  • 31. Data: 2013-11-04 23:39:09
    Temat: Re: Kotłowe horrendum
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 22:27:28 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ano.

    No wlasnie.. Chyba nie sprzedaje bufora i zostaje przy pogodowce ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2013-11-04 23:44:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2013 23:39:09 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > No wlasnie.. Chyba nie sprzedaje bufora i zostaje przy pogodowce ;-)

    Sprzedaj bufor i postaraj się o kolejny emiter ciepła bytowego,
    przyjemne z pożytecznym :P

    L.

  • 33. Data: 2013-11-04 23:47:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-04 23:39, Adam pisze:

    > No wlasnie.. Chyba nie sprzedaje bufora i zostaje przy pogodowce ;-)

    A daj spokoj tyle roboty na marne. :-)

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2013-11-05 07:20:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Irek N ma racje. A to o czym piszesz to syndrom "lokalny". Wszedłeś w
    > miejsce gdzie zbierają się kombinatorzy i w męczarniach coś tam klecą
    > i sie dziwisz temu co widzisz.
    > Tego że masa ludzi sterownika nie tyka i im dobrze działa i grzeje
    > nie widzisz, bo sie nie chwalą.
    >
    > U mnie mam piec zwykly i mimo że nie jest optymalny to grzeje calkiem
    > ok.
    > Mam 130m2, nagrzane do 25-27 stopni (tak sobie rodzina życzy) i

    rodzina nudystów, zgaduję :) bo w ubraniach sie przy takim upale chyba
    raczej siedzieć nie da.

  • 35. Data: 2013-11-05 07:24:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > A ja przypuszczam ze to sa goscie ktorzy do nowoczesnego i dobrze
    > ocieplonego
    > domu w ktorym wystarcza zrodlo ciepla 5-8kW kupili kotly po 25-30kW.
    > Zreszta
    > chyba trudno kupic slabszy jezeli jednoczesnie chce sie miec pojemna
    > komore
    > spalania tudziez duzy podajnik :)

    już pomijajac ze sa firmy, które dla domu o zapotrzebowaniu ok 12 kW
    proponują kocioł 25kW
    a jak klient zadzwonił że mu kocioł za dużo spala opału to mu powiedzieli że
    musie wymienić na większy :)
    czyli 35kW.

    zabawne prawda?

    dla typowego domu to sie powinno kocioł góra 15kW stawiać a nie piec jak do
    kamienicy.

  • 36. Data: 2013-11-07 17:22:19
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    > No ja uzytkuje przede wszystkim w taniej - mam pare knifow ktore ograniczaja
    > grzanie PC w drogiej i znakomicie sie sprawdzaja. Ale oczywiscie tylko w
    > taniej sie nie da zmiescic - bo jak mam wymagana moc ~7kW +CWU i pompe 9kW to
    > przy -20stC ona MUSI dzialac 24/h zeby wyrobic z cieplem :) Nie
    > przewymiarowalem jej.

    Dobrze wiedziec. Moze zamiast solarow wepne mala PC do wezownicy? Pozyjemy,
    zobaczymy.

    - zostal wstawiony przez strop na etapie budowy :|

    > Uuuuu:))) A co to za bufor? Moj wszedl normalnie przez drzwi - bodaj 80cm
    > srednicy ma :)

    A taki:
    http://domkopedia.pl/index.php/Lista_bufor%C3%B3w#ba
    jcik

  • 37. Data: 2013-11-10 20:11:18
    Temat: Re: Kot?owe horrendum
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Krzysztof Garus napisał(a):
    [...]
    > http://domkopedia.pl/index.php/Lista_bufor%C3%B3w#ba
    jcik

    Ha!
    Czyli tyś jest Bajcik?!
    :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 38. Data: 2013-11-12 14:02:17
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 20:11:18 UTC+1 użytkownik zbigi napisał:
    > Krzysztof Garus napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > Ha!
    >
    > Czyli tyś jest Bajcik?!

    Owszem, czesto sie nawet tak podpisywalem tu na grupie.
    Jestem ci winien kasiorke skoro mnie zapamietales? ;)

    bajcik

  • 39. Data: 2013-11-12 15:27:14
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 07:24:46 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > dla typowego domu to sie powinno kocioł góra 15kW stawiać a nie piec jak do
    >
    > kamienicy.

    Tylko czemu na rynku jest tylko kilka takich kotłów. W dodatku modulacja jest od 3-4
    kW,.. i chyba tylko jeden miał od 2kW ?

  • 40. Data: 2013-11-12 18:00:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Tylko czemu na rynku jest tylko kilka takich kotłów. W dodatku
    > modulacja jest od 3-4 kW,.. i chyba tylko jeden miał od 2kW ?

    ale ty piszesz o kotła stało palnych?

    bo w wypadku gazowych to nie jest wielki problem bo ostatecznie kocioł
    będzie sie właczał i wyłaczał w minimalnej modulacji.