  • 11. Data: 2009-02-14 21:56:53
    Temat: Re: Koszty remontu mieszkania po spaleniu
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 14 Lut, 18:24, "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Jakie mniejwiecej beda koszty remontu mieszkania po spaleniu. Powierzchnia
    > ok 60 metrow kw.
    > Spalona doszczetnie cala kuchnia, przedpokoj i opalone pokoje.
    > Wszystkie instalacje do wymiany.
    > Ile wyjdzie za calosc, razem z wszystkimi instalacjami, tynkowaniem,
    > malowaniem, oknami,drzwiami, podlogami itp. Sredni standart
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Przyjmij ca 700zl za metr kwadratowy.

  • 12. Data: 2009-02-14 22:19:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 13:56:53 -0800 (PST), Adam Adamaszek napisał(a):

    > Przyjmij ca 700zl za metr kwadratowy.

    Za robocizne jak rozumiem? Za materiał conajmniej drugie tyle.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-02-15 11:14:04
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 14 Lut, 22:55, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Nie wiem, czemu się z pytania tak naśmiewacie.
    > Koszty budowy powiedzmy domku 75-110 m2 były tu wałkowane setki razy.
    Budowa domu jest stosunkowa prosta do wyceny.
    Znane są ilości materiału, rodzaj etc,
    Najbardziej zmienna jest cena robocizny.

    > Podobnie koszt wykończenia mieszkania od stanu deweloperskiego.
    A chociaż raz był consensus?
    Cena głupiego kibla wacha się od kilkudziesięciu (chińska promocja w
    supermarkecie) do kilkutysięcy zł, a takich głupich detali są setki do
    kupienia.

    Remont jest kompletnie nie przwidywalny. Nawet po oględzinach przy
    robocie może wyleźć jeszcze mnóstwo innych spraw.

    --
    ZZ@private