  • 41. Data: 2013-01-15 09:44:45
    Temat: Re: Krety
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:50f50f04$1@news.home.net.pl...
    > W artykule news:kd1f56$r4j$1@node1.news.atman.pl,
    > niejaki(a): Crimi z adresu <r...@w...pl> napisał(a):

    >> Kolego.
    >> Została Nam już tylko szara strefa.
    >> To to samo jak kiedyś Polska Walcząca.

    > Rozumiem ale nie pojmuję :)

    Hejka. Chyba chodzi tu o rodzaj politycznego samogwałtu. Polak musi z
    kimś walczyć bo ma to uwarunkowane genetycznie.
    Pozdrawiam deterministycznie Ja...cki

  • 42. Data: 2013-01-15 10:38:01
    Od: "Tito Flores" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Chyba chodzi tu o rodzaj politycznego samogwałtu. Polak musi z
    > kimś walczyć bo ma to uwarunkowane genetycznie.

    Już wiemy skąd te rozbiory, wojny... przez nas! Genetyka!
    I jak tu nie popieać GMO?

    TF

  • 43. Data: 2013-01-16 10:10:32
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:kd381f$1kj$1@speranza.aioe.org,
    niejaki(a): Tito Flores z adresu <s...@o...pl> napisał(a):

    > Już wiemy skąd te rozbiory, wojny... przez nas! Genetyka!
    > I jak tu nie popieać GMO?
    >
    > TF

    Ja tam popieram, wolę genami bawić się pod nadzorem niż po przypadkowym
    piprznięciu pioruna w łan rośliny lub innego "zwykłego" wybryku matury :)
    Choć musiało coś przy okazji pieprznąć w JarosławPolskęZbaw, bo zaczął
    wywijać szabelką, a to mi się już nie podoba. Wogóle pieprzenie też mi się
    nie podoba, co pewnie też ma przyczynę genetyczną :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 44. Data: 2013-01-16 22:30:01
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-15 09:44, Dirko pisze:
    (...)
    > Hejka. Chyba chodzi tu o rodzaj politycznego samogwałtu. Polak musi z
    > kimś walczyć bo ma to uwarunkowane genetycznie.
    > Pozdrawiam deterministycznie Ja...cki

    A przede wszystkim ma potrzebę posiadania wroga ;-)

    Krycha.

  • 45. Data: 2013-01-16 22:50:29
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:kd76hk$33e$1@mx1.internetia.pl,
    niejaki(a): Krycha_net z adresu <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A przede wszystkim ma potrzebę posiadania wroga ;-)
    >
    > Krycha.

    Tak jest, i najlepszy jest wróg "wyhodowany na własnej piersi", znany i
    lubiany, no po prostu swój :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 46. Data: 2013-01-17 01:43:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 22:30:01 +0100, Krycha_net napisał(a):

    > W dniu 2013-01-15 09:44, Dirko pisze:
    > (...)
    >
    > A przede wszystkim ma potrzebę posiadania wroga ;-)

    Polak wrogów MA od wieków, to cóż myślisz, instynkt obronny musi mieć
    rozwinięty. Położenie geograficzne generuje nasza historię. Inni nie
    musieli się zbytnio męczyć obrona, po prostu na nas napadali - teraz ucza
    nas jak zyc w pokoju :->

    --
    XL kto nie ma wrogów, ten w ich miejsce ma samych przyjaciół - jak rozumiem
    :-]

  • 47. Data: 2013-01-17 21:28:34
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-17 01:43, Ikselka pisze:

    > Polak wrogów MA od wieków, to cóż myślisz, instynkt obronny musi mieć
    > rozwinięty. Położenie geograficzne generuje nasza historię. Inni nie
    > musieli się zbytnio męczyć obrona, po prostu na nas napadali - (...)

    Coś nie pamiętamy jak to my napadaliśmy na innych.
    Kraj od morza do morza.

    Krycha.

  • 48. Data: 2013-01-17 21:56:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2013 21:28:34 +0100, Krycha_net napisał(a):

    > Coś nie pamiętamy jak to my napadaliśmy na innych.
    > Kraj od morza do morza.

    Na Niemców i Austriaków? Bo ze Ruskim daliśmy parę razy w kość to nie bez
    zaczepki z ich strony. A Litwa sama przyszła z propozycją.

    --
    XL

  • 49. Data: 2013-01-17 23:38:12
    Od: "Tito Flores" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Coś nie pamiętamy jak to my napadaliśmy na innych.
    > Kraj od morza do morza.

    Dlatego, że to nas napadali, już nie jest.

    A czemu Rosja może być, a my nie?
    Ja też chcę sadzić w ogródku mandarynki i granaty!!!!
    Chce pić polskie wino, a nie jabole!
    Mołdawio wróć!!!

    TF (moon)

  • 50. Data: 2013-01-18 11:34:51
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:kd9ug6$b7j$1@speranza.aioe.org,
> [...]

    > A czemu Rosja może być, a my nie?
    > Ja też chcę sadzić w ogródku mandarynki i granaty!!!!

    Jestem za :)

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek