  • 1. Data: 2010-09-16 10:02:51
    Temat: Koszty wymiany konina nad dachem
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam

    Orientujecie sie jaki powinien byc koszt wymiany komina?
    Chodzi o czesc nad dachem, wielkosc to ok 200x90x50 wyjdzie na to z 280
    cegiel.
    Cegly klinkierowe, bez fugowania, w cenie rozbiorka starego i postawienie
    nowego z czapka.
    Materialy mam wiec bylby to koszt samej robocizny.

    Ceny ktore slyszlalem to 2000+
    W temacie nie jestem wiec prosze o opinie czy to powszechna cena czy
    wykonawcy licza duzo.
    Okolice Warszawy.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-16 10:10:32
    Temat: Re: Koszty wymiany konina nad dachem
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-09-16 12:02, Tmek pisze:
> [...]
    >
    > Ceny ktore slyszlalem to 2000+
    > W temacie nie jestem wiec prosze o opinie czy to powszechna cena czy

    rodzice wymieniali 5 lat temu, zapłacili coś ok. 2000 zł., śląsk.

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 3. Data: 2010-09-16 11:12:43
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ceny ktore slyszlalem to 2000+
    > W temacie nie jestem wiec prosze o opinie czy to powszechna cena czy
    > wykonawcy licza duzo.
    > Okolice Warszawy.

    U nas fachofcy licza sobie dniówke około 150-200zł.
    Co do klinkieru to liczą 1-2zł za ułożenie cegły. Myślę ze wymiana takiego
    komina to maks 500zł powinno byc. No chyba że utrudniony dostęp na kominn,
    konieczność budowania rusztowania itp.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-09-16 12:55:35
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 16.09.2010 12:02, Tmek wrote:
> [...]
    >
    > Ceny ktore slyszlalem to 2000+
    > W temacie nie jestem wiec prosze o opinie czy to powszechna cena czy

    To jest malo, wiele firm za ocieplenie takiego komina liczy ok 1500zl (o
    ile chca to robic).
    Ale to tez kwestia tego jaki dach, czy trzeba sciagac dachowke, robic
    obrobki itp.
    Mi alpinista za ocieplenie dwoch kominow wzial 1000zl. I bylo to tanio.
    S.

  • 5. Data: 2010-09-16 13:18:30
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Sebastian Sawicki wrote:
> [...]
    > obrobki itp.
    > Mi alpinista za ocieplenie dwoch kominow wzial 1000zl. I bylo to

    Akurtat z dachem nie ma problemow, jest w miare plaski, pochylenie gora
    20st, lazic tez po nim mozna bo jest do remontu i lezy tam sama papa. Wysoko
    tez nie jest. Dom parterowy. Wiec z dostepem problemow nie ma. Wszystko jak
    na tacy.

    pdzr

  • 6. Data: 2010-09-16 13:19:29
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > takiego komina to maks 500zł powinno byc. No chyba że utrudniony
    > dostęp na kominn, konieczność budowania rusztowania itp.

    Rusztowania nie potrzeba, spasc tez trudno bo dach prawie plaski.
    A to u nas to gdzie jest?

    pozdro

  • 7. Data: 2010-09-16 13:29:43
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > A to u nas to gdzie jest?

    Pomorze
    Jak piszesz że dach płaski, łazic po nim mozna to samo wymurowanie 280cegieł
    to powinno byc maks 500zł.
    U mnie pewnie znalazł bym kogos jeszcze taniej bo robota z tego co piszesz
    banalnie prosta

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-09-16 20:51:16
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

> [...]
    to powinno byc maks 500zł.
    U mnie pewnie znalazł bym kogos jeszcze taniej bo robota z tego co piszesz

    No niestety, co region to ceny.
    Oprocz murownaia jest jeszcze rozbiorka starego z zabraniem gruzu.
    No coz...

    pozdro!

  • 9. Data: 2010-09-17 12:27:18
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 16.09.2010 15:18, Tmek wrote:

> [...]
    > tez nie jest. Dom parterowy. Wiec z dostepem problemow nie ma. Wszystko jak

    No to cena bedzie podobna do zrobienia slupka z klinkieru, a wiec cena
    od cegly + rozbiorka tamtego (~600 plus rozbiorka).
    Przy negocjacji trzeba mowic ze dach prosty jak stol..
    S.

  • 10. Data: 2010-09-17 16:21:33
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    On 16.09.2010 15:18, Tmek wrote:
> [...]

    od cegly + rozbiorka tamtego (~600 plus rozbiorka).
    Przy negocjacji trzeba mowic ze dach prosty jak stol..

    OK, dzieki.

    pzdr