  • 1. Data: 2011-05-18 17:54:00
    Temat: Krzew z jadalnymi owocami ale zacienione stanowisko
    Od: "Ptok" <p...@o...pl>

    Witam,

    Przeczytalem z zaciekawieniem watek o jagodzie kamczackiej ( i innych)
    podlaczam sie z pytaniem ale niestety mam zacieniona ekspozycje i raczej
    gliniaste podloze. Czy grupa wszechwiedzaca cos podpowie?

    Ptok

  • 2. Data: 2011-05-18 19:57:05
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytalem z zaciekawieniem watek o jagodzie kamczackiej ( i innych)
    > podlaczam sie z pytaniem ale niestety mam zacieniona ekspozycje i raczej
    > gliniaste podloze. Czy grupa wszechwiedzaca cos podpowie?

    Hejka. Bez czarny - Sambucus nigra. :-)
    Pozdrawiam omnipotentnie Ja...cki

  • 3. Data: 2011-05-18 23:02:17
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > podlaczam sie z pytaniem ale niestety mam zacieniona ekspozycje i raczej
    > gliniaste podloze. Czy grupa wszechwiedzaca cos podpowie?

    Grupa może i coś podpowie.
    Ja powiadam - sadzić. Sadzonki kupic w renomowanej szkółce.
    Przed zakupem sprawdzić starannie czy na pędach nie ma miseczników.
    Pozdrawiam praktycznie
    skryba

  • 4. Data: 2011-05-19 04:53:10
    Od: "Ptok" <p...@o...pl>

    Usiłuje zasięgnąc jezyka co sadzić. W opisie jagody kamczackiej (która
    bardzo mi się podoba) doczytałem się, że jakby ma zupełnie inne preferncje
    co do ekspozycji i podłoża - stąd moje pytanie.

    Ptok