  • 21. Data: 2011-02-09 14:31:50
    Temat: Re: Koszt oświetlenia klatek.
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości
    news:4d529652$0$2498$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale aby go zamontować, musi być wola lokatorów.
    > A jeśli jej nie ma u "wpływowej" jej części? Cóż to może oznaczać?
    > :-))))
    lokatorów? z tego co wiem właścicieli wykupionych mieszkań i spółdzielni

  • 22. Data: 2011-02-09 16:57:29
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Albercik <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > 0,5 [kwh] / 0,06[kw] = 8,33 [h] świecenia KAŻDEJ żarówki dzień w dzień
    >
    > podstaw bardziej precyzyjne dane to będzie bardziej wiarygodne
    > Jeżeli rzeczywiście ktoś podbiera prąd to jak ktoś wspominał
    > rozwiązaniem może być ograniczniki prądu, albo diody prostownicze.
    > Z diodami jest taki problem że trzeba dać mocniejsze żarówki o co
    > obecnie nie łatwo, a te energooszczędne to nie wiem czy pójdą z połową
    > sinusoidy.
    > Można na szybko wymienić bezpiecznik na minimalny jaki będzie trzymał,
    > policz ~0,5A na żarówkę. Jak ktoś będzie chciał zapiąć coś mocniejszego
    Kocham takie pieprzenie kotka za pomocą młotka. Nie łatwo o mocniejszą
    zarowkę. Z wyjątkiem internetu to gdzieś indziej bywasz? W marketach każdych
    żarówek do oporu. Jak zalożysz setkę i puścisz przez diodę to następną
    będziesz zakladal w przyszlym stuleciu nawet jak by 24h na dobę świecila. Rusz
    dupę idz do sklepu a nie pitol że zwyklych zarowek nie ma bo w internecie tak
    jakiś baran napisal.

  • 23. Data: 2011-02-09 17:00:11
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > Rusz
    > dupę idz do sklepu a nie pitol że zwyklych zarowek nie ma bo w internecie

    Taniej będzie połączyć dwie żarówki w szereg, diodę przerąbać może bele
    przepiecie.

  • 24. Data: 2011-02-09 17:03:07
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    No, jak tam idzie z graniem na grzebieniu, czy na grzebaniu, czy jakoś tak.

  • 25. Data: 2011-02-09 20:17:32
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Panslavista <p...@i...pl> napisał(a):

    > "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Taniej będzie połączyć dwie żarówki w szereg, diodę przerąbać może bele
    > przepiecie.

    Jasne. W panslavi to nawet świeczki łącza szeregowo i odkryli że w rzece można
    prac.

  • 26. Data: 2011-02-09 20:29:48
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 09-02-2011 18:00, Panslavista pisze:

    > Taniej będzie połączyć dwie żarówki w szereg, diodę przerąbać może bele
    > przepiecie.

    Diody są tańsze od żarówek ;)
    ATSD diody nie są takie wrażliwe.

  • 27. Data: 2011-02-09 20:50:17
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Jasne. W panslavi to nawet świeczki łącza szeregowo i odkryli że w rzece
    > można
    > prac.

    I wymyślili kapłona.

  • 28. Data: 2011-02-09 21:27:44
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Panslavista <p...@i...pl> napisał(a):

    > "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > I wymyślili kapłona.

    Muła też. Ku przestrodze dali mu nazwę od nazwy kraju - Panslavi.

  • 29. Data: 2011-02-09 21:31:10
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik kogutek napisał:
    > Panslavista<p...@i...pl> napisał(a):

    A czy ktoś juz wam powiedział byście prócz cięcia cytatów spieprzali z
    osobistymi docinkami na prv?

    pzdr
    GS

  • 30. Data: 2011-02-09 23:25:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Taniej będzie połączyć dwie żarówki w szereg, diodę przerąbać może bele
    > przepiecie.
    rozumiem że łączeniem dwóch żarówek w szereg, czyli zmniejszeniem napięcia i
    świecenia wydłużyć można żywotność, a jak ma się to do diody bo nie rozumiem