  • 21. Data: 2009-02-17 12:22:52
    Temat: Re: Koszt instalacji elektrycznej w bloku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 11:23:29 +0100, scream napisał(a):

    > 100 zł czy 1000 zł?

    1000, jasne, toż same skrzynki tyle wyjdą ;)

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 22. Data: 2009-02-17 14:02:47
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Trochę? Hm... Ja sobie policzyłem na swoje 120m2 - dwie skrzynki
    > rozdzielcze, w sumie kilkanaście obwodów i wyszło poniżej 100zł. Do tego
    > łączenia w puszkach n/t, droższych od p/t...

    Kłamiesz, ale to tylko dlatego, że jesteś debilem, który nie umie liczyć :)

  • 23. Data: 2009-02-17 22:15:57
    Od: "Paweł" <P...@g...pl>

    > 2-centymetrowe tynki w wielkiej płycie? Ha ha :) Ciekawe rzeczy
    > opowiadasz.
    Widać,że pojęcia nie masz o wielkiej płycie.Miejscami tynki mają ponad 5
    cm... dla wyrównania ścian. Co i tak do końca się nigdy nie
    udawało.Natomiast co do materiałów. Widziałeś 48m2 mieszkanie w wielkiej
    płycie? Jak myślisz ile obwodów tam jest potrzebne?! Dla podpowiedzi
    dodam,że aktualnie w 99% takich mieszkań są DWA. Oświetlenie i gniazdka. I
    wszystko przewodem Al 1,5mm2...Oczywiście podana cena nie zawiera łączników,
    gniazdek i opraw oświetleniowych.

  • 24. Data: 2009-02-17 22:30:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 23:15:57 +0100, Paweł napisał(a):

    > Widać,że pojęcia nie masz o wielkiej płycie.Miejscami tynki mają ponad 5
    > cm... dla wyrównania ścian.

    Jasne, a miejscami mają też 5 mm. Chyba, że ja w innej wielkiej płycie
    mieszkam i inne wielkie płyty widziałem. Tak czy inaczej na 90% nie
    wymienisz całej instalacji bez kucia bruzd.

> [...]
    > wszystko przewodem Al 1,5mm2...Oczywiście podana cena nie zawiera łączników,

    Ok, przyjmijmy 500 zł na materiał dobrej jakości.

    --
    best regards,
    scream

  • 25. Data: 2009-02-18 05:42:44
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    scream pisze:

    > Jasne, a miejscami mają też 5 mm. Chyba, że ja w innej wielkiej płycie
    > mieszkam i inne wielkie płyty widziałem. Tak czy inaczej na 90% nie
    > wymienisz całej instalacji bez kucia bruzd.

    widze ze kolega zmienia zdanie... a chyba jest roznica z kuciem przez
    cale sciany a wykuciem 2-3m na pomieszczenie... ?!

    > Ok, przyjmijmy 500 zł na materiał dobrej jakości.

    :) ojej.. to 5 razy mniej niz bylo deklarowane pierwotnie... hmmmm
    szybko kolega schodzi z ceny...

  • 26. Data: 2009-02-18 05:43:16
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    scream pisze:

    > Dam Ci młotek udarowy do ręki i kuj w żelbecie bruzdy pod kable przez 2
    > dni, wtedy pogadamy o tej zazdrości :)

    wole bruzdownice od mlotka...

  • 27. Data: 2009-02-18 13:26:25
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > wole bruzdownice od mlotka...

    Użycie bruzdownicy i tak nie zwalnia od kucia młotem :)
    Swoją drogą dam Ci do rąk moją bruzdownicę, zobaczymy jak długo nią
    popracujesz.
    Tyle, że u mnie w czasie pracy montuje się ją na specjalnie zrobionym do
    tego wózku :)

  • 28. Data: 2009-02-18 17:04:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 15:02:47 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Kłamiesz, ale to tylko dlatego, że jesteś debilem, który nie umie liczyć :)

    W sumie to powinno mi być Ciebie żal ale jakoś nie jest....

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 29. Data: 2009-02-18 17:22:01
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > W sumie to powinno mi być Ciebie żal ale jakoś nie jest....

    I znów kłamiesz.

  • 30. Data: 2009-02-18 18:36:47
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
    > popracujesz.
    > Tyle, że u mnie w czasie pracy montuje się ją na specjalnie zrobionym do

    a masz taka z odsysaniem pylu ? to chetnie pozycze na weekend bo musze u
    siebie instalacje wymienic :)