  • 11. Data: 2012-12-02 19:47:10
    Temat: Re: Koszt budowy gara?u
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Bascet Casee pisze:
    > Ile mo?e kosztowaae koszt budowy gara?u ???

    Kiedyś się zastanawiałem nad tanim garażem, ciekawe opcje sa takie:
    - blaszak obstyropianowany od zewnątrz
    - ściany z płyt betonowych, dach z czegokolwiek

    bajcik

  • 12. Data: 2012-12-02 20:01:20
    Temat: Re: Koszt budowy garażu
    Od: Kris <k...@g...com>

    Po co obstyropianowany?

  • 13. Data: 2012-12-02 20:45:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Gru, 13:57, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Zrobisz kosztorys gratis?

    Pytanie było o koszt kosztu a nie kosztorysu :>
    To tak jakby pytać ile kosztuje cena...

    L.

  • 14. Data: 2012-12-02 22:00:26
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    b...@k...math.uni.lodz.pl napisał:

    > Po co obstyropianowany?

    do dłubania zimą się lepiej nadaje, a przy okazji większa estetyka.

    bajcik

  • 15. Data: 2012-12-02 22:05:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.12.2012 20:45, Lisciasty pisze:

    > Pytanie było o koszt kosztu a nie kosztorysu :>
    > To tak jakby pytać ile kosztuje cena...

    Dokładnie - czyli kosztorys.

  • 16. Data: 2012-12-03 08:37:39
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>