  • 11. Data: 2009-07-23 21:54:00
    Temat: Re: Koszt prostego domu
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4a68a051$1@news.home.net.pl...

    > pomylilem sie o 30% :) Teraz jak cos kosztorysuje to sobie taka poduszke
    > +30% zostawiam :)

    To żeś chyba na wykończeniówce zaszalał.
    300tys za 138 metrów to mysle ze sporym zapasem szacunek jest.
    Jak inwestor będzie cwany i kumaty i nie da się za bardzo wycyckać w
    hurtowniach i oraz odpuści sobie fachofców robiacych "z materiałem" to spoko
    na gotowo domek zakończy.

    Kris

  • 12. Data: 2009-07-23 22:12:41
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Jak inwestor będzie cwany i kumaty i nie da się za bardzo wycyckać w
    > hurtowniach i oraz odpuści sobie fachofców robiacych "z materiałem" to

    Wydzwaniam ostatnio po brukarzach i każdy chce robic z materiałem własnym.
    100zł wołają i co tu teraz począć ?

  • 13. Data: 2009-07-23 22:15:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Wydzwaniam ostatnio po brukarzach i każdy chce robic z materiałem własnym.
    > 100zł wołają i co tu teraz począć ?

    Olac i szukac dalej. Co to za moda robienia z materialami? A jak chcesz
    wesprzec kostkarnie tescia brata swagra syna to nie wolno Ci?
    G.. im do tego skad chcesz miec material.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-07-23 22:49:23
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > wesprzec kostkarnie tescia brata swagra syna to nie wolno Ci?
    > G.. im do tego skad chcesz miec material.

    Staram się zwietrzyć podstęp. Typ mówi tak. Kostka 30, układanie 30, a 40
    reszta.

  • 15. Data: 2009-07-23 23:00:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Staram się zwietrzyć podstęp. Typ mówi tak. Kostka 30, układanie 30, a 40
    > reszta.

    Maja Ci pozmywac po obiedzie? Co to jest ta reszta? Kostka, ukladanie
    rozumiem, ale reszty nie bardzo.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-07-23 23:29:50
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Maja Ci pozmywac po obiedzie? Co to jest ta reszta? Kostka, ukladanie
    > rozumiem, ale reszty nie bardzo.

    Układanie wg nich to układanie na równą powierzchnię czyli na równą
    podbudowę :-) Więc nie wiem za co te 30zł :-)
    Widocznie w tych 40zł będzie podbudowa i ich materiał na podbudowę.

  • 17. Data: 2009-07-24 03:00:56
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Olac i szukac dalej. Co to za moda robienia z materialami? A jak chcesz
    > wesprzec kostkarnie tescia brata swagra syna to nie wolno Ci?
    > G.. im do tego skad chcesz miec material.

    Nie do konca - akurat przy kostce to robia ja przerozne 'Staszki' i czasem
    jest po prostu beznadziejna. Kostka sie sypnie mimo starannego polozenia i
    bedziesz mial pretensje do brukarza. A tak, kupuje w sprawdzonym miejscu i
    problem jest jego a gwarancje udziela na calosc.

    W moim obszarze kostki po ~30zl to pochodza glownie z firm "Staszek&Staszek"
    i tak naprawde nie wiesz co kupisz i kiedy sie to sypnie. Kostki o
    jakimkolwiek stalym standardzie, wykonane na porzadniejszych maszynach i
    uczciwie sa drozsze, chyba ponizej 45-50zl nic nie znalazlem. Szukalem na
    wjazd na dzialke ostatecznie go nie zrobilem jeszcze ;) Tego wjazdu jest
    jakeis 30 metrów kwadratowych. Jakby mi to jaka lokalna firma chciala zrobic
    za 3000zl z materialem i podbudowa na porzadnej kostce (szarej zwyklej ale
    dobrej) - osobiscie bym zamówił. Dostawalem wyceny hmm..znacznie wyzsze ;)

    Pozdrawiam
    Kane

  • 18. Data: 2009-07-24 06:26:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kane wrote:

    > To jest cena "do zamieszkania" :) Tu nie ma z czego schodzic - to trza
    > podwyzszac.
    > Przyjmij sobie na spokojnie 2000zl/m2 i w tym masz bardzo duze szanse
    > sie zmiescic 'ze wszystkim'. TO co zaoszczedzisz/utargujesz/wykonasz
    > sam tylko poprawi twoj nastroj. Nastawiac sie jednak wg mnie
    > powinienes na taki wlasnie koszt okolo 2000zl/m2 - przynajmniej u
    > paru znajomych wyszlo cos w tych granicach a i u mnie powoli sie do
    > tego zbliza.

    to za bardzo prymitywne wykończnie taki standard lokalu socjalnego.

  • 19. Data: 2009-07-24 06:31:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > To żeś chyba na wykończeniówce zaszalał.

    sama łazienka to ok 20 do 50 tysiaków (i to też bez szaleństw)

    kuchnia jakieś 25 tysiecy

    chyba że to jest juz szaleństwo wykońćzeniowe.

  • 20. Data: 2009-07-24 07:26:35
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > to za bardzo prymitywne wykończnie taki standard lokalu socjalnego.

    Lokal socjalny... Hm...

    A ja się teraz zastanawiam co to jest wg Ciebie lokal mieszkalny? :-)

    Łazienka za pięćdziesiąt kawałków, to już jest raczej ekxclusiv jak dla
    mnie, no ale każdy ma swoje oczekiwania od życia :-).

    Kuchnię za pięćdziesiąt kawałków też można sobie strzelić, ale... w czym
    będzie ona lepsza od tej za kilka tyś...? No pewnie w czymś będzie,

    Każdy ma swoje oczekiwania od życia :-D.

    pozdr
    robercik-us