  • 121. Data: 2013-12-12 20:13:18
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-12 17:25, Kris pisze:

    > Nie musisz. Oczywiście pracownicy sugerują że musisz bo akurat na sprzedaz
    ubezpieceń do rat 0% sa zadaniowani. Ale jak się uprzesz to dostaniesz bez
    ubezpieczenia ew kupujesz z ubezpieczeniem a umowę ubezpieczenia wypowiadasz na drugi
    dzień i płacisz raty bez ubezpieczenia.
    > Jedyny myk to że np w Euro nie na cały asortyment dostaniesz raty 0%

    Kiki jestes pewny, ze ubezpieczenie mozesz wypowiedziec?
    Jak bylem z matula ktora chciala sobie wziac cos na raty zero, to nie
    bylo mowy o umowie bez ubezpieczenia. Po prostu albo sie zgadzasz albo
    nie ma rat. Moze tez maja asortyment ktorego nie przepchna bez
    ubezpieczenia? Nie chce mi sie wierzyc, ze w koncu nie sprzedali wogole
    celowo, bo matula zawzieta byla i podziekowala za takie zero.

    Pozdro.. TK

  • 122. Data: 2013-12-12 20:18:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No to masz niepowtarzalną okazję to sprawdzić osobiście, a później opisać
    > tu na grupie jak jest naprawdę :)

    az taka bezwzgledna ma dociekliwosc nie jest

  • 123. Data: 2013-12-12 20:50:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Nie musisz. Oczywiście pracownicy sugerują że musisz bo akurat na sprzedaz
    >ubezpieceń do rat 0% sa zadaniowani. Ale jak się uprzesz to dostaniesz bez
    >ubezpieczenia

    znajomy opowiadal ze tak to dziala - ubezpieczenia są niby obowiązkowe ale
    jak klient rezygnuje z zakupu to sie okazują "w drodze wyjątku"
    nieobowiązkowe.

    b.

  • 124. Data: 2013-12-12 22:03:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 20:13:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kiki jestes pewny, ze ubezpieczenie mozesz wypowiedziec?
    Niestety ale trzeba czytać OWU i zapisy w umowie. Nie zaryzykuję stwierdzenia że
    każde mozna wypowiedziec ale sporo tak. Oczywiście pracownicy sklepu i konsultanci na
    infoliniach będa mnożyć problemy ale trzeba byc stanowczy.
    najczęściej można jednak uzyskać te faktyczne raty 0% bez ubepieczenia. Pracownik ma
    taką możliwość aby dać bez ubezpieczenia ale wtedy albo ma zjebki od przełożonego
    żeprzychody słbe generuje no i nie ma premi za ubezpieczenie. To samo z dodatkowa
    wydłużoną gwarancją i produktami/usługami dodatkowymi typu montaż telewizora,
    kalibracja itp które za każdym razem proponują a koszt ich to coś koło stówki jest.
    Produkty dodatowe to jak kupujesz tv to prawie nigdy nie zapomną zapytać o kabel
    hdmi, listwe przepięciową czy ściereczke do czyszczenia ekranu.
    > Jak bylem z matula ktora chciala sobie wziac cos na raty zero, to nie
    > bylo mowy o umowie bez ubezpieczenia. Po prostu albo sie zgadzasz albo
    > nie ma rat.
    Tu mógł tez wchodzic w grę wiek osoby która na raty chciała.
    Mogli mieć wytyczne że od tylu i tylu lat ubezpieczenie jednak obowiązkowe.
    > Moze tez maja asortyment ktorego nie przepchna bez
    > ubezpieczenia?
    Też możliwe. Różnie to bywa reguły nie ma.
    Czasami powiedzą że raty 0% to tylko na 10rat a jak chcesz dłużej to z ubezpieczeniem
    albo/i z oprocentowaniem.
    Tam się nic przypadkowo nie dzieje ale to zapewne wiesz.
    Nawet stwierdzenia sprzedawcow "sam sobie ten model kupiłem""sąsiad ten model ma i
    chwali sobie" smuszą wyrecytować obowiązkowo bo regularnie mają badania "tajemniczego
    klienta" i muszą jechać wg schematów.
    > Nie chce mi sie wierzyc, ze w koncu nie sprzedali wogole
    > celowo, bo matula zawzieta byla i podziekowala za takie zero.
    Reguły tu nie ma niestety, czasami sa produkty co wcale pod raty 0% się nie łapią.
    To samo z rabatami: często można na produkt z pólki rabat jakiś dostać ale na
    promowany produkt z gazetki już raczej nie.
    Inny myk dużej sieci to akcje typu "obniżamy ceny o wartość vat"
    I faktycznie obniżają cene na czas akcji o 23% jednak dzień wcześniej cena tego
    produktu magicznie wzrasta o około te 23%.

  • 125. Data: 2013-12-12 22:12:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 20:13:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Nie chce mi sie wierzyc, ze w koncu nie sprzedali wogole
    >
    > celowo, bo matula zawzieta byla i podziekowala za takie zero.
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105601,14211457,Raty__
    zero_procent____nikle_szanse_zeby_z_nich_skorzystac.
    html
    http://www.euro.com.pl/cms/raty-pytania-online.bhtml
    "Czy ubezpieczenie jest obowiązkowe?
    Masz możliwość wyboru opcji kredytu z ubezpieczeniem lub bez ubezpieczenia.
    Posiadając ubezpieczenie zyskujesz spokój w przypadku utraty pracy, poważnego
    zachorowania czy nieszczęśliwego wypadku. Miesięcznie płacisz jedynie od kilku do
    kilkunastu zł więcej, a w razie nieprzewidzianych sytuacji losowych ubezpieczyciel
    firma Ergo Hestia S.A przejmie zobowiązanie spłaty.
    W przypadku utraty pracy - ubezpieczyciel spłaca za Ciebie 6 rat, masz zapewniony
    spokój oraz czas na poszukiwanie pracy
    W przypadku śmierci kredytobiorcy - ubezpieczyciel spłaca całe pozostające
    zadłużenie, dzięki czemu sprzęt pozostaje w domu i rodzina z niego korzysta."

  • 126. Data: 2013-12-12 22:16:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 20:13:18 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Nie chce mi sie wierzyc, ze w koncu nie sprzedali wogole
    >
    > celowo, bo matula zawzieta byla i podziekowala za takie zero.
    Tu masz jak to działaa:
    http://www.wykop.pl/ramka/1581151/chcesz-rat-0-proce
    nt-napisza-bankowi-ze-jestes-zlodziejem/

  • 127. Data: 2013-12-12 22:41:41
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 22:16:52 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Tu masz jak to działaa:
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/1581151/chcesz-rat-0-proce
    nt-napisza-bankowi-ze-jestes-zlodziejem/

    U mnie działa bardzo dobrze. Nigdy nic nie kupowałem na raty. W zeszłym roku
    postanowiłem wypróbować. Inna sprawa że jak bym nie kupił na raty to i tak bym kupił
    bo rzecz była mi potrzebna. Ostatni egzemplarz w sklepie. Cena wyjściowa 2400. Dwa
    tygodnie przychodziłem ( nie codziennie ) i się targowałem. Sprzedali za 1610 na 6
    rat 0%. W tym 50 ubezpieczenie. Od razu powiedzieli że bez ubezpieczenia nie
    sprzedadzą. Taki postawili warunek. Jak spłaciłem to przyszło pismo z banku że bardzo
    dziękują i polecają się na przyszłość. To sobie jeszcze coś kupiłem na 6 rat 0%. Pani
    spytała o ubezpieczenie. Powiedziałem że dziękuję i więcej nie spytała i nie
    namawiała. Jak spłacę nowe raty to wiem co kupię na raty. Za trzecim razem jak by
    wpisała że byłem pijany i obrzygany to bank da mi kredyt bo dwa razy spłaciłem.

  • 128. Data: 2013-12-13 02:43:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 17:30:57 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Nie, komorka nie wystarczy.

    Komorka nie wystarczy zeby kupic cos na allegro?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 129. Data: 2013-12-13 07:09:46
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Komorka nie wystarczy zeby kupic cos na allegro?

    Próbowałeś?
    Bo ja tak i powiem, że nie jest to takie łatwe.

  • 130. Data: 2013-12-13 08:54:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Komorka nie wystarczy zeby kupic cos na allegro?

    Nie wystarczy.