  • 1. Data: 2009-02-14 17:24:51
    Temat: Koszty remontu mieszkania po spaleniu
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Jakie mniejwiecej beda koszty remontu mieszkania po spaleniu. Powierzchnia
    ok 60 metrow kw.
    Spalona doszczetnie cala kuchnia, przedpokoj i opalone pokoje.
    Wszystkie instalacje do wymiany.
    Ile wyjdzie za calosc, razem z wszystkimi instalacjami, tynkowaniem,
    malowaniem, oknami,drzwiami, podlogami itp. Sredni standart
    Z gory dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2009-02-14 17:25:23
    Temat: Re: Koszty remontu mieszkania po spaleniu
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Acha i ile takie mieszkanie moze byc warte, miejscowosc mała, blisko
    centrum.

  • 3. Data: 2009-02-14 17:34:20
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 14, 6:24 pm, "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Ile wyjdzie za calosc, razem z wszystkimi instalacjami, tynkowaniem,
    > malowaniem, oknami,drzwiami, podlogami itp. Sredni standart

    54723 zł i 38 gr.

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2009-02-14 17:35:09
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Feb 14, 6:25 pm, "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Acha i ile takie mieszkanie moze byc warte, miejscowosc mała, blisko
    > centrum.

    6041379 zł i 18 gr.

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2009-02-14 17:59:12
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    NOFX napisal:
> [...]
    > Ile wyjdzie za calosc, razem z wszystkimi instalacjami, tynkowaniem,
    > malowaniem, oknami,drzwiami, podlogami itp. Sredni standart

    1. Ustal swoje wymagania
    2. Zamow kosztorys w firmie remontowej
    3. Zaplac za kosztorys
    4. Odbierz kosztorys

    Takie rzeczy po pierwsze kosztuja i nikt ci tego 'na dziekuje'
    nie zrobi, a po drugie nie zrobi tego bez ogledzin na miejscu.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2009-02-14 18:01:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    NOFX napisal:
    > Acha i ile takie mieszkanie moze byc warte, miejscowosc mała, blisko
    > centrum.

    Acha... zastanawiam sie, czy ty na liscie szukasz jelenia,
    czy wrozki?

    Sprawdz w agencjach nieruchomosci i wsrod znajomych,
    po ile szly ostatnio takie mieszkania niewypalone.
    Odejmij od tego koszt remnontu i dostaniesz pierwsze
    przyblizenie ceny.

    O ustaleniu kosztu remontu napisalem ci w sasiednim poscie.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2009-02-14 19:57:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ wrote:

    > 54723 zł i 38 gr.

    oszust

    pomyliłes sie o 3 grosze

  • 8. Data: 2009-02-14 20:03:57
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Od 120 tys zl (w małym miasteczku w kryzysie) w górę.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-02-14 21:22:39
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    NOFX pisze:
> [...]
    > Ile wyjdzie za calosc, razem z wszystkimi instalacjami, tynkowaniem,
    > malowaniem, oknami,drzwiami, podlogami itp. Sredni standart

    DOladuj mi prosze szklana kule.
    W tym celu nalezy wyslac sms o tresci DOLADOWANIE.SZKLANEJ.KULI na nr
    70707, koszt sms 25 zl.

    szwagier

  • 10. Data: 2009-02-14 21:55:35
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie wiem, czemu się z pytania tak naśmiewacie.
    Koszty budowy powiedzmy domku 75-110 m2 były tu wałkowane setki razy.
    Podobnie koszt wykończenia mieszkania od stanu deweloperskiego.
    Itp.
    JaC

    -----