  • 1. Data: 2010-12-01 21:30:46
    Temat: Koszt odbioru budynku mieszkalnego
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    Witam. jak w temacie.
    Interesują mnie koszty odbioru domu jednorodzinnego. gdzieniegdzie
    się dowiedziałem ze to koszt
    3 tys zł u mnie w Pomorskiem. Jakoś ten koszt wydaje mi się
    strasznie wysoki.pozdr

  • 2. Data: 2010-12-01 21:42:45
    Temat: Re: Koszt odbioru budynku mieszkalnego
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "fenzyyy" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Kominiarz -100-200zł
    Pomiarowiec inst el- 200zł
    Certyfikat energetyczny- 100zł
    Geodeta- 600zł
    Chyba wszystko

  • 3. Data: 2010-12-01 22:04:37
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > się dowiedziałem ze to koszt
    > 3 tys zł u mnie w Pomorskiem. Jakoś ten koszt wydaje mi się

    CE 100 pln????????
    chyba za garaz
    min 300 pln
    srednio kolo 500

    --
    -
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-12-01 23:00:30
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Gru, 23:04, "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:

    > CE 100 pln????????
    > chyba za garaz
    > min 300 pln
    > srednio kolo 500

    Co za bajki opowiadasz ;-) Rynek sie zmienil mooocno - z tygodnia na
    tydzien jest taniej.

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=energety
    czne&us_id=9532648&country=1

    Ja u goscia robilem dwa miesiace temu certyfikat za 120 pln. Zamawiasz
    - dostajesz w ciagu 2-3h mailem ankiete. Odsylasz ja i do 24h masz
    wyslany kurierem lub poczta certyfikat z wszystkimi papierami +
    certyfikat na plycie CD :) Teraz widze ze ma nawet za 75 pln ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2010-12-02 08:47:32
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "fenzyyy" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam. jak w temacie.
    Interesują mnie koszty odbioru domu jednorodzinnego.

    Ja w styczniu zapłacilem:
    Kominiarz - 150zł
    Pomiary Instal. elektr - 500zł
    Geodeta (z ujawnieniem budynku w KW) - 1200zł
    CE - 500zł

  • 6. Data: 2010-12-02 09:06:56
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

> [...]
    > wyslany kurierem lub poczta certyfikat z wszystkimi papierami +
    > certyfikat na plycie CD :) Teraz widze ze ma nawet za 75 pln ;-)

    a pomyslecc, ze niedawno brali po 2k :)

  • 7. Data: 2010-12-02 09:30:08
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-12-2010 o 22:42:45 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > się dowiedziałem ze to koszt
    > 3 tys zł u mnie w Pomorskiem. Jakoś ten koszt wydaje mi się

    Dodałby oczyszczalnie ścieków - 120zł, tak podobno biorą niektóre gminy.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2010-12-02 19:17:31
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Pomiary Instal. elektr - 500zł

    A konkretnie co to za pomiary były i ile czasu trwała robota, bo kwota dość
    znaczna?
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-12-03 09:38:44
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A konkretnie co to za pomiary były i ile czasu trwała robota, bo kwota
    > dość znaczna?

    Pomiary to akurat najmniejszy pryszcz. Natomiast przygotowanie całej
    dokumentacji, zgodnej z tym co zyczy sobie PINB to już zupełnie inna
    historia, więc kwota jest wprost proporcjonalna do ewentualnych problemów z
    odbiorem budynku, jeśli papiery nie będą odpowiadac w/w:) Jesli jestes
    zainteresowany, wieczorem napisze czego dotyczy cała moja dokumentacja
    odbioru instalacji elektrycznej

  • 10. Data: 2010-12-03 13:40:31
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Gru, 10:38, "severin" <s...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisa w wiadomo
    cinews:id8rba$d85$1@inews.gazeta.pl...

    > Pomiary to akurat najmniejszy pryszcz. Natomiast przygotowanie ca ej
    > dokumentacji, zgodnej z tym co zyczy sobie PINB to ju zupe nie inna
    > historia, wi c kwota jest wprost proporcjonalna do ewentualnych problem w z
    > odbiorem budynku, je li papiery nie b d odpowiadac w/w:) Jesli jestes
    > zainteresowany, wieczorem napisze czego dotyczy ca a moja dokumentacja
    > odbioru instalacji elektrycznej

    U mnie to byla jedna kartka wypisana przez elektryka w 10 minut.
    Zainkasowal 150 pln, normalnie biora 300-500 ale to po znajomosci
    mialem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.