  • 11. Data: 2011-10-27 06:00:25
    Temat: Re: Krzaki i drzewa w granicy
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > bodajże najpierw trzeba wezwać do przycięcia w przypadku braku odzewu
    > można legalnie dokonać przycinanania.

    Pewnie tak..., ale w końcu jak to sąsiad, to można do niego zadzwonić do
    drzwi i zwyczajnie spytać :-), czy robi to on, czy mamy samemu
    przyciąć... i po sprawie.
    Dla udokumentowania zdarzenia można pójść z włączonym dyktafonem w
    kieszeni, żeby potem się nie wykręcił, że mówił, że on to zrobi...

    Ja problemu nie widzę.

    pozdr
    Robert G.

  • 12. Data: 2011-10-27 07:11:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >drzwi i zwyczajnie spytać :-), czy robi to on, czy mamy samemu przyciąć...

    To oczywiście najprostsze rozwiązanie ale ostatnio jak zauważyłem modne jest
    od paragrafów i podstaw prawnych zaczynać stosunki dobrosąsiedzkie;))

  • 13. Data: 2011-10-27 10:22:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Paź, 09:11, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > To oczywiście najprostsze rozwiązanie ale ostatnio jak zauważyłem modne jest
    > od paragrafów i podstaw prawnych zaczynać stosunki dobrosąsiedzkie;))

    No nie ? Ja z wszystkimi sasiadami dogaduje bez najmniejszego problemu
    i jak cos trzeba przyjsc, pomoc, przeniesc, zawiezc etc to jeden
    telefon do kazdego i jak sa na miejscu - przychodza pomoc. Oprocz
    jednego (na szczescie z nim nie granicze bezposrednio tylko kawaleczek
    i to jeszcze przez 8m droge). Ale nawet w tym nieszczesciu jest
    szczescie bo to buc z ktorym nie gada sie jakimis paragrafami tylko
    zwyklymi kur*ami i chu*mi :)))

    Dzisiaj zapewne tez bede po ktoregos dzwonic bo ma przyjechac w koncu
    pompa ciepla - 150kg bedzie trzeba zniesc w dol do "kotlowni" :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 14. Data: 2011-10-27 10:48:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Paź, 12:22, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Dzisiaj zapewne tez bede po ktoregos dzwonic bo ma przyjechac w koncu
    > pompa ciepla - 150kg bedzie trzeba zniesc w dol do "kotlowni" :-)

    No i wykrakalem - zaraz po napisaniu posta dzwoni kurier ze wiezie mi
    pompe :) Jako ze nikogo w domu nie ma - dzwonie do ojca zeby podjechal
    otworzyc i do sasiada zeby przyszedl pomoc rozladowac (moj ojciec nie
    moze nic ciezkiego podnosic). Jeszcze nie skonczylem gadac a sasiad
    juz otwieral kurierowi moja brame ;)

    Bedzie trzeba zahaczyc o monopolowy po drodze :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 15. Data: 2011-10-27 11:22:10
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > To oczywiście najprostsze rozwiązanie ale ostatnio jak zauważyłem modne
    > jest od paragrafów i podstaw prawnych zaczynać stosunki dobrosąsiedzkie;))

    Czasem to im zazdroszczę. U mnie jak wyjmiesz kosiarkę, sąsiad wyjmie
    kosiarkę, to trzeci wyjmie grila i postawi flaszkę. Nic się nie da
    zrobić :) A ci spokojnie mogą sobie poparagrafować.
    pozdrawiam
    rafał

  • 16. Data: 2011-10-27 11:53:38
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    >Dzisiaj zapewne tez bede po ktoregos dzwonic bo ma przyjechac w koncu
    >pompa ciepla - 150kg bedzie trzeba zniesc w dol do "kotlowni" :-)
    >pozdr.

    A tak z innej beczki, to co to za pompka i ile kosztuje?
    Pozdr.
    Krzysiek
    PS. Oj zima idzie i jak sobie pomyślę o paleniu w piecu groszkowym to aż
    mnie skręca z zazdrości jak słyszę, że ktoś ma pompę.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6578
    (20111027) __________

  • 17. Data: 2011-10-27 14:19:12
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik jachoska napisał:
    > PS. Oj zima idzie i jak sobie pomyślę o paleniu w piecu groszkowym to aż
    > mnie skręca z zazdrości jak słyszę, że ktoś ma pompę.

    Mnie jakoś nie skręca...
    Obsługa u mnie obecnie ogranicza się do zaglądania kontrolnego do
    kotłowni - bardziej z ciekawości niż z potrzeby, wybrania popiołu raz na
    trzy dni, dosypania węgla raz na półtora tygodnia...

    Nie czuję problemu :-).
    Teraz schodzi malutko węgla, chociaż i mrozy już u nas były i śnieg też...

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 18. Data: 2011-10-27 18:47:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 27 Paź, 13:53, "jachoska" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > PS. Oj zima idzie i jak sobie pomyślę o paleniu w piecu groszkowym to aż
    > mnie skręca z zazdrości jak słyszę, że ktoś ma pompę.

    13,5k pln - ecopol-system, zrobie dzisiaj oddzielny watek to wrzuce
    tez pare fotek bebechow :) Poki co usadowilem ja w kotlowni i
    dokladnie obmacalem - podoba mi sie! Bardzo solidne wykonanie no a
    sama pompa coz - prosta jak budowa cepa jak kazda pompa ciepla. Sklada
    sie z zaledwie kilku elementow. Ale to dobrze bo sie nie ma co
    zepsuc ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 19. Data: 2011-10-27 19:32:19
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Adam napisał:
    > 13,5k pln - ecopol-system, zrobie dzisiaj oddzielny watek to wrzuce
    > tez pare fotek bebechow :)

    A tu znowu prąd w górę...

    http://www.sfora.biz/Dostawcy-pradu-szykuja-megapodw
    yzki-a37218

    pozdr
    Robert G.

  • 20. Data: 2011-10-28 07:05:40
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    >sama pompa coz - prosta jak budowa cepa jak kazda pompa ciepla. Sklada
    >sie z zaledwie kilku elementow. Ale to dobrze bo sie nie ma co
    >zepsuc ;)

    no własnie - jak sie szacuje długosc życia takiej pompy? Ile toto ma
    pochodzić? W kalkulacjach to ważne

    b.