  • 11. Data: 2013-06-18 10:38:51
    Temat: Re: Krakowska Fabryka Armatury
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 09:34:37 +0200, Einstein napisał(a):

    > Jakiego zatem producenta polecacie?
    Mam w mieszkaniu pomontowane sprzęty TRES - działają od kilku lat.
    Skorzystałem z ich gwarancji i naprawa poszła bezproblemowo.

    Ale czy to made in PRC to już nie wiem.

    --
    Franc

  • 12. Data: 2013-06-18 11:13:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Einstein" napisał w wiadomości grup

    > Jakiego zatem producenta polecacie?

    To co napisze będzie niepopularne, ale i tak to napiszę :-)

    Na wielu rzeczach oszczędzam i generalnie nie lubię przepłacać za naklejkę,
    albo logo, ale w nowym domu wszystkie baterie kupiłem firmy Hansgrohe.

    Gdy zacząłem budowę zacząłem baczniej przyglądać się bateriom w różnych
    hotelach restauracjach czy u innych ludzi i zauważyłem że znaczna większość
    hoteli w jakich bywam (raczej tańsze sieciówki typu Ibis, Qubus itp.) ma
    baterie jednej z trzech firm Grohe, Hansgrohe albo Kludi naprawdę rzadko
    spotykałem baterię innej firmy. W hotelowym pokoju taka bateria jest myta
    pewnie ze 100 razy do roku i chrom z niej nie złazi, w hotelowej restauracji
    jest używana dziesiątki razy dziennie i ciągle działa.

    U nas w firmie bateria w ubikacji (Hansgrohe) jest używana dziesiątki razy
    dziennie od 15 lat i nie było ani jednej awarii nic nie cieknie, ciągle
    chodzi lekko i to mimo tego że wodę mamy bardzo twardą.

    Markową baterię można kupić za 350 zł. Tak to 300 zł więcej niż
    supermarketowy chińczyk, ale IMO warto tę różnicę dopłacić i mieć spokój.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2013-06-18 12:26:05
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 18 Cze, 11:13, "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

> [...]
    > hoteli w jakich bywam (raczej tańsze sieciówki typu Ibis, Qubus itp.) ma
    > baterie jednej z trzech firm Grohe, Hansgrohe albo Kludi naprawdę rzadko

    ja ~10lat temu zalozylem hansgrohe + podkrakowskie ;)
    http://www.ferro.pl/kontakt.html
    dzialaja do tej pory i nie widze jakiejsc roznicy (poza cena ;) )

    WS

    PS. uzywane generalnie weekendowo...

  • 14. Data: 2013-06-18 12:59:52
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    10g2000vbb.googlegroups.com...

    > ja ~10lat temu zalozylem hansgrohe + podkrakowskie ;)
    > http://www.ferro.pl/kontakt.html
    > dzialaja do tej pory i nie widze jakiejsc roznicy (poza cena ;) )

    Jak to poza ceną? Ferro potrafi kosztować tyle co Hansgrohe, a niektóre
    modele nawet więcej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2013-06-18 13:48:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 18 Cze, 12:59, "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > Jak to poza ceną? Ferro potrafi kosztować tyle co Hansgrohe, a niektóre
    > modele nawet więcej.

    dlatego wspomnailem, ze kupowalem ~10lat temu,. wtedy byla znaczna
    roznica, no i nie wiem jak z jakoscia teraz... w czasach outosourcingu
    dialbli wiedza gdzie i jak to produkuja...

    WS

  • 16. Data: 2013-06-19 22:48:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Einstein wrote:
    > Witam
    > Już niedługo przyjdzie czas na zakupy zatem co możecie powiedzieć mi
    > na temat wyrobów tej firmy. Wiem, że są produkty lepsze ale w tej
    > chwili nie stać mnie np. aby za baterię umywalkową płacić np. powyżej
    > 1000zł. Biorąc pod uwagę, że muszę kupić kilka sztuk do domku
    > jednorodzinnego.

    spróbuj kupić ten podstawowy sprzęt z BIMSPLUS (musisz to zrobić przez
    insalatora), aramaturę dla nich robi grohe.

    nie są tanie ale też nie zabójczo drogie.

    możesz raczej bezpiecznie kupic kludiego, sam mam od kilku lat baterie termo
    i chodzi całkiem dobrze.

    baterie sprzedawana w IKEA też sa raczej dobrej jakości.

  • 17. Data: 2013-06-30 11:55:56
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Einstein" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiego zatem producenta polecacie?
    >
    > Pozdrawiam

    nienajgorszą opcją jes Ferro. Polski importer ze Skawiny. Tak to chińczyki
    ale w miarę przyzwoite. Przede wszystkim nie hałasują bo to jest nawjiększa
    upierdliwość najtańszych chińczyków. O bateriach na 20 lat uzywania raczej
    zapomnij. Po prostu producenci takich nie robią bo to się im nie opłaca. Z
    tych o których wiem że są dobre to Kludi, Groche i Hansgroche i z tych
    trzech najlepsze jest - uważam- Kludi.