  • 131. Data: 2013-12-13 08:55:21
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:52aaa4a7$0$2147$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Próbowałeś?
    > Bo ja tak i powiem, że nie jest to takie łatwe.

    Zwlaszca jesli nie masz w niej np. przegladarki, ani mozliwosci jej
    zainstalowania.

    Adas, znow poszedl w krzaki z kwantyfikatorami.

  • 132. Data: 2013-12-13 10:59:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 07:09:46 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Pr�bowa�e�?
    > Bo ja tak i powiem, �e nie jest to takie �atwe.

    Coraz mniej mnie dziwi czemu masz te rury 2' w domu :)

    Dla mnie nie ma roznicy czy korzystam z komputera czy z smartfona, szukanie
    czy kupowanie na allegro przeciez kompletnie niczym sie nie rozni na obu
    urzadzeniach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 133. Data: 2013-12-13 11:00:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 08:55:21 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Zwlaszca jesli nie masz w niej np. przegladarki, ani mozliwosci jej
    > zainstalowania.

    No tak, zapomnialem ze zyjesz jeszcze w poprzednim wieku.
    Moze jeszcze masz tarcze w telefonie do wybierania numeru??

    Jak sobie nie radzisz to popros swoje dziecko (jezeli masz) - ono na pewno
    sobie da rade. Niech zyje zaradnosc w spoleczenstwie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 134. Data: 2013-12-13 11:12:11
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Zwlaszca jesli nie masz w niej np. przegladarki, ani mozliwosci jej
    > zainstalowania.

    Już nawet nie piszę o przypadku, kiedy ktoś używa telefonu komórkowego
    tylko do prowadzenia rozmów telefonicznych.
    Używam smartfonów i Opery, ale transmisja GSM jest tak wolna, że czasami
    to kur....ny można dostać, a już w tym względzie Allegro obecnie to taka
    "wielka krowa" z masą zbędnego badziewia w postaci reklam, że muli
    okrutnie. Ktoś powie, że przecież można uruchomić wersję "mini" dla
    telefonów komórkowych. Oczywiście, że można, ale niech ktoś spróbuje
    znaleźć jakiś produkt na Allegro to szybko zostaje sprowadzony na
    ziemię, ze to wszystko jest g.... warte.
    Poza tym szukajac towarów przy uzyciu telefonu, wyskakiwało mi 3, 4, 5
    sprzedawców, albo zero. Filtrowanie takie, siakie i dalej brak towaru.
    Siadam do komputera wpisuję dokładnie to samo co w telefonie i oto jest
    tysiące sprzedawców i produktów.
    Nie wiem o co w tym wszystkim chodzi, ale tak jest.
    Poza tym są miejsca, gdzie GSM ledwo co działa, tak jak u mnie. Nawet na
    podwórku trudno jest złapać zasięg, a w domu to jak już komuś się uda do
    mnie dodzwonić to muszę szybko dojść do okna, bo tak przeywa transmisja,
    że nie da się nic zrozumieć, albo też całkowicie przerywa połączenie.
    Tak wiem, że są na to sposoby w postaci repeatera GSM. Tylko, że jak
    zacznę tak dodawać kolejne urządzenia, ale żeby one działały to następne
    urządzenia zabezpieczające i znów zabezpoieczające te, które
    zabezpieczają to w efekcie upalę druty na słupach z prądem, a ja będę
    pracował tylko i wyłącznie na prąd.

    > Adas, znow poszedl w krzaki z kwantyfikatorami.

    Nie. Adaś po prostu nigdy nie próbował, ale wie najlepiej, bo on wie. :)

  • 135. Data: 2013-12-13 11:12:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >No tak, zapomnialem ze zyjesz jeszcze w poprzednim wieku.

    Ja?

    >Moze jeszcze masz tarcze w telefonie do wybierania numeru??

    Ale dlaczego mnie atakujesz, ja mam w komorce siec. Czlowiek stwierdza fakt,
    a Adas od razu dostaje ataku agresji.

    >Jak sobie nie radzisz to popros swoje dziecko (jezeli masz) - ono na pewno
    >sobie da rade. Niech zyje zaradnosc w spoleczenstwie :)

    Pracuj nad soba czlowieku.

    W szkole to ty nie byles lubianym kolega.

  • 136. Data: 2013-12-13 11:13:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

> [...]

    >czy kupowanie na allegro przeciez kompletnie niczym sie nie rozni na obu

    Rozni sie drastycznie, wiez nie wydziwiaj.

  • 137. Data: 2013-12-13 11:16:02
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 11:12:11 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Nie. Ada� po prostu nigdy nie pr�bowa�, ale wie najlepiej, bo on wie. :)

    Czlowieku ze smarfona korzystam na codzien - polowa moich postow tutaj
    jest wyslana z komorki, Ty wez sie lepiej zapisz na jakis kurs "jak sobie
    radzic w zyciu" bo marnie z tym u Ciebie :)

    Chyba czas EOTowac bo zaraz zaczniemy dyskutowac jak gotuje sie wode i jak
    parzy herbate. Normalnie jak w przedszkolu dla mnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 138. Data: 2013-12-13 11:20:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 11:12:47 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale dlaczego mnie atakujesz, ja mam w komorce siec. Czlowiek stwierdza fakt,
    > a Adas od razu dostaje ataku agresji.

    Jakiej agresji? Pytam po prostu czy masz w telefonie tarcze, to agresja ? :)

    > Pracuj nad soba czlowieku.

    Stwierdzam fakt - ja dzieci nie mam ale mam w rodzinie i te co maja po 8-12
    lat juz korzystaja biegle ze smartfonow - na 100% poradzilyby sobie
    z wyszukaniem i kupieniem rzeczy na allegro. To ze uzytkownik sobie nie radzi
    to tylko i wylacznie jego niezaradnosc.

    > W szkole to ty nie byles lubianym kolega.

    Aha :)

    > Rozni sie drastycznie, wiez nie wydziwiaj.

    Nie rozni sie kompletnie niczym - i na kompie i na komorce uzywam chroma -
    strona wyglada i zachowuje sie IDENTYCZNIE. Nie uzywam przy zakupach apki
    allegrowej. Ekranik jest mniejszy i nic wiecej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 139. Data: 2013-12-13 11:21:02
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Normalnie jak w przedszkolu dla mnie :)

    Masz rację, że to co piszesz i w jaki sposób się odnosisz do ludzi jest
    na poziomie dziecka z przedszkola.

  • 140. Data: 2013-12-13 11:22:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2013 11:21:02 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Masz racj�, �e to co piszesz i w jaki spos�b si� odnosisz do ludzi jest
    > na poziomie dziecka z przedszkola.

    Dostosowuje poziom do rozmowcy.
    pozdr.

    --