  • 11. Data: 2009-08-13 08:08:50
    Temat: Re: Koszt wybudowania domu -ytong
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    news:h5rut2$d9b$1@news.onet.pl...

    > to po choler chcesz go budować z Ytonga zamiast z czegoś najtańszego.

    tak sobie wymyslilem moze to rozwiazanie nie jest dobre- nie wiem nigdy domu
    nie budowalem wczesniej
    moze byc porotherm +styro+tynk+ malowanie

    nie wiem ktore rozwiazanie bylo by lepsze

  • 12. Data: 2009-08-15 21:33:20
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > to po choler chcesz go budować z Ytonga zamiast z czegoś najtańszego.

    biorąc pod uwagę, że jest duże prawdopodobieństwo, że ekipa, która będzie
    docieplać, spierdoli sprawę - lepiej zbudować dom z ytonga 400 (24cm) i mieć
    ten pewien bufor na ewentualne szpary i inne mostki. Taki ytong jest sam w
    sobie ciepły i w pewnym stopniu zrekompensuje straty spowodowane przez
    partaczy.

    a koszt wychodzi raptem 1000 złotych więcej (na ścianach domu o kubaturze
    ok. 400-500 m3) niż najtańszy suporeks - czyli tyle co nic.

    pzdry,
    /\/\\/\/

  • 13. Data: 2009-08-16 10:45:10
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > a koszt wychodzi raptem 1000 złotych więcej (na ścianach domu o kubaturze
    > ok. 400-500 m3) niż najtańszy suporeks - czyli tyle co nic.

    Bezsensowne rozumowanie. Bez sensu wydany 1000zł.
    Zresztą różnica wyjdzie większa biorąc pod uwage elementy systemowe ytonga.
    Biorąc pod uwagę, że jest duże prawdopodobieństwo, że ekipa, która będzie
    budować z ytonga, spierdoli sprawę....;))

    Kris