzi ;)

> [...]
    > garażu i muszę tę taczkę ładować pod chmurką, pewnie dzisiaj bym szukał
    > jakiejś używanej Tesli, w najgorszym wypadku nowego/rocznego Leafa. :P

    To są w ogóle nie moje budżety. Jak na razie pomimo mojej miłości do
    motoryzacji, to ja jednak jeszcze więcej jak 10 tysi za auto nie dałem.
    W zasadzie to więcej jak 8 :P

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 49. Data: 2018-01-10 12:55:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Jan 2018 12:38:46 +0100, Kżyho

> [...]
    > jakieś bardzo powolne nie są, choć do rakiet daleko niestety ;)
    > Teraz jedynie wyjątek musiałem zrobić dla 2 litrowej Omegi i to jeździ

    To Ty powinieneś w stanach mieszkać. ;)
    Omega to straszny kloc, niemniej jednak kiedyś mi się marzyło to auto.

    > To są w ogóle nie moje budżety. Jak na razie pomimo mojej miłości do
    > motoryzacji, to ja jednak jeszcze więcej jak 10 tysi za auto nie dałem.
    > W zasadzie to więcej jak 8 :P

    Ja tylko pierwsze auto odkupiłem od starszych, Opel Astra I którym
    wyjechali z salonu, za 25k. Potem już tylko więcej płaciłem :P ale to
    dlatego że też salonowe. Nie mam szczególnego zapału do używanych
    samochodów, szukania po zakupie co tam stuka co tam puka, obawy że mi koło
    odpadnie, stanę w polu itd. :> Teraz Mazdą kręcę 8 rok i nic się nie dzieje
    -- a jak się dzieje to łatwo ocenić co to. Nie zmieniłem jeszcze, bo jak
    już wspominałem jeżdżę ostatnio tyle co kot napłakał.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 50. Data: 2018-01-10 13:14:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 12:38:47 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > To są w ogóle nie moje budżety. Jak na razie pomimo mojej miłości do
    > motoryzacji, to ja jednak jeszcze więcej jak 10 tysi za auto nie dałem.
    > W zasadzie to więcej jak 8 :P

    Otóż to. Człowiek roztrząsa czy pińcet mniej czy więcej zapłaci za CO rocznie,
    a tu sobie myśli czy by fury za kilkadziesiąt tysięcy nie kupić :>

    L.