  • 11. Data: 2009-02-27 20:30:31
    Temat: Re: Koszt instalacji elektrycznej?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wrk wrote:

    > Nie... no aż takim melomanem nie jestem... :-))
    > Puściłem tylko dwa kable na tylne głośniki - w jednym pomieszczeniu.

    > Kable są przyklejone do ściany i będą zatynkowane.

    > Chyba zwykłych... te http://tiny.pl/bt78 dokładnie.

    i tak przepłaciłeś, nie wpadło ci do głowy aby dać zwykły przewód 2 x
    2.5mm2? :)

  • 12. Data: 2009-02-28 08:18:51
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >A o inteligentnych rozwiazaniach slyszales? 300tys to tyle ile
    >kosztuje calkiem niezly zestaw (jesli dobrze pamietam Denona). To
    >zalezy co komu lezy.
    >Na etapie budowania warto przewidziec jak najwiecej a co komu wyjdzie
    >to juz inna sprawa.

    I ludzie to masowo montuja oczywiście;)))
    Za ciężko pracuję na swoje pieniadze aby wydawać je na takie bajery. A nawet
    jak bym miał wydać 300zł na kable/podejscia itp których pózniej nie
    wykorzystam to tez bym tych 3 stówek nie wydał;))

    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-02-28 09:18:41
    Od: "Wrk" <n...@o...pl>

    > i tak przepłaciłeś, nie wpadło ci do głowy aby dać zwykły przewód 2 x
    > 2.5mm2? :)

    Nie. Jak kupuję coś na budowę za 20zł to idę do sklepu i proszę
    to co potrzebuję - licząc, że nawet jak mnie naciągną, to nie stracę dużo.

    Wystarczająco dużo mam zakupów na kilkaset lub kilka tysięcy
    złotych, gdzie najpierw się dokształcam i szukam ofert a do sklepu
    (lub na allegro) idę na koniec :-)

    Pomijam zupełnie fakt, że są fanatycy, którzy znają kilkanaście
    rodzajów kabli głośnikowych i twierdzą, że słyszą różnicę w zależności
    od tego, który przewód użyją....

  • 14. Data: 2009-02-28 14:24:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wrk wrote:

    > Nie. Jak kupuję coś na budowę za 20zł to idę do sklepu i proszę
    > to co potrzebuję - licząc, że nawet jak mnie naciągną, to nie stracę
    > dużo.

    myślę że zqapłaciłeś za te przewody z kilkaset złotych :)

> [...]
    >
    > Pomijam zupełnie fakt, że są fanatycy, którzy znają kilkanaście
    > rodzajów kabli głośnikowych i twierdzą, że słyszą różnicę w zależności

    w testach ślepych nie widać róznicy miedy drutem miedzianym a tymi kablami
    po kilkaset euro za m2