  • 31. Data: 2013-01-13 20:57:26
    Temat: Re: Krety
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:20:32 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Jutro w okolicach mego domu będzie tzw. kolęda.
    > Jeśli ksiądz zajdzie do mnie w czasie gdy będę w domu to się wyspowiadam z tego
    przestępstwa.

    Pierwsze słyszę, aby podczas kolędy ksiądz spowiadał, ale to Twoja sprawa,
    może zrobi to dla Ciebie, jeśli masz szczere intencje.

    > 0,5kg w ogrodniczym to 11zł kumpel przyniósł mi z 10kg w zamian wypiłem z nim po
    piwku. Dzięki temu mój budżet domowy mniej ucierpiał;))

    Spowiadać się, nie mając poczucia zła i dobra... Po co?
    Chyba że lubisz teatr. Tylko dla kogo ten spektakl?
    --
    XL

  • 32. Data: 2013-01-14 00:44:01
    Od: "Tito Flores" <s...@o...pl>

    ps.com...
> [...]

    0,5kg w ogrodniczym to 11zł kumpel przyniósł mi z 10kg w zamian wypiłem z
    nim po piwku. Dzięki temu mój budżet domowy mniej ucierpiał;))

    -------------------

    10 kg karbidu???
    Tym możesz wysadzić Urząd Powiatowy, razem z kretami.

    Tito

  • 33. Data: 2013-01-14 10:00:53
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    ps.com...

    > Jutro w okolicach mego domu będzie tzw. kolęda.
    > Jeśli ksiądz zajdzie do mnie w czasie gdy będę w domu to się wyspowiadam
    > z tego przestępstwa.

    Hejka. Proponowałbym zamiast spowiedzi konsultacje w temacie: jak
    okradać bezkarnie.
    Pozdrawiam bezkarnie Ja...cki

  • 34. Data: 2013-01-14 11:00:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2013 00:44:01 UTC+1 użytkownik Tito Flores napisał:
    > 10 kg karbidu???
    >
    > Tym możesz wysadzić Urząd Powiatowy, razem z kretami.
    Dużo wieksze ilości w garażu posiadałem jak jeszcze parenaście lat temu spawalismy
    przy pomocy wytwornicy acetylenu.

  • 35. Data: 2013-01-14 11:02:42
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:kd0hgc$oab$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    > Hejka. Proponowałbym zamiast spowiedzi konsultacje w temacie: jak
    > okradać bezkarnie.
    > Pozdrawiam bezkarnie Ja...cki

    Oj tam, oj tam. Piszecie jakby nikt z was niczym nie przekroczył jakichś
    norm. Przecież każdy z nas jedzie za szybko łamiąc ograniczenia nie dając
    się przy tym złapać i obdziera nasz biedny państwowy budżet z należnych
    przychodów, czasem coś zrobimy " w szarej strefie" itd itd.

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 36. Data: 2013-01-14 18:27:02
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2013-01-14 11:02, Dziadek pisze:
    > W artykule news:kd0hgc$oab$1@news.vectranet.pl,
    > niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisa?(a):

    > Oj tam, oj tam. Piszecie jakby nikt z was niczym nie przekroczy? jakich?
    > norm. Przecie? ka?dy z nas jedzie za szybko ?ami?c ograniczenia nie daj?c
    > si? przy tym z?apa? i obdziera nasz biedny pa?stwowy bud?et z nale?nych
    > przychod?w, czasem co? zrobimy " w szarej strefie" itd itd.

    Kolego.
    Została Nam już tylko szara strefa.
    To to samo jak kiedyś Polska Walcząca.

  • 37. Data: 2013-01-14 21:27:28
    Od: "win64" <p...@o...eu>

> [...]

    Spowiadać się, nie mając poczucia zła i dobra... Po co?
    Chyba że lubisz teatr. Tylko dla kogo ten spektakl?

    Pan Bóg nie karze za okradanie Państwa.
    Spowiedź nie ma sensu. Nie ma potrzeby.

  • 38. Data: 2013-01-14 22:50:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Jan 2013 21:27:28 +0100, win64 napisał(a):

    > Pan Bóg nie karze za okradanie Państwa.

    Tak Ci powiedział?
    :-]

    > Spowiedź nie ma sensu. Nie ma potrzeby.

    Jasne - przed WLASNYM sumieniem i tak nie uciekniesz. :-]
    --
    XL

  • 39. Data: 2013-01-15 01:00:31
    Od: "Tito Flores" <s...@o...pl>

    ps.com...
    napisał:
    > 10 kg karbidu???
    >
    > Tym możesz wysadzić Urząd Powiatowy, razem z kretami.
    Dużo wieksze ilości w garażu posiadałem jak jeszcze parenaście lat temu
    spawalismy przy pomocy wytwornicy acetylenu.

    No tak, do produkcji to mogę zrozumieć, ale na KRETA?

    TF

  • 40. Data: 2013-01-15 09:10:42
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:kd1f56$r4j$1@node1.news.atman.pl,